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Was ist Gladly?

Gladly ist eine radikal persönliche Kundenservice-Plattform. Im Gegensatz zu älteren Kundenservice-Plattformen, die fallzentriert sind, ist nur Gladly mit Menschen im Mittelpunkt konzipiert und ermöglicht auf einmalige Weise eine einzige lebenslange Kundenunterhaltung, von der Kommunikation über Stimme bis zum modernen Messaging. Gladly unterstützt einige der innovativsten Verbraucherunternehmen wie JetBlue, JOANN und TUMI, um außergewöhnliche Kundenerlebnisse bereitzustellen, und macht den Kundenservice zu einem Wettbewerbsvorteil.

Wer verwendet Gladly?

Partnerschaften wurden mit KMUs und großen B2C-Unternehmen in den Bereichen Einzelhandel, E-Commerce, Reisen und Gastgewerbe sowie mit Kontaktcentern geschlossen, um mit den heutigen Kundenbedürfnissen Schritt zu halten.

Gladly Software - 1
Gladly Software - 2
Gladly Software - 3
Gladly Software - 4
Gladly Software - 5

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Gladly

Gladly

4,8 (124)
150,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
82
29
4,9 (124)
4,8 (124)
4,9 (124)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
14,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
159
40
4,4 (2.155)
4,5 (2.155)
4,3 (2.155)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Gladly

Zoho Desk
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kundenspezifisches Branding
Ticket-Management
Aircall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Computer Telephony Integration
Kustomer
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Live-Chat
Supportticket-Management
Zoiper
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Softphone
Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
Talkdesk
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Workflow-Management
NICE CXone
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Verfolgung von Interaktionen
eDesk
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Service Level Agreement (SLA) Management
Supportticket-Management
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung

Bewertungen über Gladly

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
85%
4
14%
3
1%
Drew
Drew
Director of Operations and CX in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Gladly - You'll be glad you did!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Gladly is a phenomenal company to partner with. Their software is a leader in this space and the team supporting it truly partners with their customers for success. From the sales process, to implementation and even post install support I have always felt like I was the most important customer to Gladly. My guess is all of their customers feel the same way I do!

Vorteile:

Gladly is an easy to use, all in one software that allowed us to eliminate multiple, fragmented products we used previously to support our customers. Gladly offers a true 360 degree view of our customers in a UI that is as easy as using a smartphone to text with.

Nachteile:

No real cons to report as anything I felt would make my teams experience better on Gladly they implemented shortly after I recommended it.

Saskia
Saskia
Senior Director Sales Marketing in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Restaurants, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Glady - A Customer Management System

4,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Because of Gladly, I am able to give excellent support to my clients. Since it stores crucial data about each client in an easily accessible profile, it allows me to give superior service without wasting time.

Vorteile:

The fact that the Gladly platform works so well with my other programs makes it my favorite. It's a must in my office because of how well it coordinates many activities and how intuitive the UI is. The time-saving features are second to none; being able to switch between projects on the fly has saved me and my coworkers many hours that we would have otherwise spent paging through notes or switching between internet tabs. In my opinion, this is one of Gladly's most useful features that we can't live without.

Nachteile:

While I have few legitimate gripes, I would suggest adding some lighthearted touches to the design of the website in order to keep myself and my coworkers cheerful when dealing with irate customers. In addition, having a distinct layout will keep certain employees from getting bored during sluggish periods.

Jenelyn
Customer Service representative in Philippinen
Verbraucherdienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Jen Review

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Its very convenient and friendly user for using a human connection to the customer

Vorteile:

As a customer service it easy to use a gladly to using communications for the customer

Nachteile:

You can use a knowledge base or "mini book" of the gladly so you can copy the right resolution instead to typing to it

Taylor
CXA in USA
Konsumgüter, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Review

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: 6 out of 10

Vorteile:

Gladly is pretty reliable and easy to use

Nachteile:

The ringtone of calls is horrible. Should be customizable

Floranch
CSR in Philippinen
Verbraucherdienste, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Eye-catching and simple to use tool

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I find the tool to be extremely helpful in comparison to our previous one, and my experience so far has been satisfying and productive. I've been able to meet my quota and exceed our goal since we began using gladly. This is a highly recommended tool, especially if you are serving consumers through a different channels.

Vorteile:

I like how simple and easy to use this tool is; the integration of all channels, whether phone, SMS, chat, or email, is a plus point; we can attend to the customer's concern right away by simply reading the previous concern without having to go anywhere or click another tab, as long as the email address was added to the tool. Furthermore, my favorite color is green, which is one of the many reasons why I love gladly; the icons and design are eye-catching and simple to read.

Nachteile:

The only thing I've noticed is that you can only open one tab at a time; if you open another, it will crash. Additionally, if you open two tabs of this tool, the call will automatically be dropped after ringing twice. Another thing is that you can't add a picture to the task bar, which should be helpful for us since we use it frequently because we assign some tickets to different departments.