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Was ist Conversica?

Conversica ist ein führender Anbieter von intelligenten virtuellen Assistenten für das Kundenengagement. Durch die Automatisierung routinemäßiger Geschäftsgespräche und die Personalisierung von Interaktionen im großen Maßstab ergänzt Conversica deine Belegschaft, sodass Geschäftsleute und KI-Assistenten harmonisch zusammenarbeiten können.

Dank einer großen Bibliothek von speziell entwickelten und einsatzbereiten Konversationsfähigkeiten können die
KI-Assistenten schnell eingesetzt werden. Sie wirken menschenähnlich und persönlich und bieten
eine überlegene Gesprächsgenauigkeit und Autonomie.

Wer verwendet Conversica?

Vertriebs-, Marketing- und Kundenerfolgsteams in den meisten Branchen, wie Technologie, Telekommunikation, Versicherungen, Automobil und Gastgewerbe.

Conversica Software - 1
Conversica Software - 2
Conversica Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Conversica das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Conversica

Conversica

4,6 (21)
2.999,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
35
6
4,3 (21)
4,5 (21)
4,5 (21)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
24,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
168
91
4,5 (2.973)
4,4 (2.973)
4,4 (2.973)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Conversica

Pipedrive
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Drift
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Kontakt-Datenbank
Online-Buchung
SimpleCRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Lead-Generierung
Leadmanagement
Magileads
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
charles
Am besten bewertete Funktionen
Chatbot
Engagement-Tracking
Lead-Erfassung
Exceed.ai
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Für Startups
Hilfe Desk-Management
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat

Bewertungen über Conversica

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
62%
4
38%
Shane
Shane
Marketing Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bankwesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Conversica has had a huge impact on our sales organization.

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We had the same struggles a lot of organizations had, we had leads falling through the cracks. Sales did not have enough time to contact everyone and sometimes picked ones they felt were better leads than others. Conversica changed that. Our assistant follows-up with everyone and then feeds those interested to the proper sales rep for additional follow-up. This has increased our sales pipeline and made every list even more valuable to us as an organization.

Vorteile:

I love the flexibility and constant improvement and innovation of the product and it has allowed us to reach more leads than we ever have before with amazing results. Our AI assistant never sleeps and never takes break and I only need to feed them names. On top of it all their support staff and our CSM has been so wonderful to work with!

Nachteile:

Can't think of anything. Everything we have asked of Conversica has been handled.

Charlotte Russell
Charlotte Russell
Associate Vice President in Indonesien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A virtual AI assistant for marketing professionals

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: It handles and engages multiple inbound as well as outbound leads that too from multiple channels, so efficiently. Integration with Salesforce is easy. The greatest benefit I see is that we now have an assistant that does not need any breaks from work and delivers services better than actual human assistants, thus saves us a lot of cost and effort. The non-complex configuration makes it more recommendable.

Vorteile:

I appreciate the high-rated responding capabilities of our virtual assistant which we use to manage automated response on our websites and has the ability to answer queries straight forward and professionally, hence getting our prospects an accelerated response time. It is really helpful in the sales department of our business. We get support from technical specialists at any given time.

Nachteile:

It is a costly solution. Improvements are required in AI communication interpretation capabilities so the conversations may become more flexible. The dashboard also needs improvements and it would be best if they add more personalization options, otherwise, I am satisfied with the quality of assistance that it affords.

Roxanne
marketing director in USA
Automotive, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Conversica is good but could be better.

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: I have had better experiences, but like I said its very set it and forget it.

Vorteile:

I like the hands-off approach with the use of Conversica. I know it's being handled even if I don't step in.

Nachteile:

I do not like how hard it is to get ahold of someone and I do not like how slow the dashboard is.

Damian
Business Development Director in USA
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Berger Chevy

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: I have been using your product since Aug-2019 and have a generally positive option of your company, support, and product offering.

Vorteile:

I like the ability to upload our manifest lists and softly campaign our large client base.

Nachteile:

There are a lot of templates and word tracks that are dated and now irrelevant. With changes in interest rates, rising vehicle costs, etc. we can say "Get into a vehicle with a similar payment. Similar payments no longer exist. -

Deb
Dealership Digital Manager in USA
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Loving Our Virtual Assistant

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Very infrequently, is there an issue?.When there is, I reach out to support, and it's fixed in no time.

Vorteile:

Love how Conversica makes contact with our customers and the customers think "she" is an actual person. Great ice breaker when we actually speak with the customer.

Nachteile:

Honestly, we don't use Conversica in it's full capacity. The way we use it, really nothing negative to speak about.