Was ist CASEpeer?

Für Rechtsprofis, die auf Köperverletzung spezialisiert sind – leistungsstarke Fallmanagementsoftware. Von der Nachverfolgung der Leads bis zur Lösung des Kundenvertrauens wird die Anwaltskanzlei bei jedem Schritt unterstützt. Die robusten Funktionen von CASEpeer helfen Rechtsprofis und Personal dabei, alle ihre Fälle meistern zu können. Zu den Funktionen gehören organisierte Fälle, Annahmemanagement, Kampagnenverfolgung, Vergleichstools, Reduzierung von Pfandrechten, Rechtsstreitigkeiten, integrierte Kalender, Aufgabenmanagement, Briefgenerierung, anpassbare Fallpläne, Dokumentenmanagement und leistungsstarke Berichte.

Wer verwendet CASEpeer?

Anwaltskanzleien, die auf Personenschäden spezialisiert sind und eine für sie entwickelte Lösung benötigen. Die robusten Funktionen wurden unter Berücksichtigung der Kundschaft entwickelt.

CASEpeer – Details

CASEpeer

2015 gegründet

CASEpeer – Videos und Bilder

CASEpeer Software - 1 - Vorschau
CASEpeer Software - 2 - Vorschau
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CASEpeer Software - 5 - Vorschau

CASEpeer – Details

CASEpeer

2015 gegründet

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Startpreis

85,00 $/Monat
Nicht verfügbar
N/A
Nicht verfügbar

Kostenlose Version

Kostenlose Version Nein
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Gratis Testen

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Gratis Testen Ja

CASEpeer – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Mac (Desktop)
  • Windows (Desktop)
  • Linux (Desktop)
  • Chromebook (Desktop)
  • iPhone (mobil)
  • iPad (mobil)

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von CASEpeer

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsfähige Positionen nachverfolgen
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Document Automation
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Dokumentvorlagen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Erinnerungen
  • Fall-Aufzeichnungen
  • Fall-Management
  • Formularverwaltung
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Konfliktmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kostenverfolgung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Lohnzettel verwalten
  • Microsoft-Outlook-Integration
  • Rechnungsmanagement
  • SSL-Sicherheit
  • Termin-Fristenmanagement
  • Treuhand-Buchhaltung
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Volltextsuche
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeitverfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Case Management Software für Kanzleien Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsfähige Positionen nachverfolgen
  • Abrechnungssatz-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • CRM
  • Datei-Verwaltung
  • Document Automation
  • Dokumentenerstellung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Dokumentvorlagen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Erinnerungen
  • Fall-Management
  • Formularverwaltung
  • Integration in die Buchhaltung
  • Integrierte Buchführung
  • Kalenderverwaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Konfliktmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Microsoft-Outlook-Integration
  • Rechnungsmanagement
  • Rechtsfall-Management
  • SSL-Sicherheit
  • Termin-Fristenmanagement
  • Timer
  • Treuhand-Buchhaltung
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeitverfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Kanzleisoftware Liste

Alternativen für CASEpeer

Mehr Alternativen zu CASEpeer

Erfahrungen mit CASEpeer

Alle 43 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
37
4
6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Alex M.
Alex M.
Managing Partner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

BEST case management software - if you havent used it, youre missing out

5 vor 4 Jahren

Kommentare: saves you time and money makes you more productive

Vorteile:

very easy to use, very interactive, has all the necessary features such as tasks, notes, accounting for the trust account. navigation is so simple. I can find out whats going on with a case in seconds! Great Calendar system, set reminders and tasks and make life simple. Great for litigation deadlines. Customer service is excellent too, they address issues every time.

Nachteile:

i can only think of one - when the tasks are assigned, there isnt a box to check off, you have to delete each task one by one. They arent the cheapest but they are the best of the best and ive used several (other than these twoi cant think of any other ones)

Marlo Y.
Accounting in USA
Rechtsberatung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Fantastic platform! Easy to use, looks great, makes my job a lot easier!

5 vor 5 Jahren

Kommentare: Excellent software from top to bottom. Since we started using Casepeer, it keeps getting better. I used to work in the settlement and disbursement areas. While the older versions felt a bit clunky, many of our suggestions have been implemented successfully. With the newest version, settling liens with healthcare providers and generating crucial documents have never been more effortless. I now primarily work with the accounting functions, which greatly helps me manage case costs, settlements, and trust accounts. At our firm, we are very diligent in noting and documenting just about everything that goes on with a case. Casepeer automatically documents every modification and change to a file which allows us to trace a case's history back to the beginning. The great search functionality and extensive data points within the software means we are be able to pick up a case where we left off and know exactly what's going on. Being able to task and direct notes to other colleagues also helps make sure priority items do not fall through the cracks. Overall, working with Casepeer is like having an additional teammate, optimizing our productivity and making case management much easier.

Vorteile:

The software looks great, navigating the site is very intuitive. It also keeps track of all the important data points, which is vital to our firm as accuracy is key. The developers are also always open to suggestions and improvements, so the program is always evolving and getting better.

Nachteile:

There are some useful features that are still in development, such as the ability to have more control over the trust account. Otherwise, the software works really well.

Verifizierter Rezensent
Law Clerk in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Software

4 vor 3 Jahren

Vorteile:

This software is very easy to use and helpful for cases!

Nachteile:

Sometimes the software crashes a bit!

Ashley D.
Case Manager - Admin Assistant in USA
Anwaltskanzlei, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

OBSESSED with CasePeer

5 vor 8 Monaten

Kommentare: Simply the best. I will never use anything else!

Vorteile:

I like that you can leave detailed notes that stand out. You can indent, bold, space things out, its just so easy and clear to see/read what you need. I also like that you can search the client's file for any prior note made. The critical case note feature, the treatment tracking, provider history, being able to track the insurance history. I have used other software, and nothing on this Earth can touch CasePeer. I always tell new hires at my firm I would make a great product rep because I LOVE everything about it. Obsessed. I look forward to the new emails with changes/updates and additions to what we already rely on. Its just fantastic and there is no better way to run a firm than with CasePeer. You can easily run and read reports and ensure your clients are being managed easily at a glance.

Nachteile:

I wish CasePeer could integrate with Box or DropBox so the file is all on one page. I worked with a similar build through Sales Force but it could never touch what Case Peer is doing. (this may be an option that we just did not choose)

Zachary H.
Zachary H.
Personal Injury Lawyer | Trial Attorney in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best cloud-based case management software for personal injury law firms

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Signup is my favorite - I have a perfect system with Casepeer - we send the contract for the client to E-sign, text, email, and set up the claim all through Casepeer. Signup is super quick and anyone can be trained to do it!

Vorteile:

Texting with clients - and the ability to receive photos. I love telling my clients that if they get a document in the mail and they want to discuss, just take a pic with your phone and text it to me, it'll be saved directly into your case. Makes signup a breeze!

Nachteile:

Trick question - nothing! Seriously, though, if there is a missing feature, the staff is amazing and very responsive. Most of my suggestions have been implemented. The Casepeer staff is constantly working to improve this software.