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Was ist Quinyx?

Ein führender Anbieter von cloudbasierten Workforce-Management-Lösungen, die sich am besten für Unternehmen mit mehr als 200 Mitarbeitern eignen. Mit einem Mobile-First-Ansatz trägt Quinyx dazu bei, personalbezogene Kosten durch die Automatisierung arbeitsintensiver Prozesse wie Terminplanung, Gehaltsabrechnung, Zeiterfassung, Kommunikation und Prognose zu reduzieren und gleichzeitig die Arbeitswelt für Mitarbeiter und Führungskräfte zu verbessern.

Wer verwendet Quinyx?

Mit über 500.000 Anwendern in personalintensiven Branchen ist Quinyx die perfekte Lösung für Unternehmen aus den Bereichen Einzelhandel, Hotel, Restaurant, Gesundheitswesen sowie Transportwesen und Lagerung.

Quinyx Software - 1
Quinyx Software - 2
Quinyx Software - 3
Quinyx Software - 4
Quinyx Software - 5

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Quinyx

Quinyx

4,3 (89)
5,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
33
Keine Integrationen gefunden
4,2 (89)
4,3 (89)
4,3 (89)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
5,75 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
345
18
4,6 (255)
4,3 (255)
4,4 (255)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Quinyx

Factorial
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Zeit & Anwesenheit
House Flipping Spreadsheet
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
GEMINI Pro
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Deputy
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Timesheet Management
Planday
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiter-Datenbank
Self-Service Portal
Zeit & Anwesenheit
UKG Ready
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Online-Zeiterfassung
Überweisung
Nextra
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Bizneo HR
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiter-Datenbank
Personalmanagement
Timesheet Management
Tanda
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Terminplanverteilung
Zeitverfolgung

Bewertungen über Quinyx

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
36%
4
55%
3
8%
2
1%
Andreas
Andreas
HR-chef in Schweden
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Head of HR

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Very good support and a company that listens to their customers and let the customers give input to the development of the product.

Vorteile:

A lot of useful functionality and easy to integrate with other systems to be able to schedule in relation to sales/visitors/transactions etc.

Nachteile:

A bit hard for new managers to learn fully. It's easy to get started but a bit complex to learn all functionality. It's worth mentioning this is way easier in the new interface soon to be released.

Ben
Care Manager in UK
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Quinyx end productivty Crisis

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Yarrow has boosted its productivity by effectively and efficiently controlling staff costing which is 80% Yarrow's budget. It has mitigated excessive wastage experienced prior to Quinxy.

Vorteile:

Yarrow Housing supports over 150 service users on weekly basis, Quinyx gives a clear analysis of individual service user and their individual costing which the commissioners have commended during Yarrow's bidding and tendering. It give the commissioners better understanding of the costing. Presently,Yarrow management team make swift and important decision within a short time due to the comprehensive information generated by Quinxy. Quinyx has boosted productivity in various sectors of Yarrow, in payroll, Yarrow has gone paperless which positively contributed in saving our damaging environment. In Accounts, the consultants can easily draw out management information for planned and impromptu meetings and have a ready snapshot of the organisational financial activities which were time consuming when spread sheet was in place. Furthermore, Quinyx has increase flexibility. Managers can amend and update their work during out of their work station which was virtually impossible prior to Quinyx. Employees are not left out, they can view the rota from their mobile devices, book annual leave, book bank shifts etc. Quinyx is user friendly, majority of employees have commend that Quinyx is easy to understand, not complicated for people with limited IT knowledge.

Nachteile:

Quinxy customer service are not ready available to resolve immediate trouble shooting such as creating more fields to suit the company needs.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Time Consuming

2,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

There is an ease to seeing the daily shift data, it can be viewed multiple ways i.e. per person/contract/shift type

Nachteile:

Reports do not pull correct data. Too many clicks to gain access to any information.

Andreas
Project Manager in Schweden
Gesundheit, Wellness & Fitness, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Competent and effective WFM tool

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Time consuming manual administrative work has been automated. Employee and mid level management satisfaction has increased since we implemented Quinyx WFM.

Vorteile:

Complex tool and easy to use. And that i can handle several types of agreements.

Nachteile:

Set up of user rights in classic version is complicated.

Fia
Fia
Sales & Process Assistant in Schweden
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent software once you get the hang of it

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Quinyx is a great tool that saves our company time and effort regarding staff management, scheduling, leave applications and payrolls. It can be a steep learning curve when you first get started but after a while it's easy.
As admin I love the overview I get of all employees and how easily I can find the staff-information I need on the daily.

Vorteile:

The compatibility with other services is great. How easy it is to export the payrolls for all units at once. The overview you get of all employee's schedules and their hours. That the employees get a good overview of their hours and updates of schedule in real-time. Easy to punch in/out from website, webpunch or mobile device. Great with multiple options. The support is fantastic, quick responses and very educated answers. Always friendly. The help docs are also very useful.

Nachteile:

That you have to click so many times to get to where you want to go. Not always logical where to find certain reports/features/functions. Would like an option to change settings for all units at once, for example set the same geofencing radius for all units instead of doing it separately for every unit. Would also like to be able to search for an employee in all units, currently I have to search for a person in each unit if I have forgotten where they are placed. As admin I get a lot of questions from managers about the 'Detail schedule' view and what all the numbers mean, perhaps this page needs to be made clearer/more user friendly. Mobile app is amazingly functional and intuitive, but the website takes a lot of learning. Can sometimes load very slowly, especially in the 'Time-view'.