Was ist WorkTango?

Die WorkTango-Plattform schafft dem Personal Raum, um sich Gehör zu verschaffen und unterstützt Unternehmen dabei, im Zusammenhang mit jeder Engagement-, Transformations- oder Feedback-Initiative häufig Feedback zu erfassen.

Durch die Verwendung von Data Science und natürlicher Sprache werden umsetzbare Erkenntnisse aus Mitarbeiterfeedback Personalabteilungen und C-Suite-Führungskräften in Echtzeit bereitgestellt.

Das Resultat sind schnelle Erkenntnisse, bessere Entscheidungen zum Personal und eine besser ausgerichtete, engagiertere Belegschaft.

Wer verwendet WorkTango?

WorkTango arbeitet mit Organisationen mit Hunderten bis mehreren Hunderttausend Beschäftigten überall auf der Welt zusammen.

Wo kann WorkTango bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • WorkTango
  • Ansässig in Toronto, Kanada
  • 2015 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere

Sprachen

Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch und 9 weitere

Über den Anbieter

  • WorkTango
  • Ansässig in Toronto, Kanada
  • 2015 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
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WorkTango – Videos und Bilder

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WorkTango Funktionen

  • Aktionsmanagement
  • Anpassbare Vorlagen
  • Benchmarking
  • Berichterstattung / Analyse
  • Daten-Import / -Export
  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Feedback-Management
  • Fragen-Verzweigung
  • Fragenkatalog
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiterprofile
  • Multi-Channel-Vertrieb
  • Offline-Antwort-Sammlung
  • Pulsbefragungen
  • Self-Service Portal
  • Trainingsmanagement
  • URL-Anpassung
  • Umfragenerstellung
  • Verzweigungslogik
  • Zielsetzung / Nachverfolgung

Alternativen für WorkTango

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eloomi ist ein einfach zu bedienendes und intuitives Lern- und Managementsystem. Verbessere Fähigkeiten und teile Wissen bei gleichzeitig hohem Engagement. Erfahre mehr über eloomi
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Bewertungen über WorkTango

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
95%
4
5%
Michael
Michael
Talent & Organizational Development Program Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versicherung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Quality Survey Platform with an Exceptional Support Team

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: My experience has been, overall, very positive so far. We've only been partnered with WorkTango for a few months, but the team has been absolute rock stars in supporting our strategy during COVID19 and we look forward to seeing the platform continue to evolve and grow.

Vorteile:

We've been live with WorkTango for just a couple of months. We launched at a weird time- we were planning to go with a full engagement survey in several months, but due to COVID19 we were forced to launch a pulse survey much sooner. That means our strategy was shifting from the very beginning. The customer success team has gone above and beyond to help with this work. The implementation of the software was smooth, and the platform seems flexible enough to support anything we could ask for right now. Really excited to see the newest upgrades to the system!

Nachteile:

The biggest areas of opportunity are in areas that WorkTango is already solving for with their new updates, and will no longer be an issue by the time we launch. Specifically I am most looking forward to having the ability to combine demographics for reporting, more intuitive hierarchy building and editing, and an even better user experience on the platform.

Drew
Chief of Staff in USA
Informationstechnologie & -dienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Amazing tool to measure the pulse of your organization!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We've been using WorkTango for the past 6 months and the ROI that we've seen has been astronomical. The tool not only allows us to engage with our employees and gain a deeper understanding of what's working and not but allows us to measure our improvement (or decreased performance) over time. Thanks to WorkTango, we've received actionable data around 1 of our teams and the fact that they all feel underpaid. Another team wasn't getting feedback from their managers. Some of our employees in another country didn't fully understand our vision. The list of examples goes on and on. By using WorkTango, we are not only able to see these issues but are then able to put steps in place to improve and can measure how we're doing. The UI/UX is incredibly easy to use and digest. You can slice the data by department, role, location, and tenure, which is incredibly helpful when trying to understand who and where an issue exists. The customer support is top notch. We have monthly calls to review the results and to discuss the upcoming survey. The WorkTango team is incredibly responsive whenever we reach out to ask a question. The price per employee per month is less than a Starbucks latte and the ROI is a no-brainer. I HIGHLY recommend that you give WorkTango a try. You won't be disappointed!

Vorteile:

UI/UX and ease of use, very high level of customer service, the ability to segment employees, the ability to measure improvement over time.

Nachteile:

The WorkTango team is constantly asking for feedback and improving their product. The thing that I CURRENTLY like the least (I say currently b/c I know it's on the roadmap and will be delivered to distant future) is the fact that accessing historical data and charting it is still a bit clunky. However, it's not really a 'con' b/c I know it's getting fixed in short order.

Halimatun
Halimatun
IT Manager in Malaysia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Platform for employess voice to be heard

5,0 vor 9 Monaten

Vorteile:

We use WorkTango for survey and to collect our employees opinion, tough, and experience while working on our organization. They can sent it while their identity is fully anonymous and thus resulting everyone can voicing their opinion freely.

Nachteile:

I have no problem that i face while working with this platform. All of the data that are sent by our employees are safely stored on the platform, and the report for the survey forms is very detailed.

Laura
Senior Manager in Kanada
Unternehmensberatung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Creating the opportunity for different conversations

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We use this tool internally at our organization to glean insights on employee morale, career growth and leadership opportunities. I also use this tool with my clients to measure employee experience, change adoption and team effectiveness.

Vorteile:

It’s simple and intuitive; reliable and practical. It takes away the manual labor of reports and inputs, so I can focus on what matters most - the data-driven conversations with leaders and employees. Plus, the WT team is great to work with - always responsive and ready to help.

Nachteile:

In looking ahead, I would like to explore the idea of personal self-serve dashboards for the individual employee.

Lena
HR Manager in Kanada
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Cutting edge platform for employee voice

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: WorkTango makes it easy for me to run Pulse Surveys more frequently. I was thinking about moving away from a long annual engagement survey, and the platform allowed me to transition to frequent pulse surveys providing with resources and support.

Vorteile:

The platform is easy to use, offers exceptional features like the ability to acknowledge employees' comments and respond to them while respecting their anonymity. Great service and people. They will surprise you by providing a different customer experience and adding value way beyond the platform. I love WorkTango's mission, and how it is integrated in the experience they provide. It is fun to partner with like-minded people.

Nachteile:

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