TRACK Hospitality Software

TRACK Hospitality Software

von Travelnet Solutions

Wer verwendet TRACK Hospitality Software?

TRACK Hospitality Software is powered by TravelNet Solutions (TNS). TRACK Hospitality Software provides an industry leading CRM, Cloud Contact Center, and Vacation Rental Property Management Solution.

Was ist TRACK Hospitality Software?

TRACK Hospitality Software is an enterprise trusted software provider for Vacation Rentals, Resorts, and Hotels. Offering solutions built around the industries leading CRM with integrated modules to deliver the best end to end experience for guests, owners, and property managers. TRACK has been awarded the Top Property Management Software for 50+ unit property managers as well as "Software of the Future". Learn more about TRACK's CRM, Pulse Contact Center, and Property Management Software today

TRACK Hospitality Software – Details

Travelnet Solutions

http://www.trackhs.com

Gegründet 2009

TRACK Hospitality Software – Kostenübersicht

TRACK Hospitality Software bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

TRACK Hospitality Software Funktionen

Call Center Software
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anruftext-Aufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat
Eskalationsmanagement
Gemischtes Call-Center
Inbound Callcenter
Interactive Voice Response (IVR)
Kampagnenmanagement
Manuelles Wahlsystem
Outbound-Callcenter
Progressives Wählersystem
Prädiktive Wähler
Warteschlangenmanagement
Arbeitsauftragsverwaltung
Eigentümer-Aussagen
Gasterlebnis-Management
Gästekommunikation
Haushaltungsmanagement
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Lieferanten-Management
Provisionsmanagement
Reservierung-Management
Zahlungsabwicklung
CRM
Catering
Einzelne Immobilie
Für die Ferienvermietung
GDS-/OTA-Integration
Instandhaltungsmanagement
Integrierte Buchführung
Marketing-Automatisierung
Mehrere Immobilien
Mitarbeitermanagement
Online-Buchung
Treueprogramm
Verkaufspunkt POS
Verlängerter Aufenthalt
Berichterstattung / Analyse
Geplanter Nachrichtenversand
Kontaktmanagement
Kurzwahlnummern
MMS
Massen-SMS
Mobile Coupons
Mobile Keywords
Nachrichten-Personalisierung
Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
Umfragen/Abstimmungen
Zwei-Wege-Messaging

TRACK Hospitality Software – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 10 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,1/5
Benutzerfreundlichkeit
4,3/5
Kundenservice
4,2/5
Funktionen
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Sidney E.
Reservations Agent
Freizeit, Reisen & Tourismus, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.11.2019

"Great lead management software"

Vorteile: It is a simplistic, yet in-depth, software product that keeps me organized on a daily basis.

Nachteile: I wish that we would have implemented it sooner.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.11.2019
Nikki L.
Property/Reservation Manager
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.7.2017

"Product is easy to set up and very user friendly. "

Vorteile: Very cost effective for our company which we have over 850 properties. New features are added throughout the year which gives us more functionality with the product and shows it is continually growing to fit our needs. Track is very interactive on hearing our requests on implementing new features that helps with our business.

Nachteile: On certain periods of software updates we experience some errors on which we will have to send support tickets to have those resolved. Usually, it only takes a quick refresh to resolve but knowing beforehand when these updates will happen will help eliminate this issue.

Antwort des Softwareanbieters

von TRACK Hospitality Software an 28.7.2017

Thank you for your review! We are glad you are happy with TRACK and we are working to make sure you are aware of all major releases ahead of time!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.7.2017
Mindy M.
Agent
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.4.2018

"I have never used a lead management system before using track. I now use it daily."

Kommentare: This software keeps me organized and in contact with my leads

Vorteile: The software is great to keeping track of leads for inbound and outbound calls. It allows you to keep notes within the system as well. Their support team is excellent and always quick to respond when help is needed.

Nachteile: It would be great if the system would combine leads. It isn't helpful for when my co-worker and have both been working on the same lead and one of us wins the lead which makes one of us have to close to a lost sale.

Antwort des Softwareanbieters

von TRACK Hospitality Software an 1.5.2018

Hi Mindy-

Thank you so much for taking the time to review TRACK Pulse. We're so happy that you are utilizing our lead management software on a daily basis and that it was been beneficial to your business operations. We'd also like to thank you for the feedback on how we can improve the software. We will continue to innovate our product to help fit the needs of your unique business. Your insights are greatly appreciated!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.4.2018
Alaina D.
Owner
Eventservice
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.4.2018

"Track Pulse lead tracking is great!"

Kommentare: I like the software in general as it is very similar to other property management software at a lower price point.

Vorteile: I like that I can create a lead and save important details. The follow up is a great tool for sales conversions and the call scoring keeps our customer service levels up.

Nachteile: You cannot merge leads together once created which is helpful is someone is calling from a different phone number. I have used Navis software and this is a great tool to make sure conversions are accurate.

Antwort des Softwareanbieters

von TRACK Hospitality Software an 1.5.2018

Hi Alaina-

Thanks for your review. We are very excited to hear that you are so happy with our product and we are continuing to innovate TRACK to make it the best possible software for all of our user's unique needs. Thanks so much for providing this feedback!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.4.2018
Terri K.
Reservatioins Supervisor
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.5.2019

"TRACK Hospitality Software review"

Vorteile: We use this as our phone system. Very easy to use, and the reports are accurate and hold the agents accountable.

Nachteile: No customer support. We have been trying to find out who our current rep is since November. Have sent multiple tickets since that time with no response at all.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.5.2019