Wer verwendet HODUCC?

Auto, Insurance, Banking, Finance, BPOs, Healthcare, Tourism and hospitality, eCommerce, Aviation, Education and training, logistics, telecommunications

Was ist HODUCC?

HoduCC is a comprehensive and consolidated contact center software which promises to offer contact center software solutions that are best suited to all the call centers. As a VoIP call center software provider, HoduSoft ensures that its FreeSWITCH based call center product offers intelligent, quick and secure contact center solutions. HoduCC has been therefore designed to ensure that user loyalty is built and customer expectations are exceeded.

HODUCC – Details

Hodusoft

http://hodusoft.com/

Gegründet 2015

HODUCC – Kostenübersicht

HODUCC bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

HODUCC Funktionen

Call Center Software
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anruftext-Aufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat
Eskalationsmanagement
Gemischtes Call-Center
Inbound Callcenter
Kampagnenmanagement
Manuelles Wahlsystem
Outbound-Callcenter
Progressives Wählersystem
Prädiktive Wähler
Sprachdialogsystem (IVR)
Warteschlangenmanagement
Anrufaufzeichnung
Anrufplanung
Anruftext-Aufzeichnung
Anrufverteilung
CRM
Power Dialer
Preview Dialer
Progressives Wählersystem
Prädiktive Wähler
Anrufaufzeichnung
Anrufergebnisse
Anrufüberwachung
FCC-Compliance
FTC-Compliance
Kampagnen-spezifische Anrufer-ID
Kontaktmanagement
Lead-Erfassung
Leadmanagement
Rückruf-Terminplanung
Umleitung der Anrufe

HODUCC – Nutzerbewertungen

Zeigt 4 von 4 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Mittal S.
Lab technician
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.1.2019

"Contact center for varying business sizes"

Kommentare: Skill based routing reduces helps managing the call flow in the peak hours in more adequate manner

Vorteile: Hodusoft's Contact Center Solution is a secure and scalable solution as per our business needs. Predictive Dialer and Auto Dialer is the best feature in HoduCC as It adjusts Call automatically and Transfers it to Right person in Busy hours to Keep the customers on no hold.

Nachteile: As of Now there is nothing to Dislike about HoduCC,

Antwort des Softwareanbieters

von Hodusoft an 4.3.2020

Thank you so much.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.1.2019
Sumeet B.
Customer Support Professional
Telekommunikation, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.11.2018

"Best for multi-process architecture "

Vorteile: HoduCC CRM application is the one point answer for a superior client benefit. The User Interface is brilliant, simple and most viably clear as crystal. We were looking for a multi-process design for our organization which was appropriate conveyed by the HoduCC Application.

Nachteile: There is nothing in HoduCC which you not like.

Antwort des Softwareanbieters

von Hodusoft an 4.3.2020

Thank you so much.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.11.2018
Cody I.
Director
Telekommunikation, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.3.2020

"A Premium contact Center Software for any organization"

Vorteile: In searching for a premium contact center phone platform, I found the available options to be less than satisfying. After learning about HoduSoft’s product, I had several calls with their team and was given access to a demo system. I decided to move forward with trusting HoduSoft to provide the solution I wanted at an affordable price. Working with their team has been no different than working with someone officed in the same building as me. Communication and customer service is second to none. I look forward to working with HoduSoft on many more future products.

Nachteile: No, There are nothing about that I dislike.

Antwort des Softwareanbieters

von Hodusoft an 13.3.2020

Thank you so much.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.3.2020
Jones W.
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.3.2017

"Find it really useful in terms of operation and efficiency"

Kommentare: We are into business for about 10 years now and just recently we upgraded our Software system. HoduCC was recommended to us by a fellow entrepreneur. At first I was reluctant but soon we got to know it was pretty easy to operate. We found it really useful and efficient. It delivers what it had promised. I am now recommending this to my friends. Really Recommendations to other buyers: I think everyone would love this for its ease of use and the value it adds to the business.

Antwort des Softwareanbieters

von Hodusoft an 4.3.2020

Thank you so much.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.3.2017