Wer verwendet Phonexa?

Lending, Insurance, Healthcare, Home Services

Was ist Phonexa?

Phonexa is an all-in-one marketing platform that helps businesses improve their ROI by attributing leads to specific marketing campaigns. Our SaaS system comprised of a Call Logic platform with advanced features such as call analytics and reporting, an advanced, multi-level IVR, a state-of-the-art voice recognition feature, among many other cutting-edge features. Phonexa also consists of additional platforms, LMS SYNC (a lead management system), E-Delivery (email marketing platform), & Books360.

Phonexa – Details

Phonexa

https://phonexa.com/

Gegründet 2015

Phonexa – Preisübersicht

Phonexa bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Phonexa findest du unten.

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

Phonexa Funktionen

Call Tracking Software
Anrufaufzeichnung
Anrufer-Identifikation
CRM
Campaign Attribution
IVR / Spracherkennung
Konversion-Tracking
Stichwort-Nachverfolgung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Call Center
Mehrfache Skripts
Stimmenanpassung
Telefon-Tasteneingabe
Text in Sprache (verwandeln)
Umfrage-Management
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Dashboard
Datenextraktion
Lead Benachrichtigungen
Lead Scoring
Lead-Distribution
Lead-Pflege
Lead-Qualifizierung
Online Forms
Visitenkarten-/Ausweis-Scanning
Kampagnenmanagement
Lead Scoring
Lead Segmentierung
Lead-Distribution
Lead-Erfassung
Lead-Pflege
Pipeline-Management
Planungs-Tools
Quellen-Nachverfolgung
Verfolgung von Interaktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Archivierung
Aufzeichnung bei Bedarf
Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
Bookmarking-Aufzeichnung
Dateitransfer
Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
Programmierte Aufnahme
Sofortiger Abruf
Teilen von Anrufen
Verteilte Anrufaufzeichnung
Videoanruf-Aufzeichnung

Phonexa – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 9 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Bobby G.
Sales Manager
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.4.2019

"Reports Load Instantly and Unl. Integrations "

Kommentare: My overall experience has been great. Our team uses vanity numbers to track calls and a custom IVR to route these calls. It helps with our attribution and we are able to see what campaigns are the most profitable, which helps us increase our marketing ROI.

Vorteile: The software is very fast. Everything loads quickly, easily the most responsive platform we've used. The customer service team is great, they are always available to offer advice and walk you through any problem areas. And maybe the most important aspect is how robust and flexible the software is, we are able to set up integrations with all of the marketing/ sales products that we use.

Nachteile: The product can be a bet overwhelming because it offers many features. However, after a few training sessions with our team, that concern quickly went away.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.4.2019
Burak D.
CEO
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.2.2019

"Great Lead Generation & Tracking Platform"

Vorteile: Phonexa is definitely all-in-one solution for lead management. Comes with built-in analytics and tracking. Everything is pretty streamlined and easy to manage. We are able to see the lead details in real time and automatic distribution makes our lives easier. For us, the most valuable part of Phonexa is the ability to add additional publishers and buyers into the pipeline. The pipeline is completely customizable, so we have a clear mind that the lead is handled by the right team.

Nachteile: User documentation is not detailed but Phonexa's account managers are available almost 24/7 for any help request.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.2.2019
Fahad K.
Owner
Finanzdienstleistungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.3.2019

"Incredibly Easy to Use and Provides Very Robust Reports"

Kommentare: It's an amazing product, and my account manager is pretty phenomenal. It was a bit of a drag when I first signed up because the setup took a while, however once I was up and running, my leads were completely monetized and I was able to fluidly run lead gen and grow it.

Vorteile: I really enjoy how easy the platform is to use. You can see MTD reporting and group all reports in different ways depending on what you are trying to see. Also the customizable dashboard makes it easy to see all the stats I want at a glance in one location. The best part is that there is an app, so it makes it super easy when I am out and about.

Nachteile: Sometimes there are updates they make and the notifications are a little vague. However, my account manager always seems to have any answers to the questions I have and provides solutions if no answer.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.3.2019
Andrew S.
Ceo
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.2.2019

"Increased my ROI"

Kommentare: Prior to being on Phonexa, I used to run direct with several networks and be frustrated at the multiple campaigns I would need for this. Phonexa allowed me to monetize all my leads from one campaign, and the reporting allowed me to optimize not only my campaigns, but my ping tree as well. I have full control of my leads and data and can remarket when I choose.

Vorteile: This system is easy to setup campaigns with, manage my ping tree and has also help me grow my business. I also love the reporting it has.

Nachteile: It's such a large platform that learning everything is takes some time, however the account managers are always available to help me.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.2.2019
Mahnaz P.
CMO
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.4.2019

"What a lead gen needs!"

Vorteile: Features are build based on day to day data and campaign management for lead gens. The user can easily track the incoming and outgoing leads, the history of the lead and the changes on lead data. Easy process to set up campaigns and 24/7 support. My reps are one Skype ping away.

Nachteile: Nothing specific I can mention at this point

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.4.2019