Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Toky?

Toky ist eine Cloud-Telefonielösung mit vollem Funktionsumfang für kleine und mittlere Unternehmen, die es dir ermöglicht, deine Kunden von deiner Website, deiner Facebook-Seite oder deiner Business Line zu einer zentralen Plattform zu verbinden, auf der du deine Sprachanrufe als Team abwickeln kannst. Du kannst auch ausgehende Anrufe tätigen und SMS für Vertrieb und Kundensupport zu einem erschwinglichen Preis senden. Durch die Integration mit CRM- und Collaboration-Tools kannst du deine Geschäftsprozesse verbessern.

Wer verwendet Toky?

Für Start-ups und KMUs, die Anrufe von ihrer Website, sozialen Profilen und normalen Telefonen erhalten müssen, alle an einem Ort und zu einem erschwinglichen Preis.

Toky Software - 1
Toky Software - 2
Toky Software - 3
Toky Software - 4
Toky Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Toky das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Toky

Toky

4,3 (105)
25,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
51
25
4,5 (105)
4,3 (105)
4,4 (105)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
19,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
91
33
4,3 (160)
4,2 (160)
4,2 (160)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Toky

JustCall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Computer Telephony Integration
VoIP-Verbindung
CircleLoop
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
AVOXI
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Berichterstattung / Analyse
Call-Center-Management
Amazon S3
Am besten bewertete Funktionen
Datenspeicher-Management
Verschlüsselung
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
CallHippo
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Computer Telephony Integration
NUACOM
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Phone.com
Am besten bewertete Funktionen
Call-Center-Management
Echtzeit-Chat
Videokonferenzen
Ringover
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
SkypeTime
Am besten bewertete Funktionen
Zeitverfolgung
Überwachung von Mitarbeiteraktivitäten

Bewertungen über Toky

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
57%
4
26%
3
9%
2
4%
1
5%
Steve
Steve
Town Clerk & RFO in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Outstanding Product

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We needed to urgently set up a COVID-19 Volunteer helpline for the vulunerable and elderly in Wilton. Within 2 days we had implemented Toky, recuited and trained 24 call centre volunteers and gone live. The expereince with Toky was totally fantastic. I made a host of support calls during set up (I am not an IT geek) - they were very patient and responded clearly and successfully to every question. They were flexible on billing too. Everything worked perfectly. The Volunteer call centre is now up and running and working like a dream. 24 agents working from the safety and security of their own homes - with calls coming in on a single emergency line. All set up by Toky in minutes. I cannot, I mean CANNOT, recommend these guys highly enough.

Vorteile:

Very simple to implement, great functionality, metrics excellent with clear reports, cost excellent.

Nachteile:

Nothing not to like about this super product..

Giorgos
Customer Support Manager in Griechenland
Telekommunikation, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Toky is the best choice out there!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: As soon as started in my current company, they had been using Intercom for some time - so I had the difficult task of finding a phone channel provider that would integrate with that. After months of trials with almost all available products, I came across Toky, and boy was I lucky! The integration was smooth and had all the functionality I was looking for, the Support Team and especially [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] really helped me set it up quickly and they have the best prices out there, both for the product and outbound calls. I would recommend it 100%.

Vorteile:

The integration with Intercom is smooth The platform is easy to use Has many options for IVR and general settings

Nachteile:

There isn't something about the software that I don't like - the only negative thing is that for my area they don't have Weekend Support yet - they told me they will fix that soon, but for now, I am worried that if something during the weekend I might have to wait some time until its fixed. Luckily, I haven't had any big issues with it anyways, so this is mostly anxiety rather than an actual problem.

Andrea
Director in Israel
Verbraucherdienste, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Service has significantly declined

2,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, it was a subpar service but we have been a long-time customer for the price, now the price has increased while the services and quality have remained the same but the customer support has significantly decreased and the price increased so there is no value in using this service.

Vorteile:

Toky, offers many features and has a nice interface that is easy to learn and navigate.

Nachteile:

Calls often drop and when calls do work it's very hard to hear the caller, horrible customer support. My team has been using Toky for years, calls often drop and many times it's also hard to hear incoming and outgoing calls.

Vladislavs
CEO in Lettland
Maritime Wirtschaft, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best option on the market for sales department

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We needed a solution for our sales department who are doing a LOT of calls daily, our criteria was something that is cheap, able to track history and has a good calling quality. So far Toky was the company that satisfied our needs fully.

Vorteile:

It is very easy to navigate and start using. You can easily track calling statistics of your sales department. Click-to-call extension for browser is a great addition. And of course, pricing is highly competitive.

Nachteile:

Currently it's not possible to set a separate Administrator account without it being a User (paid)

Rik
Growth Product Manager in Niederlande
Buchhaltung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Nice and easy to use! Good support

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I can easily call with members and also with the feature "Power dialer" we can call quicker.

Vorteile:

We use Toky to call with our whole team (included developers), so we can speak all to our new users. It's nice that I can manage easily the hole team and create in just a few clicks a new user.

Nachteile:

Some times the "Mute" doesn't work. (6 of 10 it don't work) so we need to look at how that comes