TouchStar

TouchStar

von Daviker

Wer nutzt diese Software?

CCM solution that enables businesses of all sizes in the BPO, debt collection & sales sector to streamline inbound & outbound calls through a centralized dashboard.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5/5
  • Benutzerfreundlichkeit 5/5
  • Kundenservice 5/5
  • Funktionen 4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5/5

Produktinformationen

  • Preisinformationen Contact Daviker for pricing details.
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Kundenbetreuung Online

Angaben zum Hersteller

  • Daviker
  • http://www.daviker.co.uk

Über TouchStar

Predictive dialing solution that helps businesses automate dialing processes through call queueing, comfort messaging, ACD, IVR & more.

TouchStar Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufergebnisse
  • Anrufüberwachung
  • FCC-Compliance
  • FTC-Compliance
  • Kampagnen-spezifische Anrufer-ID
  • Kontaktmanagement
  • Lead-Erfassung
  • Leadmanagement
  • Rückruf-Terminplanung
  • Umleitung der Anrufe

Die hilfreichsten Reviews für TouchStar

Very good product overall

Bewertet am 3.11.2016
Jonathan A.
Technical Director
Verbraucherdienste, 51-200 Mitarbeiter
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Basically a fantastic predictive dialler solution. Very clever and intuitive. We've been the dialler for many years now and see it develop. One of the primary reasons we are still using the system is because of the support (technical and account management) you get from the company. There seem to be the philosophy that the staff will always go the extra mile to help you. Good product, good bunch of guys. Jonathan

Vorteile: Intuitive, very clever, compliant and overall ease of use

Lies weitere Bewertungen