Was ist Wylie?

Wylie Systems Inc. ist seit zehn Jahren im Software-as-a-Service-Bereich tätig. Wylie ist ein Anbieter von cloudbasierten Systemen für Unternehmen, die den Überblick über Terminplanung, Bestandskontrolle, Kundendatenverfolgung und Lead-Konvertierung behalten müssen.

Wer verwendet Wylie?

Das Wylie Business System wurde für kleine und mittlere Unternehmen entwickelt, die den Überblick über Terminplanung, Bestandskontrolle, Kundendatenverfolgung und Lead-Konvertierung behalten müssen.

Wo kann Wylie bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Wylie Systems
  • Ansässig in Burlington, Kanada
  • 2006 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Wylie Systems
  • Ansässig in Burlington, Kanada
  • 2006 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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45,00 $/Monat
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Wylie Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Auftragsmanagement
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Management
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • E-Commerce-Management
  • E-Mail Marketing
  • Finanzmanagement
  • Gebühren-Management
  • Geschenkkarten-Management
  • HIPAA konform
  • Inventarverwaltung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Lagerhaus-Management
  • Leistungskennzahlen
  • Lieferanten-Management
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitglieder-Datenbank
  • Mitgliederkommunikation
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Personalverwaltung
  • Rabattmanagement
  • Supply-Chain-Management
  • Terminverwaltung
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungsabwicklung
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Alternativen für Wylie

Du suchst nach einer CRM-Systemalternative? Sei zwei Schritte voraus. Mach dein Unternehmen intelligenter, besser und schneller. Sofort.
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Führende webbasierte und voll funktionsfähige Mitgliederverwaltungssoftware, von der Unternehmen profitieren, z. B. Clubs, Resorts, Fitnessstudios, Timesharing-Anbieter und Salons.
Online-Terminplanung für Unternehmen leicht gemacht.
Cloudbasiertes Klassenraum-Management-Tool, das bei der Registrierung, dem Mitgliedschaftsmanagement und der Kommunikation hilft.
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Bewertungen über Wylie

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
26%
3
7%
Ashley M.
Ashley M.
Distributor in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medizinische Praxis, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great business software!

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

Easy to use and teach; different colors for different providers appts; lots of tools for keeping up with purchases and inventory; predictive purchase helper for what has been sold/popular items

Nachteile:

Would add more quick buttons; option to post a payment over the amount without automatically applying a cash-back transaction to edit and remove; email reminders come from the provider of the appt, not the person who scheduled the appt.

Antwort von Wylie Systems

vor 4 Jahren

HI Ashley, Were glad you like our system!! Thank you for the feedback. Please see the scheduler page in the setup section for more options on email reminders. Please send me an email with more information on what you mean regarding cash-back transactions - w.mckinty@wyliesystems.ca. Will.

Sherri M.
Owner in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

I’ve Looked at Other Platforms

5 vor 7 Monaten

Kommentare: As mentioned before, I am so impressed with the responsiveness of [SENSITIVE CONTENT]
and his team.

Vorteile:

Tailored to my business I am able to use Wylie as a POS, Scheduler and a Customer Management System. The team at Wylie is always very responsive and quick to implement any ideas that their uses have.

Nachteile:

Mobile version. I know that this is in the works and I am looking forward to seeing how the site or an app becomes available.

Antwort von Wylie Systems

vor 7 Monaten

Thank you so much Sherri! We work hard to provide the highest quality support possible and we are so glad that your experience reflects that. As you mentioned, we are working to enable access to even more features on your mobile device. I will be reaching out to ensure you have access to all of the features currently available on your phone! Darcy.

Pilar B.
Owner in USA
Alternative Medizin, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Point of Sale

3 vor 4 Jahren

Kommentare: It helps keep track of what sales are, who converts, and SHOULD be helpful with inventory control, but I have yet to see that.

Vorteile:

I like the built in CRM function. Helps track leads and gives me the ability to mass email them as well.

Nachteile:

The inventory function seems to have an issue, and each time o reach out to the developers for help I’m told it’s human error and I need to refer to the the help section of the POS.

Antwort von Wylie Systems

vor 4 Jahren

Thank you for taking the time to do the review. Please call any time (the help number is at the bottom of each screen) and we will help you with the Inventory Management aspect of the system. The Inventory Management document in the help section was completely updated a few months ago and should be very helpful as well.

Verifizierter Rezensent
President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Overall Review

4 vor 4 Jahren

Kommentare: At this time we only use the schedule due to not being very happy with the rest of it. We may eventually stop that when we find another scheduling program.

Vorteile:

Scheduling program is very useful. I especially like the reminders sent to clients. This part of the POS system is why we stay.

Nachteile:

We have experienced problems with the inventory section. We need a more comprehensive inventory program and had to purchase another system for this. So we no longer use the inventory. I also did not like the email section. There were no choices for designing emails with different fonts, sizes, bold, italics & colors. I used it very little and eventually stopped because I could design attractive emails in Outlook. I was hoping to use it for newsletters but because of the lack of design functions I use Outlook instead.

Antwort von Wylie Systems

vor 6 Monaten

We are glad to hear that you enjoy scheduling in Wylie! I am sorry that you did not have the same experience with inventory control and creating email templates. We have added a lot of capabilities to email templates since your review, that I hope you find useful! We would love to hear from you to help with inventory control or hear any feedback you may have. Please contact us at support@wyliesystems.ca

Kristen G.
Clinic owner in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I love Wylie!!

5 vor 7 Monaten

Kommentare: The customer service with Wylie is above and beyond what you would receive from any of company. If I have any issues, I can get a response within minutes! I have asked for features to be added and they have done that. I can't say enough about [SENSITIVE CONTENT] and his team!

Vorteile:

The inventory and POS system with Wylie is super easy to use and does everything that I need it to.

Nachteile:

There are so many different features to the reporting part of the POS that sometimes when I am looking for something specific, I know the system can do it but I am not sure where to look. If I can't find it on my own, I just call or email Wylie and I get a detailed answer to my question pronto.

Antwort von Wylie Systems

vor 7 Monaten

Hi Kristen, Thank you so much for the kind feedback! We are always working to improve our software, and we will take your feedback into consideration when doing so. We appreciate your support! Darcy.