Wer nutzt diese Software?

Kontakt-Zentren, Unternehmen, Finanzinstitute und Kommunikationsdienstleister. Wir haben Kunden in allen Branchen und in Organisationen jeder Größe.

Durchschnittliche Bewertung

14 Bewertungen
  • Gesamt 4.6 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.4 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • OrecX
  • http://www.orecx.com/
  • Gegründet 2006

Über Oreka TR

Oreka TR (100% Anrufaufzeichnung) 50% günstiger als Konkurrenten und lässt sich buchstäblich in nur 30 Min. installieren. Ideal für Unternehmen jeder Größe (1 Mitarbeiter bis Tausend), zeichne alle Anrufe, die deine Mitarbeiter machen oder empfangen auf und speichere sie für eine spätere Wiedergabe, um den Service zu überwachen, Streitigkeiten zu lösen, Compliance einzuhalten, Aufträge zu überprüfen, etc. Die Software basiert auf Open-Source-Kern und integriert sich in jede Drittpartei-Schalter oder Anwendung. Oreka TR erfordert nominale (wenn überhaupt) Wartung. Das Produkt wird in 184 Ländern eingesetzt.

Oreka TR Funktionen

  • Archivierung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
  • Bookmarking-Aufzeichnung
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Sofortiger Abruf
  • Teilen von Anrufen
  • Verteilte Anrufaufzeichnung
  • Videoanruf-Aufzeichnung

Die hilfreichsten Reviews für Oreka TR

I am technical so I am able to use it as needed but not to its fullest extent.

Bewertet am 20.2.2018
Verifizierter Rezensent
President / Consultant
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I would recommend the software because it does what we need (recording and basic search) and does it well, but there are a lot of features that would be nice to have that can be had at lower cost through a change to both our PBX and carrier, but it would require a lot of work for us to change and the pricing isn't far off so its not worth the change right now. I do see a change coming to a cloud PBX with recording capabilities included. It seems you guys could easily implement a cloud PBX solution with your technical know-how and include your recording features built in and compete with a lot of the cloud PBX providers for SMBs. I would also recommend making the software/interface easier to use and understand.

Vorteile: It works well when it is configured properly. It is easy to find and play recordings from almost any browser.

Nachteile: In order to take advantage of a lot of the capabilities I see possible the complexity is a roadblock. Unfortunately it is also expensive compared to services that include the capabilities that we need which is recording of calls and search.

Overall, a great recording platform for hosted service providers.

Bewertet am 19.2.2018
Mark W.
VP of Engineering
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Once it's setup and working... you can depend on it.

Vorteile: There are other options on the market for hosted call recording, that can do the same function; but, I think one of the things that sets OrecX apart from the rest is their support. I've always found their team to be responsive to our needs.

Nachteile: The user GUI is, as I heard a customer describe it, a little clunky. Once you learn how to navigate your way around, it works. A physical face-lift would be nice.

Excellent quality compare against other call recording software like Telstrat's

Bewertet am 13.2.2018
Koon fai L.
System engineer
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to setup, easy to uses, price friendly, have basic reports, existing customer satisfy and most important thing no recording lost so far

Nachteile: The siprec sip message and behavior a bit different compare against broadsoft reference, have potential customer claims the login page looks ugly and cheap during demo then tune down our service.

Great, affordable solution for our VOIP call recording needs.

Bewertet am 12.2.2018
Kyle H.
CFO
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: 24/7 VOIP call recording

Vorteile: Captures all our VOIP inbound/outbound calls automatically and stores them directly on our server. An intranet portal allows us to lookup recordings by date, extension, external phone numbers, etc.

Nachteile: When an inbound call is transferred to another in-house user, the call recording is not identified by the original # that called in; instead it gets with as the transferring extension #. This makes looking up transferred calls more difficult.

Overall a great softaware for inbound and outbound Calls

Bewertet am 12.8.2018
Rahul B.
Channel Manager
Investmentbanking, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: As I worked in a call center also for me it worked properly and suggested for you also to use and admire

Vorteile: It was always easy to use the software which required basic PC to run the software which Oreka Tr does.
Very Friendly and so far no data lost
the installation is very straight and once done then is works super smooth.

Nachteile: As per the observation, its a bit expensive for the small organization depending upon the need of the company and the web page could be even more worked out or can say eye catching.

Lies weitere Bewertungen