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Was ist Oreka TR?

Oreka TR (100% Anrufaufzeichnung) 50% günstiger als Konkurrenten und lässt sich buchstäblich in nur 30 Min. installieren. Ideal für Unternehmen jeder Größe (1 Mitarbeiter bis Tausend), zeichne alle Anrufe, die deine Mitarbeiter machen oder empfangen auf und speichere sie für eine spätere Wiedergabe, um den Service zu überwachen, Streitigkeiten zu lösen, Compliance einzuhalten, Aufträge zu überprüfen, etc. Die Software basiert auf Open-Source-Kern und integriert sich in jede Drittpartei-Schalter oder Anwendung. Oreka TR erfordert nominale (wenn überhaupt) Wartung. Das Produkt wird in 184 Ländern eingesetzt.

Wer verwendet Oreka TR?

Kontakt-Zentren, Unternehmen, Finanzinstitute und Kommunikationsdienstleister. Wir haben Kunden in allen Branchen und in Organisationen jeder Größe.

Oreka TR Software - 1
Oreka TR Software - 2
Oreka TR Software - 3
Oreka TR Software - 4
Oreka TR Software - 5

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Oreka TR

Oreka TR

4,7 (37)
5,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
10
3
4,5 (37)
4,6 (37)
4,6 (37)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
19
Keine Integrationen gefunden
4,3 (83)
4,2 (83)
4,1 (83)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Oreka TR

Avaya UCaaS
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Chat / Messaging
VSLogger
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Aufzeichnung bei Bedarf
NICE CXone
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Verfolgung von Interaktionen
Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Clari Copilot
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Aufzeichnung
Aufzeichnung bei Bedarf
8x8 Work
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Mobiler Zugriff
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Calabrio ONE
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Call-Center-Management
Mitarbeitereinsatzplanung
VICIdial
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Automatische Anrufverteilung
RingCentral Contact Center
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Bewertungen über Oreka TR

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
73%
4
24%
3
3%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
E-Learning, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

best voip monitor

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: excellent experience

Vorteile:

it was easy to integrate with my voip system great result and high efficiency

Nachteile:

I used your products for more than a year and did not meet any negatives

Christian
Support Manager in Mexiko
Telekommunikation, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best value for money software

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: In spite of the complications in implementatión, it's a robust software with minimal issues and easy to use, the dashboard is friendly with noob users and in a few minutes they can to begin to use it or manage it

Vorteile:

It's a software easy to use, with a lot functionallities related with call recording, optimazing audio quality and size of the recording, it is very usefull when you need to play the recordings throught website,

Nachteile:

The deployment is complicated and some features or behaviors are not in the documentation then you need to talk with a Oreka enginner for undertand them or configure them

Michael
Network Administrator II in USA
Telekommunikation, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

When it works, it works

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Records screen calls so that they can be played back and studied for many different purposes.

Vorteile:

As I said in my title, when OreckX works, it works. I do like the interface for the admin console, as it is easy to navigate for me.

Nachteile:

If any variable is introduced into the equation (dns issues for example) Oreck will not record. Also it is dependent on UVNC to record, which is a whole other can of worms in itself

Douglas
Sr Voice Systems Engineer in USA
Telekommunikation, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Cheap and Easy Integration

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Oreka TR solved all of our recording needs. When operating call centers that need to be monitored for quality assurance and PCI compliance this software makes it simple. The ease of use, configuration and quality of support for this software made it an awesome choice.

Vorteile:

Audio recording, video recording, and screen recording are made very simple and user friendly with this software. It can be configured completely via GUI and then administered the same way. Audio/video/screen recordings are kept in a db that can be sorted by groups and users making it a click away to get anything needed. It was also hands down an easy decision since it integrates with IP PBXs including Broadsoft. With the ability to configure it to build a user automatically was imperative and made integration streamlined.

Nachteile:

While there are a lot of pros to this software the only drawback of it is the GUI interface. It feels antiquated like an early 2000s website. It is also difficult to navigate to certain functions such as licensing and building new administrators.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I am technical so I am able to use it as needed but not to its fullest extent.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I would recommend the software because it does what we need (recording and basic search) and does it well, but there are a lot of features that would be nice to have that can be had at lower cost through a change to both our PBX and carrier, but it would require a lot of work for us to change and the pricing isn't far off so its not worth the change right now. I do see a change coming to a cloud PBX with recording capabilities included. It seems you guys could easily implement a cloud PBX solution with your technical know-how and include your recording features built in and compete with a lot of the cloud PBX providers for SMBs. I would also recommend making the software/interface easier to use and understand.

Vorteile:

It works well when it is configured properly. It is easy to find and play recordings from almost any browser.

Nachteile:

In order to take advantage of a lot of the capabilities I see possible the complexity is a roadblock. Unfortunately it is also expensive compared to services that include the capabilities that we need which is recording of calls and search.

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