Wer nutzt diese Software?

Parkplatz-Betreiber, Kommunen, Hochschulen, Commercial & Residential Property Management, Hotels, Restaurants, Gesundheits-Einrichtungen, Unterhaltungseinrichtungen, Flughäfen und Sicherheitsfirmen.

Durchschnittliche Bewertung

20 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • SecurePark Technologies
  • http://www.securepark.io/
  • Gegründet 2015

Über SecurePark

Rethink Parkraumüberwachung und Besuchermanagement mit SecurePark. Mit dem führenden Parkmanagement-Tool auf dem Markt nutzen wir Jahrzehnte Erfahrung und intelligente Technologie, um robuste, intuitive, einfach zu bedienende und flexible Parkmanagement-Software für einen Bruchteil der Kosten zu kreieren, die unsere Wettbewerber kosten.

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SecurePark Funktionen

  • Abschlepp-Management
  • Belegmanagement
  • Benutzerdefinierte Benachrichtigungen für Fahrzeughalter
  • Beschwerden-Management
  • Elektronisches Reifenkreidung
  • Ertragsmanagement
  • Genehmigungsmanagement
  • Kartenverkauf
  • Mobile Parkplatzmarkierung
  • Nichteinhaltungen nachverfolgen
  • Quellenangaben-Tracking
  • Reservierung-Management
  • Schadens-Tracking
  • Treueprogramm
  • Veranstaltungsmanagement
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen

Die hilfreichsten Reviews für SecurePark

Secure Park is a great system to track and manage outstanding invoices

Bewertet am 30.5.2017
Christine W.
Office Administrator/ Dispute Resolution
Verbraucherdienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I used Secure Park all day , it is easy to use and saves hours of work as it is formatted well for ease of use.
I like how photos are attached to the invoices. it saves time while reviewing disputed invoices.

Nachteile: I would like to have the structure settlment have custom dates for them they expire, as the preset dates do always match what I require them to be.

Antwort des Softwareanbieters

von SecurePark Technologies an 30.5.2017

Thanks for the feedback, Christine! We'll look into adding custom dates to the structured settlements.

15 minute validations

Bewertet am 31.8.2018
Kelly K.
Peace Officer
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I like the fact when you look up a plate you can see the activity on it .

Nachteile: I think a better system for putting in the time to and from could be used. Lots of times I have to put a time in that is 10 or more minutes past the actual time I'm putting the plate in for validation. Putting in the actual time at validation would be better so no time gap is left from the actual time to when the next 15 minute time slot starts. Thus no time gap and no mistaking a validated plate for one that hasn't paid.

The capabilities of this program are incredible, by far the best software of its kind

Bewertet am 30.5.2017
Tracy H.
Reg. Office Admin
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Ease of use, integration of payment Apps, the picture taking ability that is attached to the issued invoice, Being able to have all information in one place and track correspondence with the customer.

Nachteile: The quality of the pictures needs to be higher to allow for clearer view when zooming in on images.

Awesome features which enable me to see history of a vehicle

Bewertet am 31.5.2017
Christine S.
Regional Administrative Coordinator
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: being able to see validations, violations, and audit history for any plate i look up which helps with appeals, voids etc

Nachteile: i wish it would automatically change a letter O to a zero when a patroller entered an O to avoid confusion

Tweak a few things and to make this more user friendly

Bewertet am 30.8.2018
Carolann W.
parking clerk
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: ok

Vorteile: It shows pics of violations so it helps if there are disputes. Its fast if you don't have a line up it remembers your username and password

Nachteile: I wish we could see what the customer paid. Transparency. I hate having to take out the calculator to do math based on the time they paid up to. Especially if they had several transactions and are wanting to upgrade their parking to a weekly or monthly pass. It would be awesome to click on their licence plate and a dollar value along with the dates would print. sometimes there might be one person in the office and there is a line up. would be great if it was a touch screen vs filling our so many fields or if you press a letter it comes up with the make of vehicle. It would be great to put out a message the office is busy and then the patrollers don't ticket people for 15 -20 minutes. Especially if the customer was trying to get parking. In our winter months the machines do not work. I believe they were created in the USA in a warm climate we can get -30 c in our winter months. So if we could send out a message saying hey its too cold getting too many people say their credit card won't read or not taking their coin. Then the patrollers would not ticket.

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