Was ist Skedulo?
Skedulo erstellt schreibtischlose Produktivitätssoftware für die 80 % der globalen Mitarbeiter, die nicht in einem herkömmlichen Büro arbeiten. Die Skedulo Deskless Productivity Cloud hilft Unternehmen dabei, die Terminplanung erheblich zu vereinfachen, einen Überblick und die Kontrolle über die Auftrags- und Terminplanung sowie die Mitarbeiterauslastung zu erhalten, Mitarbeiter mit einer intuitiven App zur besseren Abwicklung ihrer täglichen Tätigkeiten auszustatten, umsetzbare Analysen ihrer Mitarbeiter bereitzustellen und die Betriebskosten zu senken.
Wer verwendet Skedulo?
Skedulo hilft Gesundheits-, Non-Profit-, Energie- und Versorgungsunternehmen, Immobilienagenturen und Regierungsbehörden dabei, die Arbeitskapazität zu erhöhen, die Arbeit einfacher zu planen und zu verwalten sowie die Kundenergebnisse zu verbessern.
Wo kann Skedulo bereitgestellt werden?
Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
Über den Anbieter
- Skedulo
- 2013 gegründet
- Telefon-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Amerikanische Jungferninseln, Australien, Belgien, Britische Jungferninseln, Deutschland und 23 weitere
Sprachen
Englisch
Das könnte dich auch interessieren:

Dusk IOP

Synchroteam

ServiceWorks

Jobber
Über den Anbieter
- Skedulo
- 2013 gegründet
- Telefon-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Amerikanische Jungferninseln, Australien, Belgien, Britische Jungferninseln, Deutschland und 23 weitere
Sprachen
Englisch
Skedulo – Videos und Bilder











Kosten ähnlicher Produkte wie Skedulo vergleichen
Skedulo Funktionen
Bewertungen über Skedulo
Scott A.
Complex scheduling, made simple.
Kommentare: Overall, Skedulo has been a pleasure to use and has greatly enhanced me and my team's responsiveness to scheduling changes, being able to pivot with any changes needed in real-time, and allowed for better planning and insights to trends with scheduling. Highly recommended for managing teams semi-remotely in a multi-unit retail channel.
Vorteile:
I semi-remotely manage team of retail sales representatives distributed across a broad territory, and the ease of use, real-time updates, and recurring shift functions are critical to piecing together a complex schedule with ease and a relatively light use of my time. I've been using Skedulo for over two years, and before this we used a spreadsheet / google form to manage scheduling & check-ins, which comparatively feels quite primitive now.
Nachteile:
The aspects of Skedulo that could be improved the most in my eyes would be reducing processing times to make inputting schedules even faster and more customizability for end users on display/layout for different schedule visualization. Being able to run reports internally through Skedulo on shift attendance, check-in/check-out compliance, trends, etc. would be quite helpful.
Diego R.
Best decision we have made
Vorteile:
Skedulo has enabled us to scale, control and communicate with our team in an efficient and professional manner. Its ease of use continues to impress us even after 4 years and their mission for continuous improvement means the app is always being enhanced
Nachteile:
Nothing, the software fulfils all we need from it.
Catherine O.
User friendly
Vorteile:
It's easy to figure out, aesthetically pleasing and simple
Nachteile:
it can be inefficient at times if you have more than 8 employees especially if their schedules and locations are dynamic
Marco S.
Skedulo is a great tool for field service
Kommentare: Oenverall experience was great. We did not have any major issues so far.
Vorteile:
Very flexible in development. Support was responsive and friendly.
Nachteile:
If Skedulo could let me make minor changes to the forms myself, that would be great.
Gloria Z.
Skedulo
Vorteile:
Intergrated with external systems, flexible modification.
Nachteile:
Some functions were refreshing manually while system is upgrading.