Wer nutzt diese Software?

Cloud-based employee experience platform that helps businesses organize workers into communities to facilitate employee recognition, receive feedbacks, support events and more.

Durchschnittliche Bewertung

6 Bewertungen
  • Gesamt 3.8/5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.8/5
  • Kundenservice 4.6/5
  • Funktionen 3.7/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Bonfyre
  • https://bonfyreapp.com/
  • Gegründet 2012

Über Bonfyre

Employee experience platform that helps businesses organize workers into communities, promoting higher engagement across teams.

Bonfyre Funktionen

  • Benchmarking
  • Feedback-Management
  • Leistungsmanagement
  • Mitarbeiteranerkennung
  • Pulsbefragungen
  • Zielmanagement
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
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Die hilfreichsten Reviews für Bonfyre

Great, easy to use employee communication and engagement tool.

Bewertet am 26.1.2018
Chris C.
Owner
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: The experience is great and it makes connecting and communicating with employees fun and engaging, both at work, and during off work times, which really helps build internal relationships.

Nachteile: It's really more geared towards larger companies, but the free version can work great for smaller groups.

Review

Bewertet am 6.12.2019
Scott D.
Client Success
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It has helped with Communication and camaraderie between remote employees.

Vorteile: The thing I like most about this software is the ease of use.

Nachteile: I do not have any complaints about this software.

Great for building culture and sharing information within a company

Bewertet am 6.12.2019
Kerri W.
Client Success Specialist
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great for sharing information and engaging with remote employees

Vorteile: Our company is spread all over the country and Bonfyre helped us connect with remote employees during company activities, sharing news, etc.

Nachteile: Getting set up and on boarding all employees was a bit difficult

Great features but a little confusing to use!

Bewertet am 6.12.2019
Christina T.
Content Marketing Specialist
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I like Bonfyre a lot. It helps me collaborate with my team and stay on track when I'm struggling to get projects done, whether that's because I've run out of ideas or just need a fresh set of eyes on a project.

Vorteile: The collaborative feel to the system is great. It's literally like a one-stop-shop for communications within the company, whether its communications within an individual team about a specific topic or more broadly within the whole company about the roadmap for product development. It's nice being able to see where my whole team is at in terms of statuses on their projects at any given time, and it's also great that I can collaborate with my team regarding my own projects. As a writer, writer's block happens... unfortunately, but through using Bonfyre, my team can offer suggestions and feedback on projects to help me keep moving forward.

Nachteile: Because there are so many features, tabs, boards, polls, surveys, message boards... etc etc to look at, you can get a little lost in the system. When you first start using it, you almost need to leave yourself little bread crumbs. Our company offered a quick little 3-5 minute video where one of our sys admins recorded his screen as he created things in the system when we first got Bonfyre so that we could easily see how to use it. It takes some getting used to.

Connect your team with Bonfyre!

Bewertet am 15.3.2018
Verifizierter Rezensent
Digital Marketing Specialist
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Take LinkedIn, mix with Facebook, stir in Instagram, and add your co-workers and company, and you get Bonfyre.

Nachteile: Bonfyre was not captivating to our company, for some reason. We tried to make it work for a long time, but people were not catching on. Maybe our company did not want to share their "work life" with others.

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