Wer nutzt diese Software?

Bonfyre is an employee experience platform for connecting employees across all roles, locations, and disciplines. We primarily work with internal communications, HR, and department leaders.

Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Bonfyre
  • https://bonfyreapp.com/
  • Gegründet 2012

Über Bonfyre

Bonfyre is an employee experience platform built to help place company culture in the hands of those most capable of shaping it. Digital communities foster vertical and horizontal conversation throughout the organization, promoting higher engagement and more connected teams. This employee-driven tool allows co-workers to have a voice, and more importantly, a deeper connection to their daily work lives.

Bonfyre Funktionen

  • Belohnungsprogramm
  • Feedback-Management
  • Gesellschaftliche Anerkennung
  • Gesundheit & Wellness-Programme
  • Kulturelle Ausrichtung
  • Leistungsmanagement
  • Mitarbeiterausrichtung
  • Mitarbeiterauszeichnungen
  • Mitarbeiterrichtlinien
  • Umfragen
  • Zielmanagement

Alternative Produkte

Ähnliche Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Bonfyre

Great, easy to use employee communication and engagement tool.

Bewertet am 26.1.2018
Chris C.
Owner
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: The experience is great and it makes connecting and communicating with employees fun and engaging, both at work, and during off work times, which really helps build internal relationships.

Nachteile: It's really more geared towards larger companies, but the free version can work great for smaller groups.

Connect your team with Bonfyre!

Bewertet am 15.3.2018
Verified Reviewer
Digital Marketing Specialist
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Take LinkedIn, mix with Facebook, stir in Instagram, and add your co-workers and company, and you get Bonfyre.

Nachteile: Bonfyre was not captivating to our company, for some reason. We tried to make it work for a long time, but people were not catching on. Maybe our company did not want to share their "work life" with others.

Lies weitere Bewertungen