Was ist CleverTap?

CleverTap ist eine leistungsstarke mobile Marketing-Lösung, mit der Marketingexperten differenzierte Kundenbeziehungsstrategien erstellen können, die das Wachstum sicher fördern. Jeden Tag bauen Tausende Marken weiterhin wertvolle Beziehungen zu ihren Kunden auf, indem sie die Intelligent-Mobile-Marketing-Plattform von CleverTap nutzen, die aussagekräftige Echtzeit-Erkenntnisse für die Entwicklung erstaunlicher Kundenerlebnisse bietet.

Wer verwendet CleverTap?

Wir bedienen Unternehmen, die sich um außergewöhnliche Kundenerlebnisse bemühen, indem sie Echtzeit-Analysen nutzen und Engagement-Strategien in großem Umfang personalisieren.

Wo kann CleverTap bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • CleverTap
  • Ansässig in Sunnyvale, USA
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, China, Deutschland, Indien, Japan und 3 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • CleverTap
  • Ansässig in Sunnyvale, USA
  • 2013 gegründet
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CleverTap – Videos und Bilder

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CleverTap Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anpassbare Vorlagen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Customer Journey Mapping
  • Dashboard
  • Drip-Kampagnen
  • Engagement-Tracking
  • Kampagnen-Tracking
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Kundensegmentierung
  • Leistungskennzahlen
  • Marketing-Automatisierung
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Multi-Channel-Attribution
  • Multichannel-Marketing
  • Push-Benachrichtigungen
  • ROI-Tracking
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Trichter-Analyse
  • Vorlagen-Management
  • Website-Analytik
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Zielseiten / Web-Formulare

Alternativen für CleverTap

Ein fortschrittliches Marketing- und Vertriebssystem, das zur Automatisierung der personalisierten Kommunikation und zur Optimierung der internen Prozesse beiträgt.
Kurzbeschreibung: Mit Solitics können Marketingfachleute das Kundenengagement durch die Nutzung und Analyse von Daten für Echtzeit-Interaktionen steigern.
Lerne Salesforce Marketing Cloud kennen, die führende Marketinglösung, um Kundenbindung zu verbessern. Erfahre mehr über Salesforce Marketing Cloud
Agile CRM ist eine komplette Verkaufs-, Marketing- und Service-Suite, die es Kleinen und mittleren Unternehmen ermöglicht, wie die Fortune 500 zu verkaufen und zu vermarkten.
EngageBay ist ein All-in-one-CRM mit Marketing-, Vertriebs- und Serviceautomatisierungsfunktionen in einer einzigen Plattform. Erfahre mehr über EngageBay
Kochava verfügt über umfassende Tools für Analysen, Targeting, dem Schutz vor Anzeigenbetrug und Business Intelligence für App-Vermarkter. Erfahre mehr über Kochava
Autopilot ist einfache und visuelle Marketing-Automatisierungs-Software.
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Framework360: #1 Essential Marketing Platform
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Bewertungen über CleverTap

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
27%
3
9%
Krsna G.
Krsna G.
Business Development & Customer Success Manager in Mexiko
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

El corazón de cualquier App =)

5 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Nos gusta porque podemos entender donde se nos esta quedando parado cada usuario y nos ayuda para realizar el onboarding correcto

Vorteile:

Clevertap te ayuda a entender a tu usuario B2B, puedes ver que esta pasando en tu app!

Nachteile:

Que los funnels solamente pueden darte accesso a 8 etapas

Verifizierter Rezensent
Email Marketing Specialist in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marktforschung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

CleverTap Highly Advance and Analytics Engagement platform

4 vor 11 Monaten

Kommentare: With CleverTap we had excellent and seamless experience. CleverTap has helped us to engage more audience and convert them into leads.

Vorteile:

CleverTap provide excellent real time analytics which make it best tool for mobile engagement. It has powerful segmentation engine which help us to run more personalize and specialized campaigns. CleverTap is the perfect platform for any mobile app.

Nachteile:

WhatsApp integration is not available. It take more time to segment data when you work on large database.

Nikhil R.
developer in Indien
Computer-Software, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

To successfully get the most effective and productive Business Intelligence Software for your work.

3 vor 4 Jahren

Kommentare: The data is then presented in an easy to digest form showing how many people had positive and negative experience with CleverTap. With that information at hand, you should be equipped to make an informed buying decision that you won't regret.Customer support is fantastic. I've been sending tons of questions to their technical expert during our integration phase and she never failed to respond within an hour (a couple of hours max), or jump on a call to further assist.I like that it provides me with valuable data about users and there are lots of options to sort the user base and filtering actions. This is intuitive solution that provides combination of analytics features with robust automation tools that help us to better understand the customer actions and for creating campaigns.

Vorteile:

Great real-time analytics and engagement too, Open culture, competent colleagues and flexible work hours, We have used web pop-ups and emails extensively. They have a fantastic customer success team that has been very responsive to all our calls and emails.The results have been amazing. Analytics and engagement in a single package is wonderful.Real-time insights and analytics, We have used web pop-ups and emails extensively. They have a fantastic customer success team that has been very responsive to all our calls and emails.

Nachteile:

The focus is more on Mobile Applications than website while we use it mainly for our web products. However, the good part is their product and support team takes feedback positively and tries to accommodate our feature requests.Responsiveness to 3rd party API structures and calls. User profile speed of operation has been solved now, It can be hard to understand what some numbers mean within the system and what it measures. It would be great if they could add more explanation.

Amit A.
Product Manager in Indien
Konsumgüter, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Awesome product with value for money!

5 vor 4 Monaten

Kommentare: The overall experience has been good. I would rate 8/10 with multiple scopes of improvements.

Vorteile:

Easy to use feature(s) with clean UX. Value for money & insanely useful for users engagement.

Nachteile:

User logs via CleverTap events are not present much like Mixapanel. A bit costlier as compared to other players in the same market. UI can be made much more intuitive.

Keyur S.
Keyur S.
Business Development Lead in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Perfect for Analytics & Engagement

5 vor 5 Jahren

Vorteile:

We have been using CleverTap for over 4 years now for Pricebaba.com and now in our new product, SahiGST as well. The results have been amazing. Analytics and engagement in a single package is wonderful. It's quite easy to segment users based on what they have done on the website and that too real time. Their funnels are the best I've seen - it is possible to set it up within a few seconds. Also, their new Flows feature has helped us understand where exactly the user dropped off and what actions were performed right before that. We have used web pop ups and emails extensively. They have a fantastic customer success team that has been very responsive to all our calls and emails.

Nachteile:

The focus is more on Mobile Applications than website while we use it mainly for our web products. However, the good part is their product and support team takes feedback positively and tries to accommodate our feature requests.