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Was ist CRMS?
Spezielle Lösung für Karosseriewerkstätten, einschließlich Kostenschätzung, Kostenplanung und GP, Zuweisung von Technikern und Hauptbuchhaltung mit Gehaltsabrechnung.
Wer verwendet CRMS?
Bedient werden mittelgroße und große Karosseriewerkstätten in Nordamerika; die meisten der Klienten verfügen über eine DRP-Vereinbarung, 30 % sind in Besitz eines Händlers oder einem Händler angegliedert.
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CRMS
Bewertungen über CRMS
Durchschnittliche Bewertung
Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)
- <50
- 51-200
- 201-1.000
- >1.001
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CRMS review
Kommentare: overall experience was good .
Vorteile:
improve customer relationships,and increase efficiency and enhance collaboration.
Nachteile:
cost is high,not easy to use,security issues.
CRM Efficiency
Kommentare: I use this software to solved issues outside my reach. I reach out to my support team instantly through the chat.
Vorteile:
This software is great in that it has features easy to use such as the chats and sophisticated phone platform.
Nachteile:
The management view of the prospects, also the recording part would need more info to select.
Great Data Entry program to manage multiple clients
Kommentare: The program can be connected to the phone line. When a client calls, their profile will pop up so you can properly greet them and have their profile ready in front of you for further communication.
Vorteile:
The program allows users to share viewing and editing of customer accounts. The program assistant is very handy and quick to bring up a search so you don't have to go through as many steps.
Nachteile:
Too much information on one page creates opportunities for oversight.