SPS Commerce Fulfillment

SPS Commerce Fulfillment

von SPS Commerce

Wer verwendet SPS Commerce Fulfillment?

SPS Commerce ist bereits für Zehntausende von Einzelhandelsgeschäften vorkonfiguriert, sodass du dich schnell mit den Partnern verbinden kannst, die dir jetzt und in Zukunft wichtig sind.

Was ist SPS Commerce Fulfillment?

Mit SPS Commerce Fulfillment hast du ein ganzes Team von vertrauenswürdigen Beratern hinter dir, die dir dabei helfen, mehr aus deinem EDI herauszuholen, eine 100%ige Konformität zu erreichen und einen anhaltenden Erfolg bei deinen Handelspartnern im Einzelhandel, Lebensmittelhandel und Vertrieb zu erzielen. Die Lösung ist schnell, zuverlässig und skalierbar und kann deine komplexesten Erfüllungsanforderungen für jeden Handelspartner, über alle Kanäle, einschließlich Geschäfte, E-Commerce und Marktplätze erfüllen.

SPS Commerce Fulfillment – Details

SPS Commerce

http://www.spscommerce.com/

Gegründet 1987

SPS Commerce Fulfillment – Preisübersicht

SPS Commerce Fulfillment bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für SPS Commerce Fulfillment findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

SPS Commerce Fulfillment Funktionen

EDI-Software (Electronic Data Interchange)
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Berichterstattung / Analyse
Datenbank-Unterstützung
Dokumentenarchivierung
EDI Mapping Support
Elektronischer Datenaustausch (EDI) Testing
Exception Management
Integration von Dritten
Workflow-Planer

SPS Commerce Fulfillment – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 282 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.2/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Kundenservice
4.2/5
Funktionen
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.8/5
Harris W.
Regional Account Manager
Groߟhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2019

"Great products and support"

Vorteile: Streamlined our order processing for our high volume clients while also eliminating manual entry input errors. It also integrated directly with our ERP/CRM software seamlessly.

Nachteile: Learning a new procedure had a bit of a learning curve and sometime the software connection can be a bit slow, but haven’t determined if that is a SPS issue or the software their product connects to.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2019
Chantal C.
adjointe administrative
Lebensmittelproduktion, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.2.2020

"Commentaires"

Vorteile: Facilité d'utilisation. Notification pratiques par courriel

Nachteile: Formulaires différents d'un client à un autre, pas standard.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.2.2020
Lori M.
EDI Specialist
Sportartikel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.12.2019

"EASE OF ACCESS * GREAT ASSET"

Kommentare: I am pleased with the ease of access and the great communication I have with my SPS Support Team. If I have any issues, the Fulfillment Help Chat is always extremely helpful on getting my questions answer.

Vorteile: I like the ease of access, being able to filter my searches and save a search that I use daily without having to set up the filters again the next time I use it.

Nachteile: When filling out Manual ASN's, if there are multiple errors, I haven't found that I am able to fix one, and then have the other issues flag red until I hit the check for errors button.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.12.2019
Verifizierter Rezensent
Talk-Radio Co-Host - Wellness
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.8.2018

"SALES DEPT MORE CONCERNED WITH MONEY THAN CUSTOMER RELATIONSHIPS"

Kommentare: We have been using SPS Commerce for quite a while to process orders for one of our major vendor partners who uses DC's to disperse to their stores. Another mid-size chain opted to used them as well. While it takes about 3-4 times as long to process these orders due to the number of steps involved in verification, we were fine with the partnership. When one of our major vendor partners indicated they were going to start using SPS Commerce to create greater visibility, we realized it would increase our volume with SPS Commerce (SC) significantly. The SC sales team was aggressive and persistent in pushing for confirmation of the additional partnership agreement. We were sold on a flat rate contract, which if it started in line with the Vendor Partner implementation date would have been a good deal. When the Vendor Partner delayed, we were basically told "too bad", rather than SC in turn being willing to push the date. They are collecting triple the rate yet not doing the work of processing the orders for this Vendor Partner. It has completely soured our view of SC. We will be addressing this issue with the Vendor Partner and urging them to consider a competitor alternative for order processing.

Vorteile: It creates visibility and the tech support team is helpful.

Nachteile: Lack of integrity from the sales team. We were sold on a flat rate contract set to align with a vendor partnership compliance date. Even though the contract date was a month early (SPS Commerce set the deadline to "lock in" the flat rate to a full month before the implementation date with the major Vendor Partner), the sales rep indicated we would see early implementation of order delivery by signing up. When the compliance implementation date was delayed by the vendor partner, the sales team refused to push the start date or offer any delay in the new heavy fees that are triple the old rate. To date, we are paying another fulfillment company for processing this vendor partners orders, while also paying SPS Commerce triple what our previous months average was to not process them. Not the makings for a win-win partnership.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.8.2018
Jan G.
Order Management
Groߟhandel, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.2.2020

"SPS Commerce for your one stop shop"

Kommentare: So far I love it as it works great, and is very easy to use and user friendly. I wish more of my customers would use this software to make my life easier.

Vorteile: I love the fact that you can put your email in this software and it alerts you to anything new in the portal to be aware of. I also love how easy it is to receive PO's from customers and invoice them all in one place.

Nachteile: I wish it was easier to search for my customers, as sometimes it doesn't find who I'm searching for.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.2.2020