Wer verwendet Woopra?

eCommerce, SaaS, eCommerce, Mobile Spiele, Reisen und Bewirtung, On-Demand-Service, Telekommunikation, e-Learning, Versicherungen, Immobilien, Automotive, Hochschulbildung, Professional Services und mehr!

Was ist Woopra?

Gehe über traditionelle Analysen hinaus und verstehe deine Kunden wirklich.

Woopra – Details

Woopra

https://www.woopra.com/

Gegründet 2008

Woopra – Preisübersicht

Woopra ist verfügbar ab 79,95 $/Monat. Woopra bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Woopra findest du unten.

Startpreis

79,95 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Woopra Funktionen

CEM Software (Customer Experience Management)
Analytik
Befragungs-/Umfragemanagement
Dashboard
Empfindungsanalyse
Kundensegmentierung
Multichannel-Datenerfassung
Negatives Feedback Management
Prädiktive Analytik
Textanalyse
Wissensmanagement
Benutzerinteraktion-Nachverfolgung
Empfehlungsquelle nachverfolgen
Kampagnenmanagement
Konversion-Tracking
Seitensuche-Nachverfolgung
Seitenzugriff-Tracking
Stichwort-Nachverfolgung
Verwaltung mehrerer Websites
Zeit auf der Website nachverfolgen
Ziel-Nachverfolgung

Woopra – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 13 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.2/5
Benutzerfreundlichkeit
4.1/5
Kundenservice
3.9/5
Funktionen
4.1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.5/5
Paola P.
Sales Dep
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.5.2018

"A complete tool with strong features and pricing bundles for every need"

Vorteile: Mostly enjoyed the appconnect third-party integration, which enabled me to process information across segments of my choosing, create unique reports and consumer profiles, as well as gather data across different of platforms (such as e-mail, help desk, chat, and so forth). Other great features offered by this tool are the action triggering capabilities, report funneling, and the CRM integrations (I mostly used Marketo, Salesforce, and Zendesk). Data can be analyzed both from web and mobile, so that's another big pro for me.

Nachteile: The dashboard could have been more intuitive.The real-time analytics information is a great feature, but I was caught wondering at times if things were properly updating or not (no way to tell for sure).

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.5.2018
Lily C.
Sales And Marketing Specialist
Essen & Trinken, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 12.5.2018

"Woopra to better understand our customers"

Vorteile: Woopra has a large selection of powerful tools. The app is extremely user-friendly and I can navigate their page with ease. It does a fantastic job showing the technology being used by our visitors. I can work with great desire and productivity. I also like that I and all my work with great comfort. Quick integration into our systems was nice too.

Nachteile: Lack of documentation should be improved. Also for some reports, I had to apply for support. I also would like to have a pop-up chat feature where I could talk to people who are browsing our site.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 12.5.2018
Verifizierter Rezensent
CEO & Founder
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.5.2018

"A really good tool for customer journeys."

Vorteile: It is not that heavy on the end user (client side) and provides really good metrics out of the box. Also like the easy configuration of events that can be triggered from the client or the server side.

Nachteile: Their UI could get a facelift to improve the user experience. The pages seem slow, loading a different view takes longer than expected and although people are patient when they wait for such data it could definitely improve.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.5.2018
Madhav B.
Marketing Manager
Internet, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.3.2018

"Used to be good, the new UI update made it unintuitive for me"

Vorteile: I can deep dive into customer activity.
Funnels are super customizable.
I set up a custom dashboard for myself in under 10 mins.

Nachteile: The new UI makes it very hard to find the data I need (probably because I'm so used to the old UI)
It's not cheap.
Support response time is slow.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.3.2018
Verifizierter Rezensent
Director of Marketing
Internet, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.7.2018

"Can't do work without it. "

Vorteile: I use this every day and can't imagine running the business without it. It drills down to the individual person level so you can really see what each user is doing.

Nachteile: Some bugs still and it is down from time to time. Support is really helpful but not always fast. The switch from their old version to new version wasn't managed well.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.7.2018