Was ist Woopra?

Gehe über traditionelle Analysen hinaus und verstehe deine Kunden wirklich.

Wer verwendet Woopra?

eCommerce, SaaS, eCommerce, Mobile Spiele, Reisen und Bewirtung, On-Demand-Service, Telekommunikation, e-Learning, Versicherungen, Immobilien, Automotive, Hochschulbildung, Professional Services und mehr!

Wo kann Woopra bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Woopra
  • 2008 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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Woopra – Videos und Bilder

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Woopra

79,95 $/Monat
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Woopra Funktionen

  • Benutzerinteraktion-Nachverfolgung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Dashboard
  • Kampagnenmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Kundensegmentierung
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Priorisierung
  • Prädiktive Analytik
  • Textanalyse
  • Zeit auf der Website nachverfolgen

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Bewertungen über Woopra

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
3,8
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
9%
3
18%
2
9%
Paola
Sales Dep in Argentinien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

A complete tool with strong features and pricing bundles for every need

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Mostly enjoyed the appconnect third-party integration, which enabled me to process information across segments of my choosing, create unique reports and consumer profiles, as well as gather data across different of platforms (such as e-mail, help desk, chat, and so forth). Other great features offered by this tool are the action triggering capabilities, report funneling, and the CRM integrations (I mostly used Marketo, Salesforce, and Zendesk). Data can be analyzed both from web and mobile, so that's another big pro for me.

Nachteile:

The dashboard could have been more intuitive.The real-time analytics information is a great feature, but I was caught wondering at times if things were properly updating or not (no way to tell for sure).

Verifizierter Rezensent
CEO & Founder in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A really good tool for customer journeys.

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

It is not that heavy on the end user (client side) and provides really good metrics out of the box. Also like the easy configuration of events that can be triggered from the client or the server side.

Nachteile:

Their UI could get a facelift to improve the user experience. The pages seem slow, loading a different view takes longer than expected and although people are patient when they wait for such data it could definitely improve.

Madhav
Madhav
Marketing Manager in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Used to be good, the new UI update made it unintuitive for me

3,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

I can deep dive into customer activity. Funnels are super customizable. I set up a custom dashboard for myself in under 10 mins.

Nachteile:

The new UI makes it very hard to find the data I need (probably because I'm so used to the old UI) It's not cheap. Support response time is slow.

Verifizierter Rezensent
Director of Marketing in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Can't do work without it.

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

I use this every day and can't imagine running the business without it. It drills down to the individual person level so you can really see what each user is doing.

Nachteile:

Some bugs still and it is down from time to time. Support is really helpful but not always fast. The switch from their old version to new version wasn't managed well.

Brad
Director in UK
Medienproduktion, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very comprehensive high speed website stats

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

- Great user tracking functionality including detailed live updates - Simpler and more intuitive interface than Google Analytics - Easy to setup and get started

Nachteile:

- Chatting with online users can be cumbersome and hard to manage - Mobile app could be quicker and have a better UI