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Was ist Woopra?

Gehe über traditionelle Analysen hinaus und verstehe deine Kunden wirklich.

Wer verwendet Woopra?

eCommerce, SaaS, eCommerce, Mobile Spiele, Reisen und Bewirtung, On-Demand-Service, Telekommunikation, e-Learning, Versicherungen, Immobilien, Automotive, Hochschulbildung, Professional Services und mehr!

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Woopra

Woopra

4,3 (13)
999,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
20
Keine Integrationen gefunden
4,1 (13)
3,7 (13)
3,9 (13)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
175
16
4,7 (123)
4,7 (123)
4,7 (123)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Woopra

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Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management
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Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
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Kontakt-Datenbank
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Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
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Nutzungsverfolgung/-analyse
Fullstory
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Verfolgung
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Monitoring
Improvado
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Connectors
Datenbank-Umwandlung
Datenspeicher-Management
Kissmetrics
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Identifizierung
Datenvisualisierung
Kohortenanalyse
Similarweb
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung und Statistik
Datenvisualisierung
Wettbewerbsanalyse
Germain UX
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Leistungskennzahlen
Ressourcenmanagement

Bewertungen über Woopra

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
3,9
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
62%
4
15%
3
15%
2
8%
Madhav
Madhav
Marketing Manager in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Used to be good, the new UI update made it unintuitive for me

3,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

I can deep dive into customer activity. Funnels are super customizable. I set up a custom dashboard for myself in under 10 mins.

Nachteile:

The new UI makes it very hard to find the data I need (probably because I'm so used to the old UI) It's not cheap. Support response time is slow.

Catania
Sales Manager in USA
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

My Experience With Woopra

4,0 vor 8 Monaten

Vorteile:

The tool makes text analysis easy and has also great CRM features.

Nachteile:

Using Woopra has been easy and no complication.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Kosmetik, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Woopra Review

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

If there is a software that focus on individual users, Woopra is stands. It gives accurate insightful tracking and limitless customized reporting. While giving you behaviour analytics, it allows you to identify users by name or emails, making it easier to map out the end-to-end user process. Regardless of the platform a user logs in from, data can still be merged and a complete history of engagement will recorded.

Nachteile:

The only drawback is that phone support is only for customers and it's a bit price for small businesses.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A really good tool for customer journeys.

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

It is not that heavy on the end user (client side) and provides really good metrics out of the box. Also like the easy configuration of events that can be triggered from the client or the server side.

Nachteile:

Their UI could get a facelift to improve the user experience. The pages seem slow, loading a different view takes longer than expected and although people are patient when they wait for such data it could definitely improve.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Can't do work without it.

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

I use this every day and can't imagine running the business without it. It drills down to the individual person level so you can really see what each user is doing.

Nachteile:

Some bugs still and it is down from time to time. Support is really helpful but not always fast. The switch from their old version to new version wasn't managed well.

ADAM
ADAM
Owner in USA
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Gotten worse recently

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

The analytics are good but over time support has been slowing down and there are more bugs than ever.

Nachteile:

Features stop working at times, it takes 2 days to hear back from support, things get deleted without them telling us, remove good features to make room for confusing beta features.

Paola
Sales Dep in Argentinien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

A complete tool with strong features and pricing bundles for every need

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Mostly enjoyed the appconnect third-party integration, which enabled me to process information across segments of my choosing, create unique reports and consumer profiles, as well as gather data across different of platforms (such as e-mail, help desk, chat, and so forth). Other great features offered by this tool are the action triggering capabilities, report funneling, and the CRM integrations (I mostly used Marketo, Salesforce, and Zendesk). Data can be analyzed both from web and mobile, so that's another big pro for me.

Nachteile:

The dashboard could have been more intuitive.The real-time analytics information is a great feature, but I was caught wondering at times if things were properly updating or not (no way to tell for sure).

Cindy
Web Project Manager in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Might be good for marketers, but not for research teams

2,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We are using Woopra to gather data at the user level for a research project. This project required multiple variables to be collected for each user. There was no easy way to download reports showing all the variables we needed for each user over an 18 month period.

Vorteile:

clear interface, responsive tech support team (but the solutions weren't very helpful)

Nachteile:

Very difficult to do anything without developers and to download complex reports with raw data at the user level. Data appeared to disappear in a user's record even though the month-over-month graph shows record of user. Very hard to record accurate data if you're not being careful.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Great analytics tool

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

It is very easy to track individual users, and their history

Nachteile:

It is a bit expensive to get past the free tier.

Shubham
Shubham
Associate Business Analyst in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Woopra a tool for tracking information.

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Allover it is the best tracking tool which helps the operator to know about the requirements and priorities of the customer.

Vorteile:

Woopra is the best tool to track solutions and monitor our all clients. It is a good way to understand their requirements and priorities.Other than that I loved the interface of the software and it is quite easy to setup the tool.

Nachteile:

All over it is very good as compared to other similar products but it is hard to understand and operate for the beginners.

Jeremy
Operations Manager in USA
Internet, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very helpful for user funnel analysis

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Woopra helps us analyze our user acquisition funnel and conversion rates on various pages on our site.

Nachteile:

Takes a fair amount of learning as it can be a bit complicated to really get the most out of the product.

Brad
Director in UK
Medienproduktion, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very comprehensive high speed website stats

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

- Great user tracking functionality including detailed live updates - Simpler and more intuitive interface than Google Analytics - Easy to setup and get started

Nachteile:

- Chatting with online users can be cumbersome and hard to manage - Mobile app could be quicker and have a better UI

Steve
CEO in USA
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great analytics in a sea of great analytics.

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

The UI is pretty sexy, and it's really easy to use. Small footprint in the JavaScript tag is nice too.

Nachteile:

In reality, there are a ton of great analytics companies out there with similar features and similar price points. Test them all and pick what you like best.