Was ist Tokeet?

Tokeet ist eine Komplettlösung, die das Vermietungsmanagement von der Anfrage bis zum Checkout vereinfacht. Es verfügt über einen integrierten Reservierungsmanager, Channel-Manager, Website-Builder und Automatisierungsmanager. Mit Tokeet kannst du Anfragen aus mehreren Marketingkanälen problemlos bearbeiten, Preise und Kalender synchronisieren, Gäste in Rechnung stellen, Zahlungen einlösen und vieles mehr!

Produkt und Service ist nur auf Englisch verfügbar.

Wer verwendet Tokeet?

Tokeet ist die perfekte Lösung für Immobilienbesitzer bis hin zu großen Immobilienverwaltern. Die innovative Kurzzeitmiet-Software spart Zeit und Geld.

Tokeet – Details

Tokeet

2015 gegründet

Tokeet – Details

Tokeet

2015 gegründet

Tokeet – Videos und Bilder

Videos zu Tokeet
Tokeet Software - 1 - Vorschau
Tokeet Software - 2 - Vorschau
Tokeet Software - 3 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie Tokeet vergleichen

Startpreis

9,99 $/Monat
80,00 $/Monat
Nicht verfügbar
10,00 $/Monat

Kostenlose Version

Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Nein
Gratis Testen Ja

Tokeet – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von Tokeet

  • API
  • Abrechnungssatz-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bewertungen
  • Buchhaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Eigentümer-Aussagen
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Für die Ferienvermietung
  • Gasterlebnis-Management
  • Gästekommunikation
  • Haushaltungsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kreditkartenmanagement
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Währungen
  • Multichannel-Management
  • Online-Buchung
  • Preis- / Margen-Management
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Rechnungsmanagement
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Verfügbarkeit-Management
  • Vorlagen-Management
  • Webseitenintegration
  • Website-Management
  • WordPress-Integration
  • Zahlungsabwicklung
  • Zimmerbuchung

Siehe die vollständige Fewo Software (Ferienwohnungsverwaltung) Liste

Alternativen für Tokeet

Mehr Alternativen zu Tokeet

Erfahrungen mit Tokeet

Alle 118 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,7
Benutzerfreundlichkeit
3,7
Kundenservice
3,8
Funktionen
3,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
55
4
25
3
5
2
9
1
24

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Richard S.
Richard S.
Co-Owner in Mexiko
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Tokeet is a great buy.

5 vor 3 Jahren

Kommentare: My business has generally become more efficient in the way it operates, we have no booking conflicts, and everyone in the office has taken to it quickly. We also just started working with the Automata features, which looks like it's going to take a lot of weight off too.

Vorteile:

They came highly recommended to me, and I am glad I listened. The price is a fraction of the other vacation rental software companies and the program is actually very well designed.

Nachteile:

I'm gonna have to be boring and say "none". There is a slight learning curve, even coming from another channel manager, but that's to be expected really - it's about as easy as managing 20+ properties can ever be.

Ben N.
Director in UK
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Simple and Easy to use, amazing customer service.

4 vor 4 Monaten

Kommentare: Overall very good, it brings together everything I need. I'm about to expand to 13 properties with hopes to reach 20 next year and Tokeet will continue to provide the backbone to my infrastrucutre. Highly recommend.

Vorteile:

The product overall is very easy to use, and does provide essentially a one-stop service. It's certainly better suited for Serviced Accommodation or Holiday lets compared to other similar priced products which still focus on room lets only.

Nachteile:

The limited 'core' tokeet can sometimes feel constrained. Eg not allowing for even two different automations or automations per property seems a little harsh unless you spend on the extra Automata package. As a channel manager it works well but still requires you to upload properties onto OTA's individaully. This isn't a problem if you're building your business though as it allows you to check everything yourself. Other channel managers that 'auto upload' tend to make mistakes. Simple things like being able to move properties on the calendar to a different position in the list seem like very easy things to achieve but aren't possible and development tends to be focused on big products rather than small wins.

Mitchell F.
Property manager in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Do Not Use This Software!

3 letztes Jahr

Kommentare: I used to really like the software but how they have been over the double booking incident, I would not recommend to anyone at all!

Vorteile:

I really liked the ease of use and layout of Tokeet and seems like a lot of useful functions.

Nachteile:

Allows double bookings to take place and then when you try and find out why, they don’t help or tell you anything. I had a double booking and had to re house guest, I spent out a lot to do so. Customer service is terrible, like really bad!

Antwort von Tokeet

letztes Jahr

This user experienced a double booking that was ultimately the OTA's fault, but he wanted Tokeet to cover the financial cost to him, which ironically was charged by the OTA in question by their policy. At Tokeet we process thousands of bookings a day, and have invested in software that not only processes transactions, but constantly cross-checks multiple databases to pro-actively repair any discrepancies. Double bookings are extremely rare for Tokeet customers, and no channel manager can guarantee they will never happen, but asking us to fund makegoods for the entire industry is unreasonable.

Jane M.
Director in UK
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great customer service

5 vor 4 Monaten

Kommentare: Great customer service

Vorteile:

Dont understand most of it and no time to try to work out how to use it so chicken and egg situation where it would save time if I had time to utilise its systems and could understand them

Nachteile:

Still dont understand how to use it. Its expensive as I dont utilise most of its systems because I dont understand how to and because I never have time to try to understand.

Thomas L.
Property Manager in UK
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Product

5 vor 4 Monaten

Kommentare: it's a great product

Vorteile:

It has helped us to scale from 2 properties to 54 in the last few years

Nachteile:

They've taken on board some of the suggestions people have made and fixed a lot of the bits I didnt like.