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Was ist talech?

Mit dem talech Point of Sale kannst du deine Umsätze steigern und deine Margen verbessern. Die intuitive Nutzeroberfläche ist für Mitarbeitende einfach zu bedienen, während leistungsstarke Funktionen dir die Tools an die Hand geben, um ein erstklassiges Kundenerlebnis zu bieten. Steigere deinen Umsatz mit Online-Bestellungen, die keine Provision erfordern.

Bestände auf einfache Weise hinzufügen/verfolgen, Bestellungen aufteilen, zusammenführen und anpassen, Mitarbeitende verwalten und Arbeitskosten überwachen, Loyalität mit der integrierten CRM-Plattform schaffen und mehr. Inklusive kostenloser 24/7-Unterstützung

Wer verwendet talech?

talech eignet sich für mehrere Geschäftstypen: Einzelhandel, Restaurants und Dienstleistungen. Bekleidungsindustrie, Cafés, Schnellbedienungs-, Casual-Food- und Tisch-Service-Restaurants, Bars, Veranstaltungsorte, Friseursalons, Barbiere und Nagelstudios

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talech

talech

3,9 (329)
29,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
54
8
4,0 (329)
3,7 (329)
3,9 (329)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
215
7
4,3 (20.186)
4,3 (20.186)
4,1 (20.186)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu talech

QuickBooks Desktop Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Einkommen & Bilanz
Finanzberichterstattung
Clover
Am besten bewertete Funktionen
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Quickbooks Online
Am besten bewertete Funktionen
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Rechnungserstellung
Revel Systems
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Verkaufsberichte
Verkaufspunkt POS
Toast POS
Am besten bewertete Funktionen
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
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Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Square Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Rezku POS
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
LS Retail
Am besten bewertete Funktionen
Bestell-Management
E-Mail Marketing
Preismanagement

Bewertungen über talech

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
3,9
Funktionen
3,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
34%
4
38%
3
18%
2
3%
1
6%
Cindy
Owner in USA
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Love it

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Easy to use many choices to choose from equipment wise and their support is amazing well worth it

Nachteile:

Really I don't have an it's easy to use and any questions I had technical support answered them

kyle
owner in USA
Sportartikel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

talech Review

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: so so

Vorteile:

the theory of it. the thought that i could do everything i was told it could easily and a low cost.

Nachteile:

versatility or lack of versatility. i run into issues with contacts and open orders when i try to make changes. the website seems to be very touchy.

Mary Ann
Co-Owner in USA
Lebensmittelproduktion, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

I'm considering switching to a different POS system

3,0 vor 7 Jahren

Kommentare: At first, we all loved our new Talech POS. It is very easy to use and train new hires on. Then all these updates rolled in and some of the features didn't work for us. First, employees were able to print out their daily time sheet that included their sales for the day. This was not a good thing for our company, because we work as a team and we have people on the sales floor making the sales and then people processing orders at the end of the day. Of course, processors would seem like they made the most money that day. I have tried to get this changed, but was told it couldn't happen in the near future, but it was noted. Then, we experienced some glitches in the discount button. last week, we tried to apply a 10% discount, and it would register as giving a discount in the $1000's. This was really frustrating and I haven't had a chance yet to call tech support. Shortly there after on a busy Thursday, we were unable to process credit cards because that option was down in the system. Luckily, we had an analog credit card machine that we were able to use. I tried calling tech support for 4 hours, and couldn't get through. We had to wait to process orders until the next day when the system was up and running again. Another thing we have issues with is finding tickets to reference an open order. Apparently, it purges from the system after 3 months and we have to call tech support to retrieve it. There are a few other issues that I have that I am unable to articulate right now, but that is the bulk of my frustration with the program. Please take these responses into consideration. Having my concerns addressed and fixed would be amazing as I love this program and I want it to succeed so that my business can succeed as well. Thank you for taking the time to read my review. Please contact me to discuss further.

Vorteile:

That it is cloud based and we use apple ipads

Nachteile:

It is glitchy at times, the time sheet with individual employee sales needs to go. Purging 3 month old tickets and we can't find them unless we call tech support.

Antwort von talech

vor 7 Jahren

Thanks for sharing the feedback and chatting with us about your experience. We are checking on some features and will get back to you soon.

Theresa
Owner in USA
Essen & Trinken, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Works for simple to complex operations

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We have used them with two separate businesses. One was a quick service, and the current one is a full service, fine dining environment. The register works with both of these. I was surprised at how easily we were able to expand and control our in-house systems. They have become so feature-rich over the years. Staff train quickly on it. Price point is competitive. Customer service is very good.

Vorteile:

Discounting weekly specials - set once and done Tagging for specific printers, discounts Loyalty program Reporting Time Clck and time sheets Online ordering Table management

Nachteile:

ICMP readers are sometimes an issue Wish there was an integrated reservation system

Christopher
Owner in USA
Essen & Trinken, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ease of use

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: The new house account stuff seems to be a benefit for someone like me. I let folks run a tab. The software has gone down on me a few times during a shift and Talech just asks you to be patient. The lack of knowledge from the help desk is frustrating.

Vorteile:

Easy to navigate, fairly straight forward.

Nachteile:

If there is an issue, it all goes down and customer service is not helpful usually. I have had to call other IT people in to get us up and running because help desk usually can't or they take an hour for a one button fix to a problem.