Was ist talech?

Mit dem talech Point of Sale kannst du deine Umsätze steigern und deine Margen verbessern. Die intuitive Nutzeroberfläche ist für Mitarbeitende einfach zu bedienen, während leistungsstarke Funktionen dir die Tools an die Hand geben, um ein erstklassiges Kundenerlebnis zu bieten. Steigere deinen Umsatz mit Online-Bestellungen, die keine Provision erfordern.

Bestände auf einfache Weise hinzufügen/verfolgen, Bestellungen aufteilen, zusammenführen und anpassen, Mitarbeitende verwalten und Arbeitskosten überwachen, Loyalität mit der integrierten CRM-Plattform schaffen und mehr. Inklusive kostenloser 24/7-Unterstützung

Wer verwendet talech?

talech eignet sich für mehrere Geschäftstypen: Einzelhandel, Restaurants und Dienstleistungen. Bekleidungsindustrie, Cafés, Schnellbedienungs-, Casual-Food- und Tisch-Service-Restaurants, Bars, Veranstaltungsorte, Friseursalons, Barbiere und Nagelstudios

Wo kann talech bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • talech
  • Ansässig in Palo Alto, USA
  • 2012 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • talech
  • Ansässig in Palo Alto, USA
  • 2012 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

talech – Videos und Bilder

talech Software - 1
talech Software - 2
talech Software - 3
talech Software - 4
talech Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu talech
talech Software - 1
talech Software - 2
talech Software - 3
talech Software - 4
talech Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie talech vergleichen

29,00 $
Kostenlose Version
Gratis Testen
N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
79,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

talech Funktionen

  • Angebotsmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestandskontrolle
  • Bestell-Management
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Cash Management
  • E-Commerce-Management
  • E-Mail Marketing
  • Elektronische Unterschrift
  • Für Salons und Spas
  • Geschenkkarten-Management
  • Getrennte Kontrollen
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kontrollen aufteilen
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenkonten
  • Kundenprofile
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Bestellung
  • Online-Buchung
  • Preismanagement
  • Rabattmanagement
  • Restaurant-POS
  • Retourenmanagement
  • Rückgaben nachverfolgen
  • Tabellenverwaltung
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Transaktionshistorie
  • Treueprogramm
  • Trinkgeld-Management
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für talech

Mit Franpos profitierst du von den Vorteilen der Cloud-Technologie mit einem einfach zu bedienenden und ansprechenden POS-System.
On Premise or Cloud based solution for single and multi-location food service operations and retail outlets.
Kostenlose Erstellung und Einrichtung des Menüs. Kontaktiere Rezku, um Einzelheiten zu erfahren.
A complete suite of integrated hospitality POS systems.
Tablet POS for medium to small Salon, Service shop, Retailer, Inventory, Bar Code, Tips, Online Appointment setting, Employee Schedules
Einfaches ERP für Einzelhandels-, Vertriebs- und Großunternehmen sowie Restaurants, die sich für Digitalisierung entschieden haben, um sie dabei zu unterstützen, wettbewerbsfähig zu bleiben.
Führende Marketingplattform für kleine und mittlere Unternehmen! KOSTENLOSE Marketing-Demo
PosBytz is a Complete Omnichannel Solution integrated with POS for Retail & Restauarants to manage both multi outlets and Online orders
Für Bars und Restaurants bietet Ordyx POS Bestandsverwaltung und Treueprogramme, die mit iOS, Windows und Android kompatibel sind.
Dein Point of Sale, um den Umsatz zu steigern, den Bestand zu verwalten und ausführbare Berichte bereitzustellen.
Das perfekte Restaurant-POS für kleine und mittlere Restaurants und Bars. A&B POS ist bewährt und reich an Funktionen. Entwickelt, um Dinge einfacher zu machen.
Kostenlose Cloud-POS für Cafés und Geschäfte, die Inventarmanagement, Treueprogramme, elektronische Belege und Kundenkommunikation bietet.
Die POSsibe POS-Software für Restaurants bietet eine Vielzahl von Optionen, die den anspruchsvollen Anforderungen des Gastgewerbes gerecht wird.

Bewertungen über talech

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
3,9
Funktionen
3,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
35%
4
38%
3
19%
2
2%
1
6%
Cindy H.
Owner in USA
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Love it

5 vor 3 Jahren

Vorteile:

Easy to use many choices to choose from equipment wise and their support is amazing well worth it

Nachteile:

Really I don't have an it's easy to use and any questions I had technical support answered them

Kyle C.
owner in USA
Sportartikel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

talech Review

4 vor 3 Jahren

Kommentare: so so

Vorteile:

the theory of it. the thought that i could do everything i was told it could easily and a low cost.

Nachteile:

versatility or lack of versatility. i run into issues with contacts and open orders when i try to make changes. the website seems to be very touchy.

Kate W.
General Manager in USA
Restaurants, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Marty's Restaurant & Retail Operational Review of Talech POS System

3 vor 3 Jahren

Kommentare: We have only solved the items under Pros. although talech systems also begins to make it easier for us to do at least retail inventory easier to determine.
However, dealing with a customer service staff who are really only there to get us off the phone as quickly as possible while attempting to fix a specific problem is frustrating. More often than not, they are not given the time to sufficiently understand the problem or issue or don't really care, and more often than not, we get instructions to go to online help, with not even what specific topic we're supposed to look under. Time and time again, when I've asked for help to create reports I want, there is not only a misconnect in understanding (my tech language is not very good) but most of the responses I have gotten in the past year is that work on the reporting features are not a priority and therefore will not be addressed in any determinable near future.
We got Talech to grow our business. While it has helped it has also been a disappointment as it is not as user friendly as we thought. And the ability of customer service to understand and help us resolve the issues we have, while lately much better on very specific items, has on more complex issues on a admin level been very disappointing. Talech customer service is good about adding techy and trendy additional features but not so good at organizing the information to manage the actual administrative business needs of business owners & managers.

Vorteile:

1. Makes it easy for customers to check out faster 2. Makes it easy for servers to send menu tickets to the kitchen

Nachteile:

1. Reporting features. The totals in each categories (retail, or restaurant) are never totaled. Bank settlement totals for different forms of payments, etc., are the only totals there are except Dine In, and To Go, tips, and gratuity. We got the POS system so we could get reports on costs, profitability, in each category both in beverages (wine, draft beers and food (per menu items- quantities of items sold within each category also) and current inventory in each category, per selected periods of time. I find that we have to basically create our own templates in Excel, download the period of time we are reviewing, and copying the categories & items to our exel templates which then subtotals the categories we want to see to determine how we are doing in each category or with any particular item within the categories.

Theresa S.
Owner in USA
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Works for simple to complex operations

5 vor 3 Jahren

Kommentare: We have used them with two separate businesses. One was a quick service, and the current one is a full service, fine dining environment. The register works with both of these. I was surprised at how easily we were able to expand and control our in-house systems. They have become so feature-rich over the years. Staff train quickly on it. Price point is competitive. Customer service is very good.

Vorteile:

Discounting weekly specials - set once and done Tagging for specific printers, discounts Loyalty program Reporting Time Clck and time sheets Online ordering Table management

Nachteile:

ICMP readers are sometimes an issue Wish there was an integrated reservation system

Christopher Z.
Owner in USA
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ease of use

4 vor 3 Jahren

Kommentare: The new house account stuff seems to be a benefit for someone like me. I let folks run a tab. The software has gone down on me a few times during a shift and Talech just asks you to be patient. The lack of knowledge from the help desk is frustrating.

Vorteile:

Easy to navigate, fairly straight forward.

Nachteile:

If there is an issue, it all goes down and customer service is not helpful usually. I have had to call other IT people in to get us up and running because help desk usually can't or they take an hour for a one button fix to a problem.