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Was ist talech?

talech ist eine POS-Software, die Restaurants, Einzelhandels- und Dienstleistungsunternehmen dabei unterstützt, ihren Betrieb zu vereinfachen und Erkenntnisse aufzudecken, um bessere Entscheidungen treffen zu können. Mit talech können Händler*innen mehr tun als Bestellungen aufnehmen und Zahlungen abwickeln. Sie können das Inventar verfolgen, Aufträge anpassen, Rabatte anwenden, Mitarbeiter*innen verwalten und Kundenbeziehungen aufbauen. Mit Echtzeitberichterstattung und -analysen können Kaufleute Berichte ausführen, um Verkaufstrends, die Mitarbeiterleistung und das Kundenverhalten zu verstehen, um fundierte Entscheidungen zu treffen.

Wer verwendet talech?

talech eignet sich für mehrere Geschäftstypen: Einzelhandel, Restaurants und Dienstleistungen. Bekleidungsindustrie, Cafés, Schnellbedienungs-, Casual-Food- und Tisch-Service-Restaurants, Bars, Veranstaltungsorte, Friseursalons, Barbiere und Nagelstudios

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talech

talech

3,9 (333)
29,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
54
8
4,0 (333)
3,7 (333)
3,9 (333)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
30,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
172
145
4,2 (7.213)
4,2 (7.213)
4,0 (7.213)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu talech

QuickBooks Online
Am besten bewertete Funktionen
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Rechnungserstellung
Clover
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Verkaufspunkt POS
Zahlungsabwicklung
QuickBooks Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Einkommen & Bilanz
Finanzberichterstattung
Cash Register Express
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Toast POS
Am besten bewertete Funktionen
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
Revel Systems
Am besten bewertete Funktionen
Getrennte Kontrollen
Verkaufsberichte
Verkaufspunkt POS
Square Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Rezku POS
Am besten bewertete Funktionen
Kreditkartenbearbeitung
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
LS Retail
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Barcode / RFID
Berichterstattung / Analyse

Bewertungen über talech

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
3,9
Funktionen
3,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
34%
4
37%
3
18%
2
3%
1
8%
Cindy
Owner in USA
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Love it

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Easy to use many choices to choose from equipment wise and their support is amazing well worth it

Nachteile:

Really I don't have an it's easy to use and any questions I had technical support answered them

kyle
owner in USA
Sportartikel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

talech Review

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: so so

Vorteile:

the theory of it. the thought that i could do everything i was told it could easily and a low cost.

Nachteile:

versatility or lack of versatility. i run into issues with contacts and open orders when i try to make changes. the website seems to be very touchy.

Erica
Owner in USA
Restaurants, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Don’t do it

1,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Unfortunately I was forced into using this system. From the moment I unboxed it, we’ve had nothing but problems.
The initial set up was supposed to be plug & play. Not so. Our onboarding specialist failed to tell me we needed a minimum WiFi speed for the system to even work. No one could figure out why the system couldn’t communicate. After talking to 10 different reps we were finally able to get someone that asked about our internet speed. I ended up having to triple our speed just to be able to use the product.
Reporting constantly glitches. I have to have our servers go through their cash vs credit cards tips nightly to make sure their end of night deposit is accurate. We’ve had it off by hundreds of dollars, which either costs the restaurant money or the server money depending on which way the deposit is off.
For more than 6 months, during the busiest gift card time of the year, you could not sell more than one gift card per transaction. Talech didn’t seem to care about this issue but it cost my business thousands of dollars in lost revenue because of the glitch.
Printers are constantly dropping offline, so you have to go reset them & enter them back in the back office on talech.
Talech just updated their online reporting to a new experience. Problem is, the sales data doesn’t match the “classic” sales data. How can you have two different total sales figures just by switching between “classic” and “new”?
Bottom line, if you’re thinking of switching to this as a restaurant POS, take my advice and DON’T DO IT. You will have more headaches than it’s worth, your financial data will be off, and half the time you won’t be able to sell a product because of some weird glitch in their system that they’re in no hurry to fix.

Vorteile:

Nothing. There is not one single thing that is good about this system

Nachteile:

Everything. Reporting is off, system constantly glitches.

Theresa
Owner in USA
Essen & Trinken, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Works for simple to complex operations

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We have used them with two separate businesses. One was a quick service, and the current one is a full service, fine dining environment. The register works with both of these. I was surprised at how easily we were able to expand and control our in-house systems. They have become so feature-rich over the years. Staff train quickly on it. Price point is competitive. Customer service is very good.

Vorteile:

Discounting weekly specials - set once and done Tagging for specific printers, discounts Loyalty program Reporting Time Clck and time sheets Online ordering Table management

Nachteile:

ICMP readers are sometimes an issue Wish there was an integrated reservation system

Christopher
Owner in USA
Essen & Trinken, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ease of use

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: The new house account stuff seems to be a benefit for someone like me. I let folks run a tab. The software has gone down on me a few times during a shift and Talech just asks you to be patient. The lack of knowledge from the help desk is frustrating.

Vorteile:

Easy to navigate, fairly straight forward.

Nachteile:

If there is an issue, it all goes down and customer service is not helpful usually. I have had to call other IT people in to get us up and running because help desk usually can't or they take an hour for a one button fix to a problem.