Buffer Reply

von Buffer

5 / 5 1 Bewertung
Buffer Reply

Wer nutzt diese Software?

Buffer Reply is used by leading companies in the SaaS, Ecommerce, Fintech, and Entertainment industries.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $50/Monat
  • Preisinformationen Create the perfect plan with Reply. Everything you need, nothing you don't.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Online

Angaben zum Hersteller

  • Buffer
  • https://buffer.com
  • Gegründet 2010

Über Buffer Reply

Buffer Reply turns your Twitter, Facebook, and Instagram engagement, comments, and questions into threaded conversations, all neatly organized in one inbox for your team to tackle, together. Our refined brand monitoring filters let you bypass the chatter of social media, so your team can focus on the support-related conversations that matter most to your brand. Reply puts critical customer service data at your fingertips with robust reports, so you can make the best decisions for your team.

Buffer Reply Funktionen

  • Call-Center-Management
  • E-Mail-Management
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Terminverwaltung
  • Umfragen & Feedback
  • Virtueller Assistent
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Wissensdatenbank
  • Workflow-Management
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Folgenabschätzung
  • Konfigurierbare Warnmeldungen
  • Kundenbindung
  • Nachverfolgung von Influencers
  • Reputationsmanagement
  • Segmentierung der Audienz
  • Trend-Verfolgung
  • Wettbewerbsanalyse

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Buffer Reply

Hands down, the fastest way to reply to social media.

Mit Google übersetzen Bewertet am 16.4.2018
Fraser C.
Founder and Publisher of Universe Today
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Lets me respond to all my social media in a fraction of the time it would normally take using the native software itself.

Vorteile: It has hotkeys, which means I can get through all my social media replies in moments, without taking my hands of the keyboard.

Nachteile: It doesn't support YouTube, and other platforms where people are expecting replies from me. I'm furious every time I have to use something other than Respond because it's so fast.

Lies weitere Bewertungen