Countr

von Countrhq

3 / 5 5 Bewertungen
Countr

Wer nutzt diese Software?

Ideal for small to medium businesses, pop-up stores, food trucks, and market stalls, it is a POS software that helps build, manage, and grow their sales better.

Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 3 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 3 / 5
  • Funktionen 2.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $55/Monat
  • Preisinformationen Our basic annual starts at 49 euro/month & basic monthly at 59 euro/month
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Countrhq
  • http://countrhq.com/
  • Gegründet 2013

Über Countr

Countr is a point of sale (POS) software designed to easily build, manage, and grow your business. It works on iOS and Android tablets, offline and online. Countr enables retailers to manage their inventories better, track their sales in real time, and perform in-depth store analysis with our detailed report. We have helped startups and improved 3000+ businesses worldwide with Countr point of sale.

Countr Funktionen

  • Barcode-Scanning
  • E-Commerce-Integration
  • Elektronische Unterschrift
  • Geschenkkarten-Management
  • Kundenkonto-Profile
  • Mehrere Standorte
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Restaurant-POS
  • Retail POS
  • Retourenmanagement
  • Treueprogramm
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Management
  • CRM
  • E-Mail Marketing
  • Elektronischer Handel
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Provisionsmanagement
  • Retourenmanagement
  • Treueprogramm
  • Versand
  • Waren-Management
  • Bar-POS
  • Barcode-Scanning
  • Benutzerzugriff-Genehmigungen
  • Elektronischer Handel
  • Geschenkkarten-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kundentreueprogramm-Unterstützung
  • Preismanagement
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Restaurant-POS
  • Rückgaben nachverfolgen
  • Verkäufe nachverfolgen

Die hilfreichsten Reviews für Countr

Works good, although the app is a bit heavy on the CPU power and connection.

Mit Google übersetzen Bewertet am 2.6.2017
Erik V.
Director
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Syncing of showroom sales with webshop sales.

Vorteile: It is easy to use when you have a small shop or showroom with incidental sales. Nice graphic interface. Easy to use for everyone without long explanations.

Nachteile: Suggestions on making the app even better:
Works slow, even after upgrading to a new iPad. It's heavy on CPU use and internet connection (so it seems).
Unable to scan SKU or own article codes, difficult with products without EAN.
No connection with normal Payment terminals (Verifone through CCV or Rabobank SmartPIN for example)
The app looks great, which would even be better on a large screen, no option to use it on a PC though.
Transactions don't sync when items are out of stock in our webshop, which means a lot of searching where exactly the sync went wrong. Forced order syncing should be an option to enable/disable.

From day one, Countr has integrated seamlessly to our business operation.

Mit Google übersetzen Bewertet am 7.6.2017
Patrick A.
Owner
Restaurants, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Helps my business run smoothly and keep our costs on track

Vorteile: Ease of use, new staff learn to operate the software very quickly. Simple to program new items and change costs on the fly. It does exactly what it's supposed to do, it's responsive and fast. It also looks good and customers often comment.

Nachteile: When it refuses on rare occasions to properly function. It's usually easy to get it back online but sometimes when it wont print or freezes up it can be frustrating. Generally though, we rarely have issues.

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