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RingCentral Contact Center

RingCentral Contact Center

Was ist RingCentral Contact Center?

Die Software für Cloudlösungen und Call Center, RingCentral Call Center, wurde speziell für mehr als zehn Nutzer entwickelt und bietet leistungsstarke Omnichannel-Funktionen, mit denen Kunden entscheiden können, wie sie mit dir interagieren möchten. Mit dem umfassenden Funktionsprofil der Software kannst du Probleme schneller und effektiver lösen und die Kundenloyalität steigern. Zu den Highlights gehören erweitertes kompetenzbasiertes Routing, Warteschlange und Verteilung; Agenten- und Supervisor-Funktionen; Analyse und Berichterstattung; Integrationen von Drittanbietern.

Wer verwendet RingCentral Contact Center?

RingCentral von InContact ist eine flexible cloudbasierte Kontaktcenterlösung, die sich ideal für Unternehmen jeder Größe eignet.

RingCentral Contact Center Software - 1
RingCentral Contact Center Software - 2
RingCentral Contact Center Software - 3
RingCentral Contact Center Software - 4

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RingCentral Contact Center

RingCentral Contact Center

4,3 (190)
65,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
108
7
4,3 (190)
4,1 (190)
4,3 (190)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
20,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
48
Keine Integrationen gefunden
4,1 (282)
3,8 (282)
3,9 (282)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu RingCentral Contact Center

MiVoice Business Solution
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Anrufüberwachung
Konferenzschaltung
Zoom Workplace
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Google Voice
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
Grasshopper
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Mobiler Zugriff
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Google Chat
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Echtzeit-Chat
Mobiler Zugriff
Business VoiceEdge
Am besten bewertete Funktionen
Vereinheitlichte Kommunikation
Voicemail-Transkription
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
JustCall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Computer Telephony Integration
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Vonage Contact Center
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Ooma Office
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Mobiler Zugriff
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Bewertungen über RingCentral Contact Center

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
54%
4
28%
3
13%
2
3%
1
3%
Katherine L.
Katherine L.
Founding Lawyer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great for Small Virtual Law Office

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We have a small office without a live receptionist yet we need to have different call routing for each person. I am able to configure the options for any variable (holidays, vacations, etc.).

Vorteile:

Ring Central is very configurable for many situations. We have a small law office with people working remotely so we have different call flows for different people. Ring Central can handle the differences. Also, I love having the app so I can check voicemails directly from my cell device.

Nachteile:

Because of the wide range of ways the call routing can be configured, it is somewhat difficult at the start to determine how to do it. However, Ring Central's customer service is always available and has always been able to help me when I call.

Darian
Team Lead of Internal Tools in USA
Versicherung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Review for RingCentral Contact Center

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

We like that RingCentral has an extensive reporting system so that we can monitor efficiency of our call queues. Our management wanted to view realtime reports and graphs to show how our staff was working, which hours were peak hours and which hours needed more staff.

Nachteile:

So far we do not have any complaints for using the software. Initial setup wise, our call queues were fairly complicated so we had to hire a third party to setup our call queues and directory structure. We felt that the initial setup through incontact was too complicated without utilizing outside help. Im not sure if there was a better way around this, however, such as more docs or such. To put into perspective, our migration from our previous, on-prem phone system to RC took about 3 months of setup. This included account creation, call tree creation, logic and voice recording for 8-9 different companies.

RYAN
Senior Account Executive in USA
Finanzdienstleistungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ring Central

4,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

It is easy to answer calls and transfer to mobile phone. It has a screen share feature like zoom that I use to use and it was great. I really have liked it. When I have had to call service they were awesome.

Nachteile:

Now that we have hubspot it is pretty bad. Can not transfer calls or join 3rd part y to calls. It sometimes delays calls so I miss them.

Willard
Willard
CEO in Niederlande
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Worst Customer Service Ever without Exaggeration

1,0 letztes Jahr

Kommentare: I have never had contact with a company that treated non-paying customers better than potential paying customers. RC offered free top-tier service for the past two years due to COVID-19 and my company and me are very grateful for that opportunity. As that opportunity was coming to an end, I attempted to navigate the maze of different phone numbers required to downgrade my service because it is only myself and a contractor in my office. I was able to get a change in service submitted, but they said that they needed my permission to do so by replying to an email, which I did within the 30 day window provided. Meanwhile, they then suspended my account, refuse to honor the changes that they said they would make, flat out refuse to work with me to resolve the matter, and are now holding my phone number hostage until I pay them $6000 for service I don't even want at this point. I have no problem paying for my share, or even for a month of unnecessary top-tier service to port out my numbers, but to want $6000 and refuse to work with a customer is dumbfoundingly poor service, and is now an extreme detriment to my business.

Vorteile:

Multiple features at multiple levels of service and offers HIPAA compliance.

Nachteile:

High Priced and poor customer service downgrades any positive reviews of this company.

Shashank
Assistant Manager in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best in my recruitment activities

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Smooth and Fast. Calls are clear, monitoring is good

Vorteile:

Easy and smooth app access. Real time transcription of Voice Mail

Nachteile:

UI could be a bit better. A Dark mode will help.