Was ist Kissmetrics?

Mit Customer Engagement Automation von Kissmetrics kannst du mehr Kunden gewinnen, binden und die Beziehung zu diesen Kunden ausbauen. Verhaltensanalyse, Segmentierung und E-Mail-Kampagnen-Automatisierung an einem Ort. Tiefes Verständnis und einzigartiges Engagement für jeden Kunden, vom Interessenten bis zum Fürsprecher. Konzipiert, damit Vermarkter und Produktteams Conversions, Einbindung und Bindung erhöhen können.

Wer verwendet Kissmetrics?

SaaS, E-Commerce, Agenturen

Wo kann Kissmetrics bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Kissmetrics
  • Ansässig in Corte Madera, USA
  • 2008 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, China, Deutschland, Indien, Japan und 3 weitere

Sprachen

Englisch

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Kissmetrics – Videos und Bilder

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Kissmetrics

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Kissmetrics Funktionen

  • Abfrage-Generator
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Benutzerinteraktion-Nachverfolgung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Customer Journey Mapping
  • Dashboard
  • Daten-Connectors
  • Daten-Identifizierung
  • Datenvisualisierung
  • Datenvorbereitung in Selbstbedienung
  • Engagement-Tracking
  • Interaktive Berichterstattung
  • Kampagnen-Tracking
  • Kampagnenmanagement
  • Kohortenanalyse
  • Konversion-Tracking
  • Kundensegmentierung
  • Leistungskennzahlen
  • Multi-Channel-Attribution
  • Nutzungsverfolgung/-analyse
  • Produktdatenmanagement
  • Prädiktive Analytik
  • ROI-Tracking
  • Self-Service-Analysen
  • Suchen / filtern
  • Trichter-Analyse
  • Visualisierung
  • Website-Analytik
  • Zeit auf der Website nachverfolgen

Alternativen für Kissmetrics

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Datenexploration und Analyse-Lösung, kombiniert mit Modellierung, Umwandlungen und Ableitungen gleicher Ebene.

Bewertungen über Kissmetrics

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
3,6
Kundenservice
4,2
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
42%
4
47%
3
5%
2
5%
Shawn
Shawn
Data and Strategy Analyst in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Kissmetrics makes sure I can hit the curve balls out of the park

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I am a daily Kissmetrics user, I start off my day checking my morning email to look for anything odd that might show up in the top 5 metrics that indicate product performance issues.
Then I use the population feature to check out the most important cohorts of my users.
I generally get around a dozen questions per day asking about feature use, or adoption rate, and I use Kissmetrics to pull those answers.

Vorteile:

Quick access to the reports that I need most Customizable user Populations Super fast time over time and Cohort comparisons

Nachteile:

I wish that there were more dashboard options, a way to set up automatic reports that would build and refresh in the app with a way to always have certain filters applied. There is a dashboard, and it is very useful, but all Kissmetrics users share the same dashboard, and the dashboard does not allow overall filters (like excluding certain populations from all dashboard data)

Verifizierter Rezensent
Software Engineer in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Tool for Tracking users Behaviour towards web based product

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Experience was really good with this product we have made some very good decisions by seeing the user behaviour over our products.

Vorteile:

1. Great tool for collecting the user interaction data towards web based products by defining user events. 2. You can easily track what are the features user liking and buying the product and from where they are abondaning it. 3. It really helps in making decisions towards the products and by performing AB tests over web based products. 4. You can easily acces the analytics data from anywhere by just logging in their site and defining your user funnel. 5. It is also easy to implement over source code of the product just need to include one javascript code and you can fire your events on every user actions.

Nachteile:

The interface design of the admin tool is not good.

Ahmed
Data analyst in UK
Pharmazeutika, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Very powerful analytics platform for mid or large sized businesses

4,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

The UX are significant within the platform, one thing I love about Kissmetrics is that it is not only designed to report on the numbers but pretty much everything. It is easy to set up dashboards and understand the customer journey and user behaviour.

Nachteile:

This tool is not for small-sized businesses as you cannot get too much out of it when using the product. Another thing is the price, even the starting price is about $850 per month and it goes up depending on what you want within. People do require training to be able to use the platform

Verifizierter Rezensent
Product Manager in
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

When used correctly can give great insights, though it is hard to get there

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I started using Kissmetrics, cause I had data that I was looking for that wasn't available through Google Analytics. The initial implementation was ok, but than I realized that the data was not correct since the integration with other tools I used, such as Unbounce didn't work smoothly.
I didn't have enough guidance to learn that, but only realized things in advance. Their support was ok, but it took them too much time to coordinate a talk with them to solve all issues, and there were always other issues I had to discover after the previous ones were solved.

Vorteile:

Interesting insights

Nachteile:

- difficult to install and require a lot of work - integration with other tools isn't complete

Ahsan
Marketing Assistant in UK
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

One of the best platform to understand the online customer behaviour

4,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

The dashboards and reporting are one of the best to understand. It is great for understanding customer journeys and performance metrics. Very user-friendly platform after training

Nachteile:

In the beginning, there is a learning curve that is very big and does require a lot of training to use the platform. The data visualization does have limitations.