Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Sage Construction Suite?

Sage 100 Contractor, ehemals Sage Master Builder, bietet kleinen und mittleren Bauunternehmen Zugriff auf kritische, durchgängige Geschäfts- und Projektinformationen, unabhängig davon, ob sie Generalunternehmen, Dienstleistungs- oder Spezialunternehmen oder im Eigenheimbau tätig sind. Die Anwendung eignet sich für Unternehmen, die eine veraltete generische Buchhaltungssoftware haben, die den gesamten Bauzyklus umfasst, einschließlich Buchhaltung, Schätzung, Projektplanung und -management, Auftragskalkulation und Servicemanagement.

Wer verwendet Sage Construction Suite?

Kleine und mittlere Bau- und Dienstleistungsunternehmen

Sage Construction Suite Software - 1
Sage Construction Suite Software - 2
Sage Construction Suite Software - 3
Sage Construction Suite Software - 4
Sage Construction Suite Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Sage Construction Suite das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Sage Construction Suite

Sage Construction Suite

4,0 (1.041)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
82
10
3,7 (1.041)
3,7 (1.041)
3,9 (1.041)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
29
Keine Integrationen gefunden
4,2 (39)
4,2 (39)
4,5 (39)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Sage Construction Suite

COINS
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Integration in die Buchhaltung
Offline-Zugriff
Sectona Security Platform
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Acumatica Cloud ERP
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Forderungen
Hauptbuch
Viewpoint Spectrum
Am besten bewertete Funktionen
Auftragskostenrechnung
Mehrere Projekte
Verbindlichkeiten
OpenGov Permitting & Licensing
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Compliance Management
Lizenzbestand
Procore
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Mehrere Projekte
Mobiler Zugriff
QuickBooks Time
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Online-Zeiterfassung
Timesheet Management
Samsung Pay
Am besten bewertete Funktionen
Authentifizierung
Elektronische Zahlungen
Mobiler Zugriff
Quickbase
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Verfolgung
Dokumentenmanagement
Kontakt-Datenbank

Bewertungen über Sage Construction Suite

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
3,7
Kundenservice
3,9
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
33%
4
42%
3
16%
2
5%
1
4%
Samuel
Samuel
Full stack web developer in Nigeria
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Sage is a good value for the the money I paid

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Despite their short comings,I can tell you that sage 300 is the best management software out their with good value for money,and I highly recommend it for either large or small real estate or construction companies.

Vorteile:

What I like is the face that sage helps me to boost my project productivity, limiting errors, improving correspondence among parties,and creating adjustible reports

Nachteile:

I have been using this software for a while now and my only issues us that I still cant remove some dormant account.that is my only issues

John
Senior Estimating Specialist in USA
Öl & Energie, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Estimate Management

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall Sage SQL Estimating is a very stable and robustly powerful estimating tool.

Vorteile:

One of the best things about Sage SQL Estimating is the ability to breakdown an estimate into an unbelievable number of different ways allowing both company standard breakdowns and complex bid form breakdowns at the same time. This also allows standard estimate formatting across all different divisions of our company while working together to complete very large estimates.

Nachteile:

The two most limiting drawbacks of this software is the inability to create a specification driven takeoff system. The second drawback is the ability to error check the takeoff against a specification to make sure the entry is conforming to the specification and/or is correctly entered. Some of this can be done through assemblies, but not all of this can be done and is why this is very limited for the use of Process Piping System.

Kirstie
Contract Admin in USA
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Sage Review

3,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

I like that you are able to keep track of your vendors & purchases all in one place. I mainly use Sage for purchasing.

Nachteile:

If I do not shut my computer down before i go home & try to log into Sage the following day, it kicks me out & I have to completely restart my computer. It is very frustrating & everyone else I work with has the same issues.

Doug
Accountant in USA
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Sage 100 Software by General Contractor

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We are a general contractor and we probably don't utilize all the bells and whistles available in the software that a subcontractor might use to their benefit. We were mislead on the reports available when we purchased the software and spent significant dollars getting a custom report to suit our needs. The software has been very reliable.

Vorteile:

Integration of accounting information with project management information; Real time information/status of the job; Ease of using drop-down to source; Ability to export information to excel and third party reports.

Nachteile:

When the vendor is shown on a report or screen and the vendor number isn't. The reports section is missing a comprehensive (in detail) project manager report that captures and compares budget, contracts, change orders, purchase orders and costs to date. Learning how to use change orders as they impacted reports was difficult.

Summer
Bookkeeper & Owner in USA
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

New User Review

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Now that I have learned how to use the software, I am very happy with it. It allows for seamless integration of project management and project accounting. I would recommend this software to others, but with a serious explanation that the learning process is difficult and frustrating for those who don't come from an accounting background.

Vorteile:

I love the interconnectivity of this software. It really does a great job of tying everything together and it makes pulling union reports, workers compensation reports, etc easier than the spreadsheets that I was having to keep previously. After the long and difficult process of learning how to use the software, I am now seeing all of its benefits.

Nachteile:

Learning how to use this software was not a good experience. I would love to be able to pull up videos on the internet and have someone walk me through the different screens. We used a company with live help for Sage 100 Contractor and it was expensive and I felt that I was often waiting for our schedules to align to get a simple question answered. It made me hate the software in the beginning and it was very frustrating. I am just happy to be past that!

Antwort von Sage

vor 3 Jahren

Thank you for your feedback! We appreciate your business and look forward to helping drive your continued success in construction and real estate.