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Was ist Vision6?

Möchtest du deine Zielgruppe ausbauen, das Engagement stärken und mit Automatisierung Zeit sparen? Mit Vision6 kannst du dein Geschäft mit E-Mail- und SMS-Marketing ausbauen. Beginne mit professionell gestalteten E-Mail-Vorlagen oder erstelle deine eigenen mit dem Drag-and-drop-Editor oder dem HTML-Code-Upload. Passe deine E-Mails an und sende sie an verschiedene Segmente deiner Datenbank. Verwandle mit Webformularen mehr Besucher in Leads und integriere mit vielen Apps, um Zeit zu sparen. Mit der Online-Hilfe erhältst du Unterstützung bei jedem Schritt.

Wer verwendet Vision6?

Entwickelt für Unternehmen und Agenturen, die ihre Zielgruppe durch leistungsstarkes E-Mail- und SMS-Marketing erreichen müssen. Sowohl B2B- als auch B2C-Vermarkter nutzen Vision6, um Marketingkampagnen zu automatisieren, auszuführen und nachzuverfolgen.

Vision6 Software - 1
Vision6 Software - 2
Vision6 Software - 3
Vision6 Software - 4
Vision6 Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Vision6 das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Vision6

Vision6

4,7 (39)
9,00 AU$
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
52
18
4,5 (39)
4,6 (39)
4,6 (39)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
12,29 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
159
227
4,4 (16.899)
4,4 (16.899)
4,2 (16.899)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Vision6

Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
ActiveCampaign
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
ActiveDEMAND
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Leadmanagement
Marketing-Automatisierung
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobiloptimierung
emfluence Marketing Platform
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
E-Mail Marketing
Segmentierung
Listrak
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kampagnenmanagement
Kontaktmanagement
Magileads
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Terminverwaltung
Verhaltensanalysen
Zielseiten / Web-Formulare
Constant Contact
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank

Bewertungen über Vision6

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
74%
4
21%
3
5%
Lisa
Lisa
Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Everything you could want and more.

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Love using Vision6 for so many reasons. It's easy to use and intutive yet sophisticated at the samme time. In particular the advanced automation and data management features set it apart from competitiors in the market.

Nachteile:

Like any SAS product, there are quirks that are easily worked around. Cant think of anything right now to be honest - so it cant be anything that major.

Norbert
Managing Director in Australien
Großhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Using Vision6 in SME marketing

5,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Overall we are very happy and would recommend the product to everyone. What most important is, that it is Australia based and our data is not kept at an overseas service provider.

Vorteile:

First of all we like the cost effectiveness. This relates not only to the licencing cost, but the ease of deployment and the way how e-mail camaigns can be created.

Nachteile:

Contact management. Instead of having to export and re-import contacts, it would be great if the contacts could be moved by cut and paste to different groups.

Jeffrey
Jeffrey
Art Director in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

email marketing

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I was the person that put my company onto vision 6. I trained multiple people in how to use it and spent three years building bimonthly newsletters. We moved to marketto last year to send out emails and it's been even worse. I no longer do this in my job role but we have changed to a Microsoft product to send out our newsletters.

Vorteile:

We used the email send out app between 2011 to 2017 • easy to use • logical layout • good price point

Nachteile:

• needed a better metric system • system was a bit clunky in what we could do with templates • WYSIWYG did not always worked. • questions when i hit troubles took a long time to solve or didn't come back with a response.

Cameron
Head of Products and Innovation in Australien
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Vision6

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Easy to setup, use and customise. Australian software means it's great for billing and invoicing, budgetting, data stored in Australia, and local support.

Nachteile:

Would like to see more features, like transactional emails, and ability to export/retrieve a copy of the final html/message sent to a contact.

Patrick
Sales & Training Director in Australien
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Aussie product with a local service team!!!

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: The customer support team is the best i have come across in the cloud market place. To have a phone number that you can phone and actually have a conversation with the support team is a massive help for a novice in this area!!
Currently i am dealing with a CRM company, i have had 2 zoom.us sessions and i have signed up.
When i sent them a email because there on line help / support didn't answer my question, i received a email to say bluntly we are sales people, we don't supply help, support or training. You need to go to this link and have a good read basically!!!

Vorteile:

It ticks all the boxes from a marketing to current clients and prospects point of view. Its a Australian Company with a local support team, massive plus. Pricing is very reasonable given the upside for the client using there to product.

Nachteile:

I would like to see on line help to reflect the "Kiss Principal,Keep It Simple Stupid" Step 1 you do this, Step 2 you do this etc. It may not look fancy on screen from a display point of view , but the average person using your system is flying blind when they first sign up, pressure is on to present to management/boss. Some videos to back this up will definitely help. Don't let the builders of the software have total say on how the help /support/training should look and feel, the support people are the best, because they actually use the software on a daily basis and interact with the users, not the builders.