Was ist Funraise?

Funraise bietet eine außergewöhnliche, freundliche digitale Spendenaktionstechnologie. Die hochmodernen Spendenmanagement-Tools von Funraise wurden mit Innovation und Erfahrungen im gemeinnützigen Bereich entwickelt und integrieren jeden kritischen Aspekt des Fundraising-Managements in einer einzigen Plattform. Dadurch wird es zur Freude, mit Nonprofit-orientierter Technologie einen bleibenden Eindruck zu erzielen. Erfahre, warum Organisationen wie das United Nations HCR und die National Wildlife Federation auf Funraise vertrauen, um ihre Spendenaktionen zu stärken.

Weil Funraise deine Ziele genauso wichtig sind, wie dir.

Wer verwendet Funraise?

Funraise ist perfekt für gemeinnützige Organisationen, die skalieren möchten, indem sie durch digitale Spendensammlung oder Anpassung der Online-Spendenerfahrung auf neue Spender zugreifen. Peer-to-Peer, Veranstaltungen, wiederkehrende Spenden und mehr.

Funraise – Details

Funraise

2015 gegründet

Funraise – Details

Funraise

2015 gegründet

Funraise – Videos und Bilder

Videos zu Funraise
Funraise Software - 1 - Vorschau
Funraise Software - 2 - Vorschau
Funraise Software - 3 - Vorschau
Funraise Software - 4 - Vorschau
Funraise Software - 5 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie Funraise vergleichen

Startpreis

N/A
Nicht verfügbar
100,00 $/Monat
99,00 $/Monat

Kostenlose Version

Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

Gratis Testen Ja
Gratis Testen Nein
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja

Funraise – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von Funraise

  • API
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Ausschuss-Management
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Formularverwaltung
  • Freiwilligen-Management
  • Fundraising-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Registrierungs-Management
  • Social-Media-Integration
  • Spenden-Tracking
  • Spender-Management
  • Subventions-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Web-Formulare
  • Webseitenintegration
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zusammenfassende Berichte
  • für gemeinnützige Organisationen

Siehe die vollständige CRM-Systeme für Nonprofit-Organisationen Liste

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • API
  • Absolventen-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Auktions-Management
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Dashboard
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • E-Mail Marketing
  • Elektronische Zahlungen
  • Event-Ticketing
  • Eventplanung
  • Formularverwaltung
  • Freiwilligen-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Mobiles Spenden
  • Onlineformulare
  • PCI-Compliance
  • Pfand-Management
  • Registrierungs-Management
  • Social-Media-Integration
  • Spendenmanagement
  • Spender-Management
  • Spendersuche
  • Subventions-Management
  • Tracking von Beiträgen
  • Veranstaltungsmanagement
  • Webseitenintegration
  • Website-Management
  • Wiederkehrende Spenden
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zielsetzung / Nachverfolgung

Siehe die vollständige Fundraising-Software (Spendensoftware) Liste

  • API
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anwesenheitsmanagement
  • Ausschuss-Management
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Formularverwaltung
  • Freiwilligen-Management
  • Fundraising-Management
  • Gebühren-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mitglieder-Datenbank
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Registrierungs-Management
  • Social-Media-Integration
  • Social-Media-Management
  • Spender-Management
  • Subventions-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Webseitenintegration
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • für gemeinnützige Organisationen

Siehe die vollständige NPO Software (Non-Profit-Organisationen) Liste

  • Aktivitäts-/Newsfeeds
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anrufprotokoll
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestenlisten
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Elektronische Unterschrift
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Erinnerungen
  • Ertragsmanagement
  • Filesharing
  • Gebietsmanagement
  • Kalenderverwaltung
  • Kanban-Tafel
  • Kommentare / Notizen
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead Scoring
  • Leadmanagement
  • Live-Chat
  • Mobile App
  • Mobiler Zugriff
  • Planungs-Tools
  • Produktkatalog
  • Provisionsmanagement
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • Sales-Pipeline-Management
  • Suchen / filtern
  • Terminplanung
  • Transfer / Weiterleitung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zielsetzung / Nachverfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Sales Tracking Software Liste

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • API
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anwesenheitsmanagement
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Elektronische Zahlungen
  • Event-Ticketing
  • Eventplanung
  • Formularverwaltung
  • Freiwilligen-Management
  • Integration in QuickBooks
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mobiler Zugriff
  • Mobiles Spenden
  • Online-Spenden
  • Personalisierung
  • Pfand-Management
  • Registrierungs-Management
  • Social-Media-Integration
  • Spenden-Tracking
  • Spendenmanagement
  • Spender-Management
  • Subventions-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Webseitenintegration
  • Wiederkehrende Spenden
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zusammenfassende Berichte
  • für gemeinnützige Organisationen

Siehe die vollständige Spendenverwaltung Software Liste

Alternativen für Funraise

Mehr Alternativen zu Funraise

Erfahrungen mit Funraise

Alle 70 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
52
4
15
3
3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Drew F.
Drew F.
Director of Marketing in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

The one you've been looking for

5 letztes Jahr

Kommentare: Funraise has become a tremendous support system upon which to build our marketing and fundraising efforts. Their teams are friendly and responsive, and they are constantly providing free knowledge and resources which help inform our efforts. The platform is constantly improving as well, with new releases regularly.

Vorteile:

Funraise combines every tool a non-profit organization may need to be successful into one easy-to-use platform, at a reasonable price point. Being able to manage donation forms, email automation, peer-to-peer fundraising and donation data analytics in one place is a welcomed addition to our tool kit and is already paying dividends.

Nachteile:

There's not much to dislike. It's very intuitive and easy to use, even right out of the box. An end-to-end SMS marketing approach would be a nice feature addition that would help enhance donor communication.

Antwort von Funraise

letztes Jahr

Drew, as always, we appreciate your "funpraise". We love working with such forward-thinking and invested organizations and look forward to a long relationship with you and your team!

Richard S.
Development Dir. in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

review

4 vor 9 Monaten

Kommentare: It's great - being a small team and at times a 1 man team when it comes to the development side Funraise automates many tasks as well as helps keep us very organized.

Vorteile:

It's very easy to use, and has all features under one roof: event, peer to peer, recurring donors, donation button, social media, texting, and I'm sure I'm even missing other features. The integrations to email marketing, company matching, and wealth screenings are also very simple and easy.

Nachteile:

There are some limitations to bulk action items that could make management easier as well as some manual specific limitations to the text feature.

Antwort von Funraise

vor 9 Monaten

Thanks for the feedback, Richard! And the feeling's mutual: We feel like you're one of ours, and we love what BLUE Missions does every day.

Lori B.
Director of Development in USA
Non-Profit-Organisation Management, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Customer Service From [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and others

3 vor 9 Monaten

Kommentare: The customer service and patience from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been the best part of it. His help, knowledge and responsiveness is what makes Funraise worth the cost. Another program might have more bells and whistles -- but a young man who responds like he does -- is the bells and whistles.

Vorteile:

As a development professional I appreciate that their is a free version for less experienced people.

Nachteile:

The software seems to not have been designed for experienced Development professionals who want to use the features and events that other platforms like Greater Giving provide. Limited customization, limited buttons, etc. That being said you should design your software to ask the user what are you trying to do and then take them through the steps, IE. Are you holding a gala? Yes. Do you have an auction at your gala YEs....then you build a skeleton platform for them. Why don't you send me emails using your own platform. I set up a page for example? then you send me an email afterwards and on a regular basis that walks me through another feature I can or should be suing. There's just too much to discover on my own.

Antwort von Funraise

vor 9 Monaten

Hi Lori, thanks for your feedback! We just want to note that it sounds like you're utilizing a limited set of Funraise features based on your plan, but there's lots more... as you noted. "There's just too much to discover on my own." To help out, we'd love to provide an advanced demo to help you take advantage of everything Funraise has to offer and show you how Funraise is powering international organizations raising millions online. We'll reach out to schedule a call. Thanks again!

Emily S.
Associate Director of Development in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A Wonderful Fundraising Software

5 vor 9 Monaten

Kommentare: Overall, our experience with Funraise has been excellent. We've grown a lot over the past 3+ years and so has Funraise. It has been so great to continually increase our utilization of Funraise as they have added new features and updates, which they do so regularly. One of the most important factors in choosing a platform for me is knowing I will have quality customer support to help me when I run into problems or questions - and Funraise excels with this!

Vorteile:

Funraise works so well with our website and our CRM. Donation forms are easy to create and embed in our website even for those of us who are not web developers, and when a donor gives on that form, the donation automatically is entered into our CRM, Salesforce. Additionally, Funraise offers many other features such as customizable peer-to-peer platforms, automated emails, event ticketing, and more. Their customer support team is excellent and always promptly responds to inquiries and actively helps to solve any problems we have come across.

Nachteile:

The one feature we would really love to have access to but do not would be an online portal system for donors to manage their recurring donations and payment methods.

Antwort von Funraise

vor 9 Monaten

Thank you so much for the feedback, Emily! It has been a pleasure for our team to see Compassion First grow, and we hope you'll keep wishing for that one feature you're looking for... you may get your wish sooner than you think!

Verifizierter Rezensent
Executive Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great platform, lacking quality customer service.

5 vor 2 Jahren

Kommentare: I really enjoy their platform, but I think they need to invest in training their staff how to handle problems better.

Vorteile:

The back end usability is easy and quick to learn. The widget to collect donation directly on our website has been wonderful. The campaign page features have been perfectly suited to our needs.

Nachteile:

The customer service if there's a problem is dreadful. We had tens of thousands of fraudulent charges happening at one point and it took two weeks for them to enable the reCaptcha feature for us to put on our donation form and then another six weeks to remove the charges and donor profiles that were created from each of them. During all of that time they only let me know the state of where things were at if I reached out to them. Each time I was left with no timeline on when the problem would be resolved.

Antwort von Funraise

vor 2 Jahren

We're so glad you love our platform, and we're grateful every day that we get to work with you. Regarding our Customer Success team, we hope you know you've had a positive impact on them and your fellow Funraise customers! The fix that we implemented for you is being used by others, so we thank you for bringing us the issue. Our Customer Success response guidelines have been revamped due to your frustration as we want all our nonprofits to feel empowered and informed. And mostly, we have a renewed sense of purpose when it comes to how our product works every day for real nonprofiteers like you.