Was ist Maximizer CRM?

Mit Büros in Kanada, England und Australien sowie Geschäftspartner*innen in den Vereinigten Staaten und auf der ganzen Welt hat Maximizer über 120.000 Unternehmen dabei unterstützt, ihren Umsatz und ihren Profit zu steigern sowie Beziehungen aufzubauen.

Maximizer CRM verfügt über zahlreiche Funktionen und umfasst Module für Vertrieb, Marketing und Kundenbetreuung sowie unverzichtbare Eigenschaften wie Anpassung und mobilen Zugriff. 30-tägige kostenlose Testversion und menschlicher Live-Support.

Wer verwendet Maximizer CRM?

Maximizer besitzt die Fähigkeiten, um Kunden beim Einstieg, beim Wachstum oder bei der strategischen Ausrichtung zu unterstützen. Ganz gleich, ob du dich von Excel-Tabellen befreien oder Daten tiefgehender analysieren möchtest, die Lösung kann dir helfen.

Wo kann Maximizer CRM bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Maximizer Software
  • Ansässig in Vancouver, Kanada
  • 1988 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Maximizer Software
  • Ansässig in Vancouver, Kanada
  • 1988 gegründet
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Englisch

Maximizer CRM – Videos und Bilder

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Maximizer CRM

29,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
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N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
9,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Maximizer CRM Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Automatisiertes Routing
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Chancenmanagement
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Für Finanzinstitutionen
  • Für Versicherungsbranche
  • Für iPad-Geräte
  • Gebietsmanagement
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Erfassung
  • Leadmanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Pipeline-Management
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Self-Service Portal
  • Suchen / filtern
  • Supportticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vertriebsaktivitätsmanagement
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wissensbasis-Management
  • Wissensmanagement
  • Workflow-Management

Alternativen für Maximizer CRM

Open-Source-Set mit integrierten Geschäftsanwendungen für CRM, POS, Website, eCommerce, Vertrieb, Buchhaltung, Lager, HR, Projekt und Marketing. Erfahre mehr über Odoo
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Bewertungen über Maximizer CRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
3,9
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
32%
4
46%
3
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2
4%
1
3%
Ajbinder
Ajbinder
President, Chief Investment Officer in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Making Maximizer Your Firm's Cornerstone

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We are able to complete our tasks much more efficiently and able to coordinate with other members of our team. Over the years we have tried other CRM options but Maximizer has been the one we have been looking for. Extremely glad we made the switch.

Vorteile:

Maximizer is very intuitive to use and the layout feels as if it has been designed with the end user in mind. The easy to navigate fields and customization allows it to be adaptable to many different practices. Our efficiency has improved significantly as a result of Maximizer.

Nachteile:

Personally, I am still confused on how to best set up households and individuals within that household and it feels like I have some duplication but I have not been able to figure out how to clean it up.

Adam
Manager in Kanada
Finanzdienstleistungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good Update from Past CRM

4,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: We switched from Goldmine because of the extreme limitations we were finding with ongoing support and updates. We have been pleasantly surprised with maximizer, but still feel as though there are opportunities for improvement.

Vorteile:

The interface is intuitive and allows for easy access to information that is needed to confidently engage a client across all team members.

Nachteile:

It would be nice to include some type of gant chart to help track projects that are not sales-based.

Antwort von Maximizer Software

vor 2 Wochen

Hello Adam, Thanks for taking the time to share your feedback with us! We're delighted to hear that you Maximizer easy to use and intuitive. I have shared your feedback directly with our Product Manager to address these challenges. We look forward to continuing to work with you to help you enhance your sales process. The Maximizer Team

Karen
Business Development in Kanada
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Maximizer great for lead management

3,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Overall, generally happy with the product. Service is good as well.

Vorteile:

The fact that we can sort on all kinds of UDFs and export the results. Also, great for keeping track of customers and prospects.

Nachteile:

We could not get the Dashboard to work as we wanted it to.

Antwort von Maximizer Software

vor 2 Wochen

Hi Karen, Thank you for taking the time to share your feedback with us. I'm sorry to hear that your experience with our dashboard tool has not been ideal. I've shared this with the team and someone will reach out to you. However, please do not hesitate to reach us at support@maximizer.com. The Maximizer Team

Chrissy
Client Services Coordinator in Kanada
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Product to Keep Your Business Running Smoothly

5,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Maximizer is a very important part of our day, we check it to see what tasks we have coming up, have completed, and what we are waiting for. It makes our day run smoothly and keeps everyone on track.

Vorteile:

The features I like about Maximizer is that it is easy to use. There are many features that we use to keep the company running smoothly, even if someone is on holidays. You can add their tasks to yours so you know what needs to be done while they are away. The program keeps the client's files secure and easy to access when looking for a form. The customer service is wonderful and fast in helping find solutions.

Nachteile:

There isn't much negative I can say. I don't use alot of the features, because I don't have time to just play around and see what else I could use to help with efficiency.

Antwort von Maximizer Software

vor 2 Wochen

Hi Chrissy, Thank you for leaving a 5-Stars review. At Maximizer, we continuously strive to serve you better. Looking forward to continuing to serve you! Maximizer Team

Shelley
Owner in Kanada
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review

5,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Have used for over 10+ years have been very pleased no reason to change

Vorteile:

Cloud based … confident in their security features

Nachteile:

Price for smaller offices

Antwort von Maximizer Software

vor 2 Wochen

Hi Shelley, Thank you very much for sharing your Maximizer experience with us! We look forward to continue to work with your organization. The Maximizer Team