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Was ist TextUs?

TextUs ist eine exzellente SMS-Plattform, die speziell für interne Vertriebs-, Rekrutierungs- und Kundenserviceteams entwickelt wurde. Steigere die Kommunikation um das Zehnfache mit einer Leserate von 98 % und einer Antwortrate von bis zu 40 %. Wenn man eine Antwort benötigt, sendet man eine SMS. Warum kommunizierst du dann nicht mit allen Leads, potenziellen und bestehenden Kunden per SMS? Melde dich für eine risikofreie 30-tägige kostenlose Testversion an.

Wer verwendet TextUs?

Personalbeschaffung und -besetzung HR Finanzdienstleistungen Gesundheitswesen Vertriebsinnendienst SaaS Finanzdienstleistungen Immobilienverwaltung Höhere Bildung Non-Profit-Organisationen

TextUs Software - 1
TextUs Software - 2
TextUs Software - 3
TextUs Software - 4

Du bist nicht sicher, ob TextUs das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

TextUs

TextUs

4,7 (112)
250,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
18
5
4,7 (112)
4,8 (112)
4,7 (112)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
19,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
197
72
4,5 (261)
4,1 (261)
4,4 (261)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu TextUs

Front
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Inbox-Management
Mobiler Zugriff
Asana
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Termin-Fristenmanagement
Sublime Text
Am besten bewertete Funktionen
API
Grafische Benutzeroberfläche
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
CloudCall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
IVR / Spracherkennung
Prädiktive Wähler
RingCentral MVP
Am besten bewertete Funktionen
VoIP-Verbindung
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
VoIPstudio
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Zipwhip
Am besten bewertete Funktionen
Massen-SMS
Nachrichten-Personalisierung
Zwei-Wege-Messaging
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Google Workspace
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Kalenderverwaltung
Sichere Datenspeicherung

Bewertungen über TextUs

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
82%
4
12%
3
4%
2
2%
Carol
Carol
Branch Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Effective & easy product for recruiting in the staffing industry & Tech Support is ALWAYS helpful

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

The text blasts - Accessing so many people at 1 time. Customer Service - They are always available really quickly through a chat feature and guide me on how to fix an issue OR answer a simple question. They're also really friendly. Features - scheduling texts for the future, personalizing messages in blasts to include first name of contact, analytics to review it's effectiveness. Just awesome.

Nachteile:

I can't write more than 140 characters in a text blast and the personalized first name feature takes up 22 of those characters. Sending too many blasts in 1 day or at a time delays our messages from being received immediately, but that may have to do more with the cell phone providers than textus.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Personalbeschaffung & -besetzung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

TextUS

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Business problems i am able to solve is getting in touch with individual quicker than sending a email most of the time.

Vorteile:

What I like most about the software is feature offered easy communication option for my clients and other branch locations.

Nachteile:

The feature I like lease about software it does not work if I am text message to client or teammates cell phones .

Shannon
Branch Manager in USA
Personalwesen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Do not change to Next Textus if currently using Textus

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: LOVED the standard Textus. Don't "upgrade" unless there are specific features you are looking for that Next Textus provides. For ease of use and multiple users, Next Textus doesn't come anywhere near the great experience we ALWAYS had with the standard Textus. It is far more time consuming now that they made it "individualized".. I wish they had the option to go back, whereas with my company that is the decision they made, but would be great if it weren't "all or nothing".
I think it's great if you are an individual user having individual conversations that only you are reading and answering, but if you are in an environment where everyone in the office can and does answer incoming texts (for better response time and customer service), it is simply frustrating now.

Vorteile:

I loved Textus because it was so user friendly and everyone in my office could jump in and see each conversation and make sure that we were giving the correct information. Also, the customer service has always been fantastic. Even after making the switch to Next Textus, customer service has really been fantastic (thankfully, that didn't change)

Nachteile:

They took something that was sooooo user friendly and easy and made it far too time consuming and with virtually zero ease of use. I can see if they were trying to make conversations more private, but now half of my office doesn't know what anyone else is doing unless they change their parameters to open and if someone responds, you have to know where to look and it doesn't update and kicks you off the mobile app, that never had issues (that we knew of)

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Personalbeschaffung & -besetzung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Next Level Communications

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: In staffing, the phone call has long been the communications medium of choice. The text message has quickly replaced a call as the most effective method as well and a means of getting a much higher percentage of response from our candidates.

Vorteile:

The admin panel allows us to carry on multiple conversations at the same time without confusion as to which discussion thread you are replying to.

Nachteile:

The user administration is a little lacking but support makes up for this with their rapid response to support tickets.

Michelle
Michelle
Executive Search Consultant in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

TextUs is a fabulous tool!

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: TextUs was able to quickly adapt to the way my teammates and I reach out to people, and mesh their system with our existing database. The customer service is top notch - responses are immediate to any concern, and generally they have a solution to problems within moments.

Vorteile:

I love the convenience of being able to text using my computer keyboard and having that connect directly with our database. I don't have to waste time copying and pasting my communication notes - TextUs auto-populates my communication in database notes whenever I use it!

Nachteile:

I'd love it if there were a way to combine individual texts into a single "conversation note" in my database.