Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist RAMP?

RAMP ist eine cloudbasierte Anwendung mit einer vollständigen Option zum Herunterladen von Daten. Die Anwendung ist vollständig automatisiert und bietet sichere Online-Datensicherungen. RAMP bedient mehr als 25000 Autobesitzer und ist damit der Pionier im Bereich der Mehrmarken-Fahrzeugwerkstatt-Verwaltungssysteme.

Du erhältst Folgendes:
Unbegrenzte Anzahl von Nutzern
Unbegrenzte Lagerbestände
Unbegrenzte Funktionsaktualisierungen

Wer verwendet RAMP?

Multi-Brand-Fahrzeugwerkstätten, Kfz-Werkstatt-Managementsystem, Werkstatt-Management-System, Auto-Repair-Software.

RAMP Software - 1
RAMP Software - 2
RAMP Software - 3
RAMP Software - 4
RAMP Software - 5

Du bist nicht sicher, ob RAMP das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

RAMP

RAMP

4,5 (18)
0,12 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
24
Keine Integrationen gefunden
4,6 (18)
4,8 (18)
4,7 (18)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
41
6
4,7 (560)
4,8 (560)
4,9 (560)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu RAMP

AutoLeap
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Shopmonkey
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Shop Methods
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitslohntarife
Terminplanung
Getafix
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitslohntarife
Kundendienst-Historie
Verkaufspunkt POS
AutoFluent
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Kundendienst-Historie
VIN-Suche
R.O.Writer
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Kundendienst-Historie
VIN-Suche
Workshop Software
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Kundendienst-Historie
Bay-masteR
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
AutoRepair Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Angebote / Schätzungen

Bewertungen über RAMP

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
61%
4
28%
3
11%
Rob
Rob
Accounting Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medienproduktion, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

issue virtual and physical credit cards

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: helps to keep job costs separate by issuing virtual cards to freelancers and lock down cards when projects are done.

Vorteile:

easily create virtual credit cards in a few minutes linked to GL accounts and client jobs in Quickbooks Online.

Nachteile:

Virtual cards are accepted everywhere but would be helpful if the system could generate credit card image for the retailers that require "front & back of credit card"

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Schreiben & Editieren, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

RAMP - A great tool for any auto shop

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Great at cutting administrative costs. Steep learning curve for some, but relatively simple to pick up. Would recommend to anyone leaning towards cloud-based administration / record keeping.

Vorteile:

This is a great tool to cut down on administrative costs for auto shops. Working closely with a ford dealership, I was able to recommend they use this software as they were lacking in their documentation control. The software was easy enough to set up and understand for most of the guys in the shop. It has a great cloud based system which allows you to access the information you post from any computer, so that's been a big help for customers who call in requesting specific information about any service they have received.

Nachteile:

While most of the younger guys picked up on the software quite easily, it took some time for the older generation to get up to speed. This program just has so many features and tiny details, that it was hard for the older, less tech-savvy guys to understand. While it was a step learning curve for these guys, they eventually picked up on it and it has been a great success. Better tutorials, aimed at non tech-savvy people would be a big help.

Antwort von Shanrohi Technologies

vor 5 Jahren

Dear Sir, This is of great help that you have mentioned about the challenges you have faced. We at RAMP continuously strive to improve the user experience. Hence, we have made certain changes and released certain updates yesterday to address to these issues. I hope we have been able to do justice to your expectations. In another case, please feel free to get in touch with us on servicedesk@shanrohi.com. We would be more than happy to get in touch with you personally and work together to make sure your experience with us is rewarding enough. TEAM RAMP.

Samuel
Managing director in Indien
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Ramp - the ultimate GMS

3,0 vor 8 Jahren

Kommentare: Too early to comment but the experience with the product was really good so far. A long way to go before it would be the best.

Vorteile:

The simplicity

Nachteile:

Reports

Antwort von Shanrohi Technologies

vor 8 Jahren

Thank you!

Ram Kumar
Proprietor in Indien
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Exceptional Automotive Software

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Organised way of billing, Saves paper work, Daybook is best for maintaining daily expences.

Vorteile:

Organising, Security, Service Support, Competitive Price.

Nachteile:

Opening of service History takes lot of time to open.

Antwort von Shanrohi Technologies

vor 5 Jahren

Thank you for your continued belief in us sir. RAMP is committed to meet your expectations under any circumstances. Thank you, TEAM RAMP

Binoy
Director in Indien
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Just what the aftermarket needs!

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: At Tvara, we've been looking to implement a workshop management solution for a while and we had narrowed down to a UK based provider when we cam across Ramp and decided to go in for it.

Its extremely intuitive to use and since the last month of us having implemented it, we have been able to manage our workshop far more efficiently with insights we couldn't have imagined earlier.
The biggest plus point of RAMP is its ease of use compared to other solutions on the market. Clearly, a lot of thought has gone into the user experience and this is really going to benefit workshop managers who have never used any sort of management software before. The team has been quick to implement suggestions/requirements from our side and I have no doubt in my mind that every workshop will gain tremendously with RAMP. Have ranked 4 stars in features and functionality to encourage the team to push further. Keep up the great work!

Vorteile:

Ease of use, Simplicity in operation, extremely fast and responsive compared to other cloud based solutions I have used.

Nachteile:

The design could be greatly improved which I'm sure the developers are working on.

Antwort von Shanrohi Technologies

vor 7 Jahren

Thanks a lot Binoy! Your feedback motivates us to work harder to ensure you have a great experience with us always. RAMP.

Software gefunden in