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Was ist Printavo?

Einfache Online-Shop-Verwaltungssoftware für Siebdrucker, Sticker, Schilderhersteller und Digitaldrucker.

Wer verwendet Printavo?

Printavo ist nicht nur für Siebdrucker geeignet. Das Unternehmen bietet Stickereien, Schilderhersteller, Werbeartikel-Anpassungsgeschäfte, DTG und mehr.

Printavo Software - 1
Printavo Software - 2
Printavo Software - 3
Printavo Software - 4
Printavo Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Printavo das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Printavo

Printavo

4,5 (15)
99,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
70
4
4,7 (15)
4,4 (15)
4,8 (15)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
60,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
59
6
3,9 (166)
4,4 (166)
4,6 (166)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Printavo

OnSite
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Einkauf & Empfang
Produktions-Management
OnPrintShop
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Content-Management
Produktkonfigurator
WhiteLabelShop
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Produktkonfigurator
SEO-Management
MyQ X
Am besten bewertete Funktionen
Druckabrechnung
Kostennachverfolgung
Sicheres Aufgeben von Druckaufträgen
DocketManager
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
ePS Pace
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Einkauf & Empfang
Inventarverwaltung
ePRO Print MIS
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Auftragskostenrechnung
Kostennachverfolgung
DynamicsPrint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Printavo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
20%
3
13%
Miles
Owner / Operator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Druck, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

We continue To grow with Printavo

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We have had a great experience using Printavo. New employees seem to pick up very quickly on how things work. We continue to grow with Printavo as they are always listening to users and making updates to the software.

Vorteile:

We have saved so much time and money by automating tasks. Confirming orders with Customers to Avoid print errors. Allowing employees to all be up to date no mater what location they are in.

Nachteile:

There are still things that I would like to be able to customize just for ease of use and work flow. I am sure Printavo will eventually get these things added as features.

Kitty
CEO in Kanada
Druck, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to deploy, grows with you and the customer service is awesome

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I am very pleased with Printavo

Vorteile:

Easy to use, lots of time-saving automation, new features and bug fixes all the time. Love the bar codes and box labels, easy to duplicate repeated invoices, works with Zapier, custom work flows and PO's

Nachteile:

No merch store for Canada even after years of having the software

Brittanie
Owner in USA
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Very good marketing, I like the way it looks

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: It's easy to use. I like how easy it is to start using screenprinting stuff. They have a lot of catalogs too.

Vorteile:

It looks, and is very simple software. Easy to get started. It's almost too simple. We decided to go with something a little deeper, shopvox.

Nachteile:

Once you get going, it's hard to know where to go from there. It's lacking in so many ways, it seems to stay that way. I decided to switch to shopvox. My advice, don't shop on price, it is worth thousands down the road to pay a little more, and not have to migrate. Migration is expensive.

Antwort von Inktavo

vor 6 Jahren

Hi Brittanie, Thank you for the review. We actually deploy quite a few updates regularly. You can view them all here - https://www.printavo.com/updates We push simplicity into shops and keeping your workflow organized in the simplest way possible. Thousands of shops around the work choose Printavo because of that reason. Best of luck with everything in the future! - Bruce from Printavo

Zack
COO in USA
Bekleidung & Mode, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Incredibly amazing features for the price ... If you have a small enough shop.

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Honestly it was great. Their team was supportive, helpful and kind. Highly recommend for small shops, we only left when we out grew it.

Vorteile:

It's ease of implementation & ease of use. Really gives you the chance to quickly implement it and focus on growing your company.

Nachteile:

It doesn't have read/ write permissions. As we grew from 10 people towards 20-30 we started having issues with who could do what when. By the time we reached 30 we had to move away from it. It's also missing a "real" receiving system so there's no way to keep track of what showed up when. Ie, 100 shirts were ordered but 97 showed up missing 2 smalls and 1 medium. One has to rely on long tail text fields and employee initiative to keep things going.

John
Owner in USA
Druck, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Software that changed out shop

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: It truly changed the way our shop worked. Before, our team wasn't sure what to work on next, what was due and when and where everything was. We had communication issues and our efficiency just sucked. Printavo got us all on the same page and working towards the same goals.

Vorteile:

I can send quotes off to customers really quickly now and even text them to follow up. Been helpful on collecting payments quicker too using texting. We were using Quickbooks and Shopvox before but they were so complicated. Support has been great too, I can actually speak to someone on the phone in the US.

Nachteile:

Need more Zapier actions to automate more in the future and being able to have more detailed user permissions would be great