Was ist Brushfire?

Das Ziel von Brushfire ist es, die Ticketing- und Registrierungsplattform zu sein, die Kunden verdienen. Brushfire arbeitet ständig daran, erfolgreiche Veranstaltungen auf der ganzen Welt zu ermöglichen, indem es großartige Software und Dienste anbietet, die für die Kirche, gemeinnützige Organisationen und säkulare Organisationen ständig verbessert werden. Von der Bereitstellung von Sitzplatzkarten über den allgemeinen Einlass bis hin zur Unterstützung unterschiedlicher Veranstaltungsarten ist dieser Anbieter perfekt für dich geeignet.

Wer verwendet Brushfire?

Brushfire ist ein führender Anbieter von Online-Ticketing und -Registrierung für Organisationen mit Bezug zu Kirchen. Das Unternehmen ist stolz darauf, mit Organisationen auf der ganzen Welt zusammenzuarbeiten, um das Königreich Gottes aufzubauen.

Wo kann Brushfire bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Brushfire Technology
  • Ansässig in Fort Worth, USA
  • 2003 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Irland, Kanada, Neuseeland, Singapur und 2 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Brushfire Technology
  • Ansässig in Fort Worth, USA
  • 2003 gegründet
  • Telefon-Support
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Erhältlich in diesen Ländern

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Englisch

Brushfire – Videos und Bilder

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Brushfire

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Brushfire Funktionen

  • Abzeichen-Management
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebot in sozialen Medien
  • Angebotsmanagement
  • Aussteller- / Lieferanten-Management
  • Barcode / Tickets scannen
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • E-Mail Marketing
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Chat
  • Eventplanung
  • Eventregistrierung
  • Gruppenanmeldung
  • Interaktion mit Zielgruppen
  • Kalenderverwaltung
  • Kartenverkauf
  • Kiosk-Kartenverkauf
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenverwaltung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Generierung
  • Live-Chat
  • Live-Streaming
  • Marketing-Automatisierung
  • Mobiler Check-in
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Anmeldung
  • Publikumsanalysen
  • Rednerprofile
  • Registrierung vor Ort
  • Registrierungs-Management
  • Reservierte Plätze
  • Sitzplan
  • Sponsoren-Management
  • Teilnehmer-Management
  • Teilnehmer-Tracking
  • Ticket-Reservierungen
  • Veranstaltungspläne
  • Verkaufspunkt POS
  • Virtueller Empfangsbereich
  • Website-Management
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für Brushfire

Lösung für das Einladungsmanagement, die nutzer*innenfreundliche Einladungen, kostenlose E-Cards und Ideen für die Planung von Partys bietet.
Nutickets bietet maßgeschneiderte Event-Management-Software für Veranstaltungen jeder Größe. Verkaufe Tickets, plane und bewerbe Veranstaltungen.
Eine Event-Engagement- und Event-Management-Plattform mit über 20 Tools, die ein Eventmanager braucht, um den Teilnehmern digitale Erfahrungen zu vermitteln
Eventcombo’s Web3 Event-as-a-Service Platform focuses on comprehensive event management & registration for events of all sizes & types.
If your event is Live, Hybrid or Virtual we have the all-in-one platform that will help save time, help your budget and mitigate risk.
Mache deine Veranstaltung zu einer Erfolgsgeschichte.
Komplett individualisierbare Marken-Apps für Veranstaltungen, Konferenzen und Messen. Einfach zu erstellen. Schwer aus der Hand zu legen. Die Teilnehmer*innen werden die App lieben. Erfahre mehr über Webex Events (Formerly Socio)
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The leader in ticketing commerce for large event businesses to create the best purchase experiences for fans through cutting-edge tech.
InEvent is the most powerful software for professional events, video-driven conferences, or any virtual or hybrid experience.
Since 1995, we have provided event technology solutions and world-class service to the conference and tradeshow industry.

Bewertungen über Brushfire

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
77%
4
19%
3
3%
2
1%
Gary
Gary
Assessment and Operations Director in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Awesome customer service that backs up a great product

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Easy to setup as the Brushfire staff are always on hand to help Exactly what we need for our event planning

Nachteile:

Any problems I have had with it, customer service have always found a good soloution.

Antwort von Brushfire Technology

vor 3 Jahren

Thanks for the kind words Gary!

Mikel
Marketing Director in USA
Religiöse Einrichtungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Absolutely Incredible.

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: My overall experience with Brushfire is incredible. I mean, hands down their customer service is the best. Any time I need something, I send a quick email and get a response within the hour. The team takes on the problem as their own and helps me to find the most creative and best way to solve it. I also love that it's not a one-size fits all approach. The customization in form creation is amazing and the team helps in bringing the desires to life!

Vorteile:

I absolutely love the back end of brushfire. The update to the "Manage" page really increased the usability and ease of finding things. Oh, and the reporting feature. I love the ability to create custom reports within the same system and not have to download multiple spreadsheets to create my own views. And the customer service is top notch. Nothing like it: Fast, responsive and more than helpful in troubleshooting the best way to accomplish your request.

Nachteile:

I wish the check-in app was a little better in ease of use and for admins. It would be great as an admin to be able to use the app to see registrations, look up registrants, etc. Basically anything I can do on desktop in app form would be amazing!

Antwort von Brushfire Technology

vor 3 Jahren

Mikel, thanks for the kind words! We're releasing an update to the app soon and looking to take it even further in 2020!

Christina
She Rises Conference Director in USA
Religiöse Einrichtungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

We love Brushfire's customer service, and report features, interface isn't the easiest for customers

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We used this for our women's conference in the Dolby for 3 yrs in a row and will be using it for our 4th year.

Vorteile:

Customer Service, seat map ability, exporting reports is super easy, tracking promotional code usage

Nachteile:

Using Promo codes isn't that easy and gets confused with access code for customers, which results in a lot of phone calls/ emails. Also it would be great if access code would take you right to which seats they actually open instead of still having to know the section and click on it after you've entered the access code.

Margarita
Marriage Ministry Coordinator in USA
Religiöse Einrichtungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Brushfire

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Brushfire delivers speedy, world class customer service. If there is anything I am unfamiliar with, the representatives are always so helpful and quick to respond. I have graduated from a beginner user to intermediate pretty quickly with the guidance of their team. This is my 3rd year using this program for our 1000+ person event and
[SENSITIVE CONTENT] has been one of the main CSR's that has supported my many questions over the years.
[SENSITIVE CONTENT] and the rest of his colleagues will guide you every step of the way with much professionalism and joy!

Vorteile:

I appreciate the ease and convenience for the attendees and as the administrator for our program. I love the ability to create custom reports which allows us to send information to all the different departments.

Nachteile:

I can't think of anything to comment on at this time as we love everything about Brushfire.

Kim
Strategic Church Partnerships Coordinator in USA
Religiöse Einrichtungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent Event Management Tool

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Overall my experience has been very smooth, thanks to their Customer Support team! Like I said, there is almost always a way to do what I need to do and someone is there to help walk me through how or to do it for me and show me what they did so that I can learn for the future.

Vorteile:

Honestly the Customer Support.... if ever there was something I couldn't figure out on my own end from registration build to email marketing to adding features to reporting to name tag creation, their Customer Support was there to walk me through it or build it out for me. They also were the front line response team to most of our guests answering as many questions as they could on our behalf. This is the extension of our own team, in my opinion, for an organization that doesn't have the capacity to hire people directly to answer all of our event attendees questions!

Nachteile:

A lot of the locations of features are not intuitive. For example, the way to find out how many guests received refunds was not intuitive, but there is always a workaround and way to figure it out!