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Was ist Brushfire?

Das Ziel von Brushfire ist es, die Ticketing- und Registrierungsplattform zu sein, die Kunden verdienen. Brushfire arbeitet ständig daran, erfolgreiche Veranstaltungen auf der ganzen Welt zu ermöglichen, indem es großartige Software und Dienste anbietet, die für die Kirche, gemeinnützige Organisationen und säkulare Organisationen ständig verbessert werden. Von der Bereitstellung von Sitzplatzkarten über den allgemeinen Einlass bis hin zur Unterstützung unterschiedlicher Veranstaltungsarten ist dieser Anbieter perfekt für dich geeignet.

Wer verwendet Brushfire?

Brushfire ist ein führender Anbieter von Online-Ticketing und -Registrierung für Organisationen mit Bezug zu Kirchen. Das Unternehmen ist stolz darauf, mit Organisationen auf der ganzen Welt zusammenzuarbeiten, um das Königreich Gottes aufzubauen.

Brushfire Software - 1
Brushfire Software - 2
Brushfire Software - 3
Brushfire Software - 4
Brushfire Software - 5

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Brushfire

Brushfire

4,7 (143)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
96
21
4,4 (143)
4,7 (143)
4,8 (143)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,99 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
64
Keine Integrationen gefunden
4,6 (138)
4,8 (138)
4,8 (138)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Brushfire

RegFox
Am besten bewertete Funktionen
Online-Anmeldung
Registrierungs-Management
Zahlungsabwicklung
EventTitans
Am besten bewertete Funktionen
Eventplanung
Registrierungs-Management
Teilnehmer-Management
TicketSpice
Am besten bewertete Funktionen
Kreditkartenbearbeitung
Kundendatenverwaltung
Ticket-Reservierungen
Cvent Event Management
Am besten bewertete Funktionen
Online-Anmeldung
Registrierungs-Management
Teilnehmer-Management
Whova
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Updates
Mobiler Zugriff
Teilnehmer-Management
Hopin
Am besten bewertete Funktionen
Aufzeichnung
Echtzeit-Chat
Online-Anmeldung
Formstack Forms
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Analyse
Umfragenerstellung
Accelevents
Am besten bewertete Funktionen
Online-Anmeldung
Registrierungs-Management
Teilnehmer-Management
Eventzilla
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Updates
Online-Anmeldung
Registrierungs-Management

Bewertungen über Brushfire

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
78%
4
19%
3
3%
2
1%
Daniel
Daniel
Director of Alumni Engagement in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Eventservice, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

So robust, yet so easy to use!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Amazing! We'll be using them again and again - and recommending them to others!

Vorteile:

Ease of setting up new events, repeat events, and then sharing information with team members and collaborators - whether through users or automatic reports. In addition, the Support team is incredible, from simple changes to elaborate custom needs, they have been so helpful all along the way. The ability to hide/show what we need to for different attendee types is amazing. Also, love the integration between the in-person event registration and the online livestream event portal.

Nachteile:

There are areas that are fairly locked in due trying to accomodate as many people as possible - for example, it'd be nice to be able to design our own e-ticket (rather than work through them). We've gotten it setup for our multi-day Homecoming event, but it's a little clunky. It is much better at single events/tickets, rather than multiple days with lots of varied events.

Mikel
Marketing Director in USA
Religiöse Einrichtungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Absolutely Incredible.

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: My overall experience with Brushfire is incredible. I mean, hands down their customer service is the best. Any time I need something, I send a quick email and get a response within the hour. The team takes on the problem as their own and helps me to find the most creative and best way to solve it. I also love that it's not a one-size fits all approach. The customization in form creation is amazing and the team helps in bringing the desires to life!

Vorteile:

I absolutely love the back end of brushfire. The update to the "Manage" page really increased the usability and ease of finding things. Oh, and the reporting feature. I love the ability to create custom reports within the same system and not have to download multiple spreadsheets to create my own views. And the customer service is top notch. Nothing like it: Fast, responsive and more than helpful in troubleshooting the best way to accomplish your request.

Nachteile:

I wish the check-in app was a little better in ease of use and for admins. It would be great as an admin to be able to use the app to see registrations, look up registrants, etc. Basically anything I can do on desktop in app form would be amazing!

Antwort von Brushfire Technology

vor 4 Jahren

Mikel, thanks for the kind words! We're releasing an update to the app soon and looking to take it even further in 2020!

Christina
She Rises Conference Director in USA
Religiöse Einrichtungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

We love Brushfire's customer service, and report features, interface isn't the easiest for customers

3,0 vor 7 Jahren

Kommentare: We used this for our women's conference in the Dolby for 3 yrs in a row and will be using it for our 4th year.

Vorteile:

Customer Service, seat map ability, exporting reports is super easy, tracking promotional code usage

Nachteile:

Using Promo codes isn't that easy and gets confused with access code for customers, which results in a lot of phone calls/ emails. Also it would be great if access code would take you right to which seats they actually open instead of still having to know the section and click on it after you've entered the access code.

Kim
Strategic Church Partnerships Coordinator in USA
Religiöse Einrichtungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent Event Management Tool

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall my experience has been very smooth, thanks to their Customer Support team! Like I said, there is almost always a way to do what I need to do and someone is there to help walk me through how or to do it for me and show me what they did so that I can learn for the future.

Vorteile:

Honestly the Customer Support.... if ever there was something I couldn't figure out on my own end from registration build to email marketing to adding features to reporting to name tag creation, their Customer Support was there to walk me through it or build it out for me. They also were the front line response team to most of our guests answering as many questions as they could on our behalf. This is the extension of our own team, in my opinion, for an organization that doesn't have the capacity to hire people directly to answer all of our event attendees questions!

Nachteile:

A lot of the locations of features are not intuitive. For example, the way to find out how many guests received refunds was not intuitive, but there is always a workaround and way to figure it out!

Gary
Gary
Assessment and Operations Director in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Awesome customer service that backs up a great product

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Easy to setup as the Brushfire staff are always on hand to help Exactly what we need for our event planning

Nachteile:

Any problems I have had with it, customer service have always found a good soloution.

Antwort von Brushfire Technology

vor 4 Jahren

Thanks for the kind words Gary!