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Was ist Make?

Tool für Workflowautomatisierung, um sich wiederholende Aufgaben zu beseitigen.

Wer verwendet Make?

Systemadministratoren, IT-Ingenieure, Geeks, gemeinsame Nutzer

Make Software - 1
Make Software - 2
Make Software - 3
Make Software - 4
Make Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Make das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Make

Make

4,8 (377)
10,59 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
30
133
4,3 (377)
4,8 (377)
4,6 (377)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
16,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
11
21
4,2 (76)
4,6 (76)
4,2 (76)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Make

Pabbly Connect
Am besten bewertete Funktionen
ETL
Integrationsmanagement
Workflow-Management
Camunda
Am besten bewertete Funktionen
Automatisierung von Geschäftsprozessen
Workflow-Konfiguration
Workflow-Management
Celigo Integrator.io
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Integrationsmanagement
Mehrfache Datenquellen
n8n.io
Am besten bewertete Funktionen
Drittanbieter-Integration
Grafischer Workflow Bearbeiter
Workflow-Konfiguration
Workato
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Berichterstattung / Analyse
Daten-Import / -Export
Integrate
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Lead-Erfassung
Multichannel-Marketing
ActiveCampaign
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
IFTTT
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Drittanbieter-Integration
Integrationsmanagement
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Datensicherheit
Mitarbeitermanagement

Bewertungen über Make

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
83%
4
14%
3
2%
2
1%
1
0%
Pieter
Pieter
Director
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Religiöse Einrichtungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great competitor to Zapier, but not for everyone

3,0 vor 2 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Manuel
IT-Projektmanager in Deutschland
Versorgungsunternehmen, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Einfach zu konfigurieren, läuft stabil, ich bin sehr zufrieden!

5,0 vor 5 Monaten

Vorteile:

Prozesse automatisieren per Drag&Drop. Wenig manuelles Eingreifen in den Code. Gute Möglichkeiten, Daten, Connections, etc. weiterzuverwenden.

Nachteile:

Die vielen Möglichkeiten sind manchmal ein wenig verwirrend. Die grafische Oberfläche ist manchmal etwas verwirrend.

Christian
Christian
CEO in Italien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

In Betracht gezogene Alternativen:

Amazing Software

5,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

It’s the easiest way to connect workflow and automate process

Nachteile:

I don’t know exactly.. I think the only things is the number of app social to connect. There isn’t TikTok and YouTube. This 2 app is so important to automate social workflow

Arjun
Arjun
Co-founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

the most intuitive workflow manager out there

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Overall, we're very satisfied with Make. It's a phenomenal tool. We are able to automate entire teams' worth of work because of it's wide APi access (every tool from Hubspot to Stripe to our database), large toolkit (we can connect with everything from web scrapers to OpenAI) and intuitive UI (which lets us build complex configurations). you do pay a premium over Zapier for this, but it's incredibly worth it.

Vorteile:

- excellent support for every major SaaS and AI tool - easy to create complex workflows - straightforward pricing - very easy to debug tasks and workflows

Nachteile:

- custom code modules leave something to be desired - Google Drive integrations lag Zapier's capability

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationsdienst, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Good value in case of simple flows.

2,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Overall, integrating this with a custom developed platform was a painful process.
It is an excellent tool for small to medium businesses that need to automate light processes (like requesting feedback after an order was placed, or autoreplying); but it falls short when it is needed for integrating with other custom APIs; as an example: a JSON schema cannot be defined upfront, it can only be inferred from an actual endpoint call - meaning that the model that Make suggest, may not reflect the actual response that will be received in various scenarios.
The model definitions, are stored in a data store (which is also part of the platform), but the data store is extremely limited in terms of what it can store vs cost; so for custom solutions the costs will increase rapidly.

Vorteile:

It provides a friendly and easy-to-use interface for defining and maintaining simple flows - these are called scenarios and they are comprised of tasks. It has connectivity with a wide range of services (pretty much all mainstream social apps, chat apps and email apps) The interface also allows you to see the general status of the execution, along with stats like number of running instances and an overview of completed/ failed scenarios. Also, the fact that this is provided as a SaaS solution made it appealing from a setup & configuration point of view.

Nachteile:

It is lightweight, meaning that anything above defining a simple flow that sends messages to a number of persons is extremely hard to implement. Although it has support for JSON or for calling web APIs, this is cumbersome, even for a technical user. In a similar fasion, it comes with the ability to define webhooks, but these are generally focused on mainstream social media platforms. Additionally, the active scenarios overview is extremely light, it does not give information about the actual tasks, only about the scenario itself - at times, this made it hard for the business users to determine what had gone wrong.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Supercharge your workflows with Make

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: I would highly recommend Make to any business looking to get into automation or add more power to their workflows. It has expanded my horizons to workplace automation and operational efficiency in ways I didn't think were possible.

Vorteile:

Make is a game-changer for business of any size, and has allowed our team to supercharge its workflows. We've created automations that are far more powerful than any native integrations on our platforms (i.e. Jotform's Monday.com integration, which doesn't support all column types like Make does). Make's customer service team is also top-notch and goes above and beyond to help problem solve.

Nachteile:

The only thing is that I wish the error reporting information were more direct/helpful. That being said, if you read the documentation provided it explains everything. Sometimes the error reporting just goes over my head and/or can take a while to troubleshoot.