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TrueCommerce B2BGateway EDI

TrueCommerce B2BGateway EDI

Was ist TrueCommerce B2BGateway EDI?

B2BGateway bietet vollständig verwaltete EDI- und API Connectivity-Lösungen.
EDI-Compliance mit jedem Handelspartner.
Verbinde dich mit einem beliebigen Handelspartner, 3PL, ERP (Enterprise Resource Planning), Buchhaltungspaket, E-Commerce-Plattform oder Inventarsystem.
Beseitige Rückbelastungen.
Verbessere die Genauigkeit.
Reduziere die Arbeitskosten.
Fehlerüberwachung in Echtzeit.
Senke die Gemeinkosten und werde schneller bezahlt.
Flexible und anpassbare EDI- und API-Setups verfügbar.
Weltweite EDI-Expertenunterstützung, mit Mitarbeitenden vor Ort in 3 Kontinenten.

Wer verwendet TrueCommerce B2BGateway EDI?

Großhandel, Einzelhandel, Lieferkette, Fertigung, Third Party Logistics, Handelspartner, Automobilindustrie, Logistik, Regierung, Finanzen und mehr.

Du bist nicht sicher, ob TrueCommerce B2BGateway EDI das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

TrueCommerce B2BGateway EDI

TrueCommerce B2BGateway EDI

4,5 (12)
99,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
53
28
4,2 (12)
4,6 (12)
4,1 (12)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Häufig bewertet

Locoia

Lokales Produkt
199,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
83
Keine Integrationen gefunden
4,6 (13)
4,7 (13)
5,0 (13)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu TrueCommerce B2BGateway EDI

Locoia
Am besten bewertete Funktionen
ETL
Integrationsmanagement
Mehrfache Datenquellen
APPSeCONNECT
Am besten bewertete Funktionen
Datensynchronisation
Drittanbieter-Integration
Integrationsmanagement
FLOW Partner Automation
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Lobster_data
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Datentransformation
Mehrfache Format-Unterstützung
1 EDI Source
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Datentransformation
Elektronischer Datenaustausch
Rayven
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Statelake
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Boomi
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
ETL
Integrationsmanagement
Qorus Integration Engine
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über TrueCommerce B2BGateway EDI

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
58%
4
33%
3
8%
Tracy
Tracy
Senior Software Engineer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

EDI Specialist

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Easy of use, convince, appearance and format.

Nachteile:

Did not have any dislikes with the application.

Erin
Logistics Manager interim EDI in USA
Konsumgüter, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Mixed reviews - great if you don't require a lot of changes

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: My company uses both SPS and B2Bgateway simultaneously. The pricing is definitely a big sell and once things are implemented I have very little issues. I love the ability to update and manage my own cross reference tables. What really prevents me from giving this a top notch review is two things. One - you can't pull PO files, only the EDI data for the POs. We have to supply PO copies to our auditors and they really don't like the EDI file. My second concern is support. With SPS I get a dedicated team who manages my updates, my integrations and will direct me to the right person if they can't take care of my problem. I essentially have a project manager. With B2B I have to email a support ticketing system for anything! There is no contact you can go to which is a problem for some of our trading partners who want a technical EDI person to talk to. My customer is in Asia, I am on the west coast and B2B support seems to be on the east coast. I send a ticket and it takes at least 24- 48 hours. If you manage to get the same person managing your ticket you might be okay but it seems to be the luck of the draw. If you prefer to have someone walking you through stuff like adding new integrations and updating/testing existing ones, B2B is not for you.

Vorteile:

I think for the most part the user interface is pretty good and easy to navigate. The design is clean and not terribly "clicky." The best feature is most likely the pricing.

Nachteile:

Customer Support takes a frustratingly long time, even for something simple. I haven't done a full on implementation from start to finish but I am in the midst of moving my connection from one ERP to another and reassigning a connection for a trading partner.

Antwort von TrueCommerce B2BGateway

vor 4 Jahren

Thank you for the feedback and for bringing this to our attention Erin. At B2BGateway we're committed to our client's success; we will be reaching out to your company contacts to help address these concerns.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Elektrische/elektronische Fertigung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Initial phase issues

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: It was a good tool to utilize all the activities from end to end. Inventory, purchase order and vendor registration with supply management is good.

Vorteile:

In the initial phase, it is very difficult to integrate. Once the bugs are removed then it takes no time to run its program with ERP integration NetSuite. Gettings inventory, purchase order and vendor registration with supply management is good to go ahead.

Nachteile:

The slowness of the app and integration was not in workflow manner.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Baumaterial, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Mixed Review

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I really love the Built for NetSuite concept B2B has however, it seems as though there is some basic functionality that NetSuite has that it does not support as well as functionality that other EDI solutions hosted outside of NetSuite have that B2B does not. Thus far they have been able to give us everything we have asked for or need but it takes a long time to get it the solutions created and live or the fixes completed. When I say long time, I am not talking a week or two... Months. Their lack of communication on open support cases isn't great either. There have been numerous instances where I have asked for an update on a case multiple times before receiving a response.

Vorteile:

We love the fact we get to manage our own cross reference tables as this was one of the main reasons for switching providers. Managing errors and things of that nature are fairly easy as well. The fact it is all within NetSuite is a huge bonus!

Nachteile:

Customer support and set up time frames are extremely long. I am not sure if they are just experiencing growing pains or are short handed but the lead time to get a resolution from a support case it a lot longer than it used to be and is getting longer and longer by the day.

Dan
President in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent folks to work with, solved our problem easily.

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Ease of use, helpful support, problem free. Integrates easily with out accounting software.

Nachteile:

None