Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Fomo?

Fomo fügt deiner Website Social Proof hinzu.

Dieses Produkt wurde entwickelt, weil viele Unternehmen Marketingmaßnahmen betreiben: zu viele aggressive Pop-ups, nicht genügend persönliche Bindung. Fomo ermöglicht es Websites, aktuelle Kundenaktionen (Einkäufe, Newsletter-Anmeldungen usw.) mit einer Codezeile anzuzeigen.

Die Präsentation wichtiger Verhaltensweisen wie dieser erhöht die Akzeptanz in sozialen Netzwerken dramatisch und macht deine Website erfolgreich.

Wer verwendet Fomo?

E-Commerce-Shops, SaaS-Plattformen, Content-Publisher.

Fomo Software - 1
Fomo Software - 2
Fomo Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Fomo das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Fomo

Fomo

4,9 (122)
19,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
11
70
4,7 (122)
4,7 (122)
4,9 (122)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
159
9
4,4 (57)
4,2 (57)
4,7 (57)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Fomo

Jahia
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Optionen zur Inhaltsveröffentlichung
Website-Management
Notificare
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnenanalysen
Kampagnenmanagement
Mobile Benachrichtigungen
ProveSource
Am besten bewertete Funktionen
Drittanbieter-Integration
Kundenspezifisches Branding
Visuelle Analytik
Proof Pulse
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Agile CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
User.com
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Marketing-Automatisierung
EngageBay CRM
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontaktmanagement
Marketing-Automatisierung
Hotjar
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Verfolgung
Risikokarten
Umfragenerstellung
Lucky Orange
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Verfolgung
Für Webseiten
Risikokarten

Bewertungen über Fomo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
85%
4
15%
Fabrizio
Fabrizio
Digital Consultant in Italien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The best tool for social Proof notification and more

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Super happy. Works well, it's fast, totally customizable and the support is amazing, always prompt to help and resolve any issue. It's been great and i'm glad i decided to go with them.

Vorteile:

Customization and ease of use. it's very complete and offers a lot more than the average tool. I like to be able to perfectly customize the notification and add custom data. To me it was very important to integrate with prestashop natively and FOMO was the right choice

Nachteile:

Nothing. For what it does it's perfect, i will not choose another tool instead of them

Andri
Instructor in Belgien
Musik, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Fomo is the one

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Excellent.

Vorteile:

Well featured, cleanly designed and laid out, easy to use integrations.

Nachteile:

Could do with more templates (and the ability to save adjusted templates somewhere).

Amy
Owner in USA
Einzelhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Overall I wasn't dissatisfied with my fomo experience, but I wasn't happy enough to continue paying.

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I think it was beneficial to have installed during the holiday season. It reassured new site visitors that other people were buying my products.

Vorteile:

I think the concept is good, but as you know there are other players doing the same thing. The platform as user-friendly and installation was easy. I also was able to easily reach a human when I had an issue installing. Customer service goes a long way.

Nachteile:

Often the platform would duplicate order data (events) and I would have to manually delete them so people wouldn't see multiple notifications for the same orders. That was frustrating.

Brent
Brent
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The original FOMO, still holding strong

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: FOMO is one of the originals, and they do what they do very well. Their philosophy is a good one, in that they encourage you to use social proof in an honest way, and in a way that doesn't seem spammy. FOMO is fairly easy to use, especially for basic social proof, and with a little technical knowledge, you can do almost anything you want. I do wish their widget types were greater and there was easier integration with a few more tools.

Vorteile:

FOMO doesn't overwhelm you with options. It is powerful, but doesn't throw everything in there. This might seem bad, but if you just need social proof popups and similar widgets, it does it, and it does it very well. I also love that it offers options for integrating with virtually any website or online system. And the onboarding is very slick.

Nachteile:

Integrating FOMO can take a little more legwork. It can integrate with virtually any website, and bring in data from most places you would want, but it's not as easy as some other tools. You don't have to be a developer to integrate it, but you do need to dig into the code a little more. And many integrations require development knowledge through APIs. If you just need simple social proof, you don't need to dig into all that though.

Ryan
Ryan
Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Social Proof is the Best Proof

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

It does what it says it would do which is provide social proof to users that others are buying your product(s). This gives you instant credibility and trust because someone is likely to follow what other people do.

Nachteile:

There isn't much to dislike about this product!