Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Uplisting?

Uplisting ist die Komplettlösung ‒ gerade bei Kurzzeitmieten. Es ist intuitiv und zuverlässig und kann schon 30 Minuten nach Beginn deiner 14-tägigen kostenlosen Testversion einen Mehrwert für dein Unternehmen generieren. Importiere deine Einträge automatisch und direkt von Airbnb und verbinde dich mit Booking.com und anderen Anbietern in wenigen Minuten. Synchronisiere deine Buchungen, Preise und Verfügbarkeiten sofort ‒ ohne Provision, Setup-Kosten und versteckte Gebühren. Spare jede Woche mehrere Stunden mit automatischen Nachrichten, intelligenten Tarifen und vielem mehr.

Wer verwendet Uplisting?

Kurzzeitvermietungseigentümer, Betreiber und Manager, die zwischen fünf und über 1.500 Kurzzeitmietobjekte verwalten.

Uplisting Software - 1
Uplisting Software - 2
Uplisting Software - 3
Uplisting Software - 4
Uplisting Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Uplisting das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Uplisting

Uplisting

4,7 (124)
20,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
77
11
4,6 (124)
4,7 (124)
4,7 (124)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
16,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
66
3
4,6 (542)
4,5 (542)
4,4 (542)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Uplisting

Guesty Lite
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Gästekommunikation
Reservierung-Management
Beds24
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Reservierung-Management
Zahlungsabwicklung
Hostaway
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Kalenderverwaltung
Reservierung-Management
Hostify
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Online-Buchung
Reservierung-Management
Cloudbeds
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Raum-Inventar
Reservierung-Management
Little Hotelier
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Front Desk Management
Partnermanagement
Hostfully Property Management Platform
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Online-Buchung
Reservierung-Management
Avantio
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Kalenderverwaltung
Reservierung-Management
Lodgify
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Online-Buchung
Reservierung-Management

Bewertungen über Uplisting

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
85%
4
8%
3
3%
2
2%
1
2%
Natasha
Natasha
Digital Strategist in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Uplisting makes life easier

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Positive and smooth

Vorteile:

Ease of use and customer support. Super simple and straightforward

Nachteile:

Nothing to report yet / not aware of any issues so far

Lacey
Lacey
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very uplifting!

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Customer service is exceptional and speedy!

Vorteile:

It has many features that are important, like: channel sync, website builder, messages, analytics and many reports .. plus more!

Nachteile:

They only use Stripe for payment processing. It's a little costly.

Justin
CEO in Kanada
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Nickel and Dime You Software

3,0 letztes Jahr

Kommentare: Loved at first but its best for my business to find a better solution. Better reporting, built in accounting, built in CRM, actually nice direct booking website, and other solutions.

Vorteile:

Initially they were a great company and great product. Text message capabilities and pricing.

Nachteile:

Took them years to develop needed updates to their software including a working app to even see your calendar. They still to this day have a very limited functional application. Expect to use a computer for everything you do on Uplisting. Pricing - So they keep coming up with new features but even for those who have been with uplisting since the beginning, they want to nickel and dime you for what they consider an "upgrade" which compared to other providers is just standard offerings. For example: They charge you $1.25 PER reservation for their security check, $7.00 per a property for security deposit collection, $10 per a month for advanced reporting for owners (owners dashboard) which all other providers have standard, along with other nickel and dime upgrades, and their latest smart lock integration for $10 per a lock, per month (airbnb will be offering this option free in the near future). Just a heads up which is very important. They ONLY payment provider they use for direct bookings is STRIPE. They refuse to connect to any other providers due to large kickbacks. Stripe does not allow for free cancellations for guests so this is something you can't offer to your guests when booking direct. When you compare this to other providers, it's better to pick the bigger providers as they offer built in accounting, detailed owners' dashboard, professional website direct booking website builder/website. I have tried to reach out to uplisting to help but they are now at a point of not really caring about the customers and we are more considered as a number instead of when I initially signed up.

Antwort von Uplisting

letztes Jahr

Sorry to hear this, Justin. Property managers work in so many different ways that we think it's best to provide a base package and offer additional features to those who need them. This way, we can keep our base subscription price very competitive. We do not get any kickbacks from Stripe and will be adding additional payment processors. We provide the security check feature (powered by Stripe) at cost (or below cost for some older customers). You check the Stripe identity price for yourself: https://stripe.com/pricing). The Smart Lock package is $6 per lock.

Douglas
Owner Manager in Österreich
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I love Uplisting

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

Versatile. More functions than the competition. Incredible customer support. Educated, informed, skilled and knowledgeable staff with quick answers and solutions.

Nachteile:

Could do with more channel integrations - not just iCal.

Andrew
Owner in USA
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to setup

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Great onboarding, but issues are slow to get resolved.

Vorteile:

Easy initial setup and use. Onboarding support. Great Airbnb integration. Automation of messages.

Nachteile:

The app is still very basic, so you often need to switch to the web version for some tasks. Messaging does not keep up with the capability of Airbnb ie does not show images. Integration with VRBO has limitations which affect the completeness of VRBO listings. Connected with Google travel but have absolutely no way to verify if I’m actually listed. (It says it’s listed but cannot find listing after hours of searching) Support hours do not line up with international time zones. Lack of support during off hours and weekends