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SilverBlaze Customer Portal

SilverBlaze Customer Portal

Was ist SilverBlaze Customer Portal?

SilverBlaze Customer Portal ermöglicht das Kundenengagement für Versorgungsunternehmen durch Self-Service-Webportale, die Kunden auf jedem Gerät mit Versorgungsanbietern verbinden. Das SilverBlaze Customer Portal ist intuitiv und funktionsreich und kann in jede Abrechnungs-, CIS- und Smart-Zählerplattform integriert werden. SilverBlaze Customer Portal ist vollständig einsatzbereit und optimiert deine Versorgungsprozesse, senkt die Kosten, erweitert deinen Service auf ein 24/7-Modell und erhöht die Kundenzufriedenheit.

Wer verwendet SilverBlaze Customer Portal?

SilverBlaze ist eine Webportallösung, die speziell für Versorgungsanbieter entwickelt wurde, die das Kundenengagement steigern, Abrechnungen und Zahlungen verbessern sowie die Belastung von internen Ressourcen reduzieren möchten.

SilverBlaze Customer Portal Software - 1
SilverBlaze Customer Portal Software - 2
SilverBlaze Customer Portal Software - 3
SilverBlaze Customer Portal Software - 4

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SilverBlaze Customer Portal

SilverBlaze Customer Portal

4,7 (13)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
25
Keine Integrationen gefunden
4,6 (13)
4,6 (13)
4,9 (13)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
29,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
278
88
4,6 (1.819)
4,5 (1.819)
4,4 (1.819)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu SilverBlaze Customer Portal

Jotform
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Anpassbare Formulare
Formularerstellung und -design
Google Workspace
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Inbox-Management
Sichere Datenspeicherung
El Dorado Utility Billing
Am besten bewertete Funktionen
Nutzungs-basierte Abrechnung
Transaktionshistorie
Zählerdatenmanagement
CIS Utility Billing
Am besten bewertete Funktionen
Nutzungs-basierte Abrechnung
Raten-Management
Transaktionshistorie
GoFormz
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Formulare
Formularerstellung und -design
Prozess-/Workflow-Automatisierung
Fluix
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Filesharing
Geoviewer Mobile
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Skybill Utility Billing
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Dynamics Billing
Am besten bewertete Funktionen
Nicht gemessene Abrechnung
Nutzungs-basierte Abrechnung
Zählerdatenmanagement

Bewertungen über SilverBlaze Customer Portal

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
69%
4
31%
Jody
Sr. Applications Specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Staatsverwaltung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent quality and service.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Excellent quality and superb service.

Vorteile:

The product has great flexibility for integrating with other software and customers really enjoy the presentation online.

Nachteile:

There is really nothing for me to comment on from a negative standpoint. Product and service have both been great.

Antwort von SilverBlaze

vor 6 Jahren

Thank you for the great review Jody. We truly appreciate your business and enjoy working with you and your team! Regards, Betty

Sarah
Customer Service Manager in USA
Versorgungsunternehmen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Happy SilverBlaze Customer

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: SilverBlaze is a valuable resource for our customers and reduces the workload for our internal staff. The staff are easy to work with and shows a desire to enhance our functionality and improve our customers experience. An overall great team to interact with.

Vorteile:

Simple platform to use for our customers. Had the features needed to assist customers and was easy to work with to add new functionality. Features we like for our customers: Graphs, Access to Bill and Notice Documents, Comparison to neighbors, Extension options, and Ability to sign for or disconnect services.

Nachteile:

Would like to see an expansion of software for internet and telecommunication services. Also would like to see AMI data for water services and more specialized information for Industrial customers such as reporting and real time data.

Antwort von SilverBlaze

vor 5 Jahren

Thank you for the great review Sarah. I'll pass along your comments to Dan and his team. He appreciates the feedback and is always open to ideas to improve the Customer Portal. Always a pleasure to work with you and your fantastic team at OMU! Betty

Kate
Customer Care Supervisor in Kanada
Versorgungsunternehmen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

SilverBlaze was easy to work with when setting up our new customer portal.

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Greater ease of use for our customers and staff. We never had to option before to check the status of customer login, so it definitely reduces issues and faster resolution with customers. The option to allow each User to change the customer login was requested and Capricorn actually programmed and put the changes in place, quickly. Training was easy to setup and staff were comfortable once we started testing.

Vorteile:

Easy to use, when managing our customer base. We like the ease of the Customer Services reps helping customers online, whether it's sending them another email or changing the status of their login.

Nachteile:

Not sure if it's a good idea, but somehow need to view customer password? Capricorn ratings come in daily, a list of the ratings based on screen the customer commented would be helpful.

Antwort von SilverBlaze

vor 6 Jahren

Thanks for the review Kate. We enjoy working with your team and, we truly value your business. I'll pass along your comments regarding the customer password and ratings to Dan. We always appreciate customer feedback in order to improve our software. Regards, Betty

Patty
Senior Systems Analyst/Programmer in USA
Versorgungsunternehmen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The staff is very easy to work with from demo, purchase, to implementation and ongoing support.

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

This software is very easy to navigate with a lot of information available at your fingertips. The interface is modern looking and intuitive. Our customers can better manage and keep track of their consumption for water and electricity, view copies of their bills and pay online which helps lower call volume in the office.

Nachteile:

There really isn't much that I don't like about the software! We use export tables from our CIS system which means the data is not real time information. We are currently working to use available API's to help with a real time integration. User classes had to be setup to determine which tabs to 'show' for each customer for the different services. I would like to see the software determine which tabs to show based off the information in the tables that is available.

Antwort von SilverBlaze

vor 6 Jahren

Thanks for the great review Patty. We truly enjoy working with you and your team and, we truly value your business. I'll pass along your comments regarding the tabs to Dan. We always appreciate customer feedback in order to improve our software. Regards, Betty

Garry
Director of Customer Service in Kanada
Versorgungsunternehmen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

All the staff at SilverBlaze are professional and readily available to answer all questions

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

It has a modern look and is very flexible to make changes as required. SilverBlaze team is great to work with on enhancements whether driven by customers or their internal technical folks.

Nachteile:

n/a Currently, I cant's say anything negative about their product. As mentioned on the 'pro' side the team is constantly looking to develop and enhance their products.

Antwort von SilverBlaze

vor 6 Jahren

Thank you for the great review Garry! We truly appreciate your business and enjoy working with you and your team. Regards, Betty