Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist CROSStrax?

Egal, ob du eine kleine private Ermittlungsagentur oder eine große, etablierte Organisation bist: CROSStrax enthält alle Tools, die du für die einfache und effiziente Verwaltung deines Ermittlungsgeschäfts benötigst. CROSStrax ist eine erschwingliche, cloudbasierte Case-Management-Anwendung, die den Untersuchungsprozess von Anfang bis Ende optimiert. CROSStrax unterstützt dein Ermittlungsgeschäft dabei, mit weniger Aufwand organisierter, effizienter und rentabler zu werden.

Wer verwendet CROSStrax?

SIUs, Risikomanager, Personalabteilungen, Privatdetektive und Detekteien, Gemeinden, Polizei usw.

CROSStrax Software - 1
CROSStrax Software - 2
CROSStrax Software - 3

Du bist nicht sicher, ob CROSStrax das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

CROSStrax

CROSStrax

4,4 (8)
35,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
5
Keine Integrationen gefunden
4,3 (8)
4,8 (8)
4,4 (8)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
89
16
4,5 (203)
4,3 (203)
4,4 (203)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu CROSStrax

Filevine
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Fall-Aufzeichnungen
Kundenmanagement
Veriato Workforce Behavior Analytics
Am besten bewertete Funktionen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Omnigo
Am besten bewertete Funktionen
Abzeichen-Management
Sicherheitsvorfallmanagement
Wirtschaftsprüfung-Management
Resolver
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
Risikobewertung
Vorfall-Berichterstattung
HR Acuity
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Sofvie
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
Störfallmanagement
Vorfall-Berichterstattung
Case IQ
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Self-Service Portal
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Ethics and Compliance Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
IMS
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung und Statistik
Datenmanagement
Störfallmanagement

Bewertungen über CROSStrax

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
38%
3
13%
Brandon
Brandon
President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best Case Management Software!

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

OUTSTANDING customer support, organization of case information, pre-written templates for report writing, Delvepoint integration, customization, and so much more. I have used CROSStrax since March 2017 and I have seen this software go through many changes but each minor change or feature added, has made CROSStrax go from good to GREAT. I have tried many other case management systems and CROSStrax is absolutely the #1 software for investigation case management.

Nachteile:

The only con is that I didn't find CROSStrax sooner. Oh and Quickbooks integration is only for QB Online.

Antwort von CROSStrax

vor 6 Jahren

Thank you so much for the wonderful review!

Walt
Vice President in USA
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Meets basic needs

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Having all info in one place, being able to customize invoices; notifications of cases that are due or past due

Nachteile:

Inability to run clean and clear reports. It would be great to indicate when an invoice has been paid, and run a past due report. A functional app would also be great

Antwort von CROSStrax

vor 6 Jahren

Thank you for your candid feedback. We've integrated with Quickbooks online to take advantage of their financial software. Once integrated, you will have all of the features of QB and CROSStrax together. As we grow, we'll look to integrate with other financial software. If the app is not working for you, call me anytime and we can walk through it, my number directly is (850) 257-8013. Thank you for trusting your data to CROSStrax!!

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Sicherheit & Untersuchungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good Software

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Great company and good software. Very useful but time consuming

Vorteile:

TONS of features, many which are not needed for the smaller companies and agencies. Great reporting on many different areas of the business. Customization is great as well

Nachteile:

Many items that are not needed for smaller businesses and time consuming to get everything up and running. Having more templates would be great

Antwort von CROSStrax

vor 4 Jahren

I am sorry you felt CROSStrax was time consuming to learn. As with all good software there is a learning curve. The templates are customize-able inside, but we placed some in there for users to get up and running. I also appreciate the positive words, feel free to reach out to us if you have any questions. We also have webinars, library (questions) and video tutorials available. Your feedback is greatly appreciated.

Mike
Director in USA
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Still working through some thing but a good system

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

The organization and breakdown of the cases is very helpful. The value and monthly rate is affordable. Support is quick but sometimes does not have all the answers

Nachteile:

There are still features that are in development and not working. The area where you can manage how much has been invoice month and year to date does not work. This not a system that you can jump into without support. It's next level case management but it's work in progress.

Antwort von CROSStrax

vor 6 Jahren

Thanks, Mike. CROSStrax will be an evolving "work in progress". Our promise is to always be as responsive as possible. Thank you for your candid feedback.

Misty
Director of Investigations in USA
Sicherheit & Untersuchungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

This is the Cadillac of Investigation Case Management

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: By getting CROSStrax, I have been able to streamline the report process and my clients get their product much faster. Also, the investigators love it because they don't have to spend hours writing reports and preparing them, the system does that for you. The GPS alone is amazing and I can now run reports to see how my investigators are doing. There's a learning curve but once you have it, it's the way to go.

Vorteile:

The report writing features and the ability to upload video right into CROSStrax.

Nachteile:

There is a learning curve but the customer support was fantastic and they were always available.

Antwort von CROSStrax

vor 6 Jahren

Thank you for the feedback! So we know reports aren't the most fun part of the job and although we can't eliminate them, we can certainly make writing them that much easier - and we have. Our report writer and generator takes the guess work and long hours away, allowing you to get more done in less time.

Software gefunden in