Wer nutzt diese Software?

Recurly, Inc. ermöglicht die Verwaltung wiederkehrender Rechnungen für Tausende von Unternehmen in den Bereichen abonnementbasierte SaaS, Web 2.0, Mobilanwendungen, Content und Publishing.

Durchschnittliche Bewertung

30 Bewertungen
  • Gesamt 4.5/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.3/5
  • Kundenservice 4.5/5
  • Funktionen 4.2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.2/5

Produktinformationen

  • Startpreis 99,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Recurly
  • http://www.recurly.com
  • Gegründet 2010

Über Recurly Subscription Billing

Recurly wurde 2009 gegründet und verwendet einen offenen Plattform-Ansatz, um eine einfache Verbindung zu einer Vielzahl von Back-Office-Systemen herzustellen. Recurly ermöglicht nicht nur leichte und flexible kundenspezifische Integrationen, sondern auch leistungsstarke, sofort einsatzbereite Integrationen mit Unternehmenslösungen wie Salesforce, NetSuite und Avalara, die durch die End-to-End-Automatisierung von Abrechnungsvorgängen über den gesamten Kundenlebenszyklus Effizienz bieten.

Recurly Subscription Billing Funktionen

  • Mahnwesen-Management
  • Mehrere Währungen
  • Self-Service Portal
  • Verzögerte Rechnungsstellung
  • Wiederkehrende Rechnungen
  • Wiederkehrende Zahlungen / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung
  • wiederkehrende Zahlungen mehrerer Zeiträume

Die hilfreichsten Reviews für Recurly Subscription Billing

Recurly - We love it

Bewertet am 20.10.2019
Sundeep G.
WaveMaker Consultant
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Recurly makes it easy for us to manage subscriptions and manage billing. There is absolutely no complication involved.

Nachteile: Setting up Recurly needs little technical assistance without which it becomes little difficult. However this is a great platform

The cornerstone to smooth SaaS billing

Bewertet am 10.8.2019
Mike H.
Director of CS
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: There are other good billing systems out there but Recurly offers the best feature set for our business model, billing process, and client base. It is the best for a subscription-based model.

Vorteile: Our billing process is sensitive and we take our client's information privacy very seriously. Recurly offers great settings/configurations to give people access to the information they need and restrict access to what they don't. Our billing process is smoother by far because of Recurly.

Nachteile: We have a lot of exceptions in our billing process and Recurly isn't as good at handling these client-by-client exceptions as we would like.

Saves time and makes you money

Bewertet am 10.2.2017
Michael R.
Executive Director of Franchising
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I recommend Recurly every chance I get. This product is awesome for managing recurring payments. If you have any type of recurring payments that have kept you busy running credit cards every month, you need to consider this software. Its features make taking monthly or annual fees a snap. Customers can get notifications prior to the charge. They also have options to make it convenient for the customer to opt out or cancel memberships, which can save you, even more, time. The cost is great, too - far less in the long run than paying an employee to manage recurring charges. Use Recurly and you can free up time to invest in your business and make more money.

Vorteile: Easy to use.
Cost effective.
Time-saver

One-click to your customer financial status

Bewertet am 8.10.2019
Camila N.
Customer Success Manager
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It is so easy to figure out how to use! Basically I get all piece of information that I want with one or two clicks. It's also transparent for the rest of the team when they have to searching.

Nachteile: I miss some dashboards. Also, I'm not allowed to export the information that I can view on the screen, it's a bit frustrating.

New miserable experience

Bewertet am 11.1.2019
John K.
Controler
Rechtsberatung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
1/5
Gesamt
1/5
Benutzerfreundlichkeit
1/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Regret selecting this product for use. Go with a firm that will provide customer support that will actually help you.

Vorteile: Yet to find a feature I like. Still trying to work through simple setup with Recurly. Maybe one day it will be setup - losing money every day because of bad support.

Nachteile: Terrible on-boarding support. Wish Recurly had a better customer service team that would help setup the product. I just get a run around that they don't have the correct information even though all other providers said that is all the information needed.

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