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Was ist Noovy?

Noovy wurde entwickelt, um alle Abläufe für moderne Hoteliers und ihre Gäste zu vereinfachen und zu automatisieren. Von der Buchungsmaschine bis zum Check-out, von der Rezeption bis zum Ertragsmanagement – jeder Prozess ist einfacher, schneller und vernetzter.

Noovy wurde von einem Team ehemaliger Hoteliers gegründet, die der Meinung sind, dass das Gastgewerbe eine Technologierevolution benötigt. Vom ersten Tag an wurde das Noovy-System als offenes, nutzerfreundliches und vollständiges System entwickelt.

Wer verwendet Noovy?

Unabhängige Hotels, die ihrer Konkurrenz voraus sein möchten.

Wo kann Noovy bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Noovy
  • 2009 gegründet

Support für Noovy

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Andorra, Australien, Belgien, Brasilien, Bulgarien und 48 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Englisch und 12 weitere

Noovy Kosten

Startpreis:

5,00 €/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Ja, Gratisversion verfügbar

Noovy bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Noovy ist ab 5,00 €/Monat verfügbar.

Preismodelle

Über den Anbieter

  • Noovy
  • 2009 gegründet

Support für Noovy

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Andorra, Australien, Belgien, Brasilien, Bulgarien und 48 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Englisch und 12 weitere

Noovy – Videos und Bilder

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Videos zu Noovy
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Noovy Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • GDS-/OTA-Integration
  • Gasterlebnis-Management
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kalenderverwaltung
  • Marketing-Automatisierung
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Raten-Management
  • Reservierungs-Management
  • Third-Party Integrations
  • Verkaufspunkt POS

Alternativen für Noovy

Hotelsoftware für eine umfassende Hotelmanagementlösung, von kleinen Einzelhotels bis hin zu großen internationalen Hotelketten. Erfahre mehr über protel PMS
Mach mehr Umsatz, spare Zeit für deine Mitarbeiter und erfinde die Hotellerie neu – all das mit einem benutzerfreundlichen, flexiblen PMS,das für den modernen Gast entwickelt wurde
Guesty ist eine leistungsstarke und stabile Plattform, mit der Immobilienverwalter Abläufe vereinfachen und ihre Geschäfte skalieren können. Erfahre mehr über Guesty
Die Nummer 1 Software zur Ferienwohnungsverwaltung der Welt für Kurzzeitvermietungen mit 5 oder mehr Angeboten auf mehreren Kanälen.
Vollständig integrierte Technologie für Immobilienverwaltungssysteme, mit der Hoteliers ihr Gastgewerbe effizient und profitabel verwalten können.
Online-Buchungs- und Gästemanagementsystem, das Funktionen zur Nachverfolgung von Reservierungsquellen, zu Gruppenreservierungen sowie einen Kalender mit Erinnerungen bietet.
Die Cloud-Tourismus-Technologieplattform von NewBook bietet dir alles, was du für die effiziente Verwaltung deines Unternehmens benötigst.
Cloud-basierte Hotels PMS mit integriertem Rechnungswesen, GDS-Konnektivität und mehreren System-Schnittstellen.

Bewertungen über Noovy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
91%
4
9%
PhillyMoe
PhillyMoe
Certified Mechanic in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Connect To The Right Hotel

4,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

The way they display each business with all the right information needed for anyone searching to ponder on. It's a necessarily impossible sometimes to obtain the correct information that's actually honest without you finding out later on that it's all falsified.

Nachteile:

I really believe it's not enough to offer far as they number of selections to choose from. There should be a larger amount of big time and small time businesses.

Avi-Noam
Hotel Manager in Niederlande
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

User-friendly, beautiful design and great service

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The main reason why we've chosen HotelConnect is due to the fact that we are directly connected to the channels. We don't pay unnecessary costs and save a lot of money. On top of that, the work-flow is incredible. I wouldn't want to switch to another PMS anymore.

Vorteile:

HotelConnect is an amazing PMS. Its simplicity ensures that all users (even the ones without training) understand the system and are able to use it right away. The interface is beautifully designed, which is something I haven't seen much at other PMS's. HotelConnect is a PMS and Channel Manager in one, which is unique in itself. This has helped our hotel cut costs as we don't have to pay additional costs and are directly connected to the channels. Lastly, the pricing is unbelievable. HotelConnect gives you all the features (and more) for a very low cost.

Nachteile:

In the past years that I've been using HotelConnect, I've never had any issues with the system. It works phenomenally!

In Betracht gezogene Alternativen: RoomRaccoon, Guesty und Mews

Warum Noovy gewählt wurde: At a certain point, we had to work with a cloud-based system. After comparing many options, HotelConnect came out as the best solution.

Gründe für den Wechsel zu Noovy: HotelConnect offered the whole package for a very low price. The other ones didn't offer direct connectivity with our channels. HotelConnect did offer it, and even for a lower total price.

Babatunde
Hotel Manager in Niederlande
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Hotel Connect is Easy to use, Beautifully designed and Powerful

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: My experience with Hotel Connect has been very satisfactory due to different significant opportunities it offers, which includes: improve in customer experience and satisfaction, increase yield, lower training cost, improves fast and easy check-ins and check-outs, lower operational cost and increases productivity.

Vorteile:

One of the standout features is the consistent in screen layout for Reservations, Arrivals, Guest in-House, Departures, No-shows, Availability, Manual Reservation and Cancelled Reservations and Status. All essential information are within 1 or 2 click . Hotel Connect Rate calendar gives freedom for specific rate availability restrictions based on Date range, Occupancy, Min/Max length of stay and Maximum rooms available for sale. The easy interface gives total control of the Revenue Management, and integration from the old system was easy, thanks to the easy and eye catching combinations of Toolbars , Icons and Tabs. Training the hotel employees with Hotel connect was really easy because of its user friendly interface, and unique simplicity design that makes the software self explanatory, which helped instill further confidence into hotel staffs and their overall working tools and output.

Nachteile:

Hotel Connect is a powerful software product that offers many important features, and I believe that the developers can introduce its functionality in offline mode in the nearest future.

Marinela
Administrative Assistant/Front Desk Receptionist in Niederlande
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Reliable software

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Professionally, it has been a stepping stone.

Vorteile:

My experience with this software has been good, it is easy to use. It is developed through JavaScript , one of the most popular programming languages, and NodeJS a runtime environment, which communicates through API's (Application Programming Interface) with the web servers.

Nachteile:

To improve the messaging/comments sections.

Egle
Distribution Manager in Spanien
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best PMS & Channel manager a hotelier could ask for

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Before using HotelConnect we were dependent on the support team of our previous PMS or the channel manager, with HotelConnect, we can solve most of the problems ourselves, since the system is very user-friendly. We have to contact their support team only if we need to add a new OTA and we get to choose if we want to do the mapping ourselves or ask HotelConnect team to do it for us.

Vorteile:

User friendly, self-explanatory product, easy to manage for every staff member. It is a PMS & channel manager in one, it reduces a lot of costs for our hotel. Customer support is very attentive and quick, easy communication. Interface in regards to direct channel connectivity is very fast. We are very happy with it!

Nachteile:

Nothing to mention, we did not have any problems.