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Was ist DeskAlerts?
Spare wertvolle Zeit, indem du vordefinierte Nachrichten an eine vordefinierte Zielgruppe sendest. Sende dringende Benachrichtigungen mit einem Klick an deine gesamte Belegschaft oder nur an Mitarbeiter, die direkt betroffen sind. Benachrichtige über 10.000 Nutzer in 1 bis 2 Sekunden. Sende Benachrichtigungen an Laptops, Desktops und mobile Geräte von Mitarbeitern.
DeskAlerts ermöglicht die Versendung von Kommunikation an PCs, auch wenn diese gesperrt sind, sodass lebensrettende Informationen nicht davon abhängig sind, dass ein Computer aktiv ist.
Wer verwendet DeskAlerts?
IT-Abteilungen und Helpdeskmitarbeiter verwenden das System, um Mitarbeiter rechtzeitig über geplante Ausfälle der Systeme zu informieren, sodass den Mitarbeitern genug Zeit bleibt, Vorkehrungen zu treffen.
Wo kann DeskAlerts bereitgestellt werden?
Über den Anbieter
- DeskAlerts
- Ansässig in Alexandria, USA
- 2006 gegründet
Support für DeskAlerts
- Telefon-Support
Erhältlich in diesen Ländern
Argentinien, Australien, Belgien, Deutschland, Frankreich und 18 weitere
DeskAlerts Kosten
Startpreis:
- Ja, kostenloser Test verfügbar
- Keine Gratisversion
DeskAlerts bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von DeskAlerts ist ab 3.300,00 $/Jahr verfügbar.
Preismodelle Kostenlose TestversionÜber den Anbieter
- DeskAlerts
- Ansässig in Alexandria, USA
- 2006 gegründet
Support für DeskAlerts
- Telefon-Support
Erhältlich in diesen Ländern
Argentinien, Australien, Belgien, Deutschland, Frankreich und 18 weitere
DeskAlerts – Videos und Bilder
DeskAlerts Funktionen
Bewertungen über DeskAlerts
Intensivelly communicated
Kommentare: we have become completely agile
Vorteile:
different channels to use and easy to react to market changes
Nachteile:
I really did not find any cons because this is very comprehensive solution
This is a great business alerting system
Kommentare: The support was wonderful and quick. It was tricky to install at first but the support team assisted wonderfully.
Vorteile:
I researched top Alerting type systems for work environment.
Nachteile:
We needed to constant updates to the client interface but that has been fixed now.
Do not recommend
Kommentare: Poor, support team tried to fix issues but never could. We requested a refund and were denied, after making our case and explaining we hadn't been able to use the product we were simply ignored.
Vorteile:
We didn't find anything that we liked about the software except for the demo
Nachteile:
We spent over a month trying to get it to work and it had problem after problem, from having to have prerequisite software installed, multiple support articles that were different, no resolution on issues for example the cloud server would stall and stop sending alerts, had to request support to reboot over and over, no resolution
In Betracht gezogene Alternativen: SnapComms
Gründe für den Wechsel zu DeskAlerts: We ended up leaving DeskAlerts, went over to SnapComms. Much better product that works with amazing support and a lower cost
DEskAlerts Review
Kommentare: brilliant overall experience from deployment to easy use of the console and sending out alerts, updates, and surveys, made super easy.
Vorteile:
ease of setup ease of deployment excellent functions excellent support
Nachteile:
Creating templates could be made easier, especially with company logos etc
DeskAlerts review
Vorteile:
I've used DeskAlerts to deliver IT warnings regarding planned downtime's and technical challenges. While our email platform has been having troubles, DeskAlerts allows individuals to view the notifications even if they are undergoing other technological issues.
Nachteile:
It might be challenging to determine whether users have seen published messages. Some issues, such as the inability to stop the display are fixed swiftly by the support staff in no time, which i should give more credits to the support and developer team.