Wer nutzt diese Software?

Wir helfen Planern und Tagungsveranstaltern, ihren Besuchern eine Stimme zu geben, und somit die Besucher der Veranstaltungen mehr in Live-F&A- und Umfragen einzubeziehen.

Durchschnittliche Bewertung

27 Bewertungen
  • Gesamt 4.7 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.7 / 5
  • Kundenservice 4.6 / 5
  • Funktionen 4.3 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.2 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 199,00 $/einmalig
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Slido
  • https://www.sli.do
  • Gegründet 2012

Über Slido

Slido ist eine preisgekrönte F & A- und Umfrage-Plattform für Tagungen und Veranstaltungen. Es ermöglicht Veranstaltern, die besten Fragen für F & A-Sitzungen mit den Besuchern zu erhalten, um dann ein sofortiges Feedback über Live-Umfragen zu erhalten und die Präsentationen mit dem Publikum zu teilen. Seit seiner Gründung im Jahr 2012 hat Slido über 30.000 Veranstaltungen dabei geholfen, sich zu verändern. Slido arbeitet mit Kunden wie SXSWedu, LeWeb, SAP, Eventbrite, Prezi, KPMG oder Cisco.

Slido Funktionen

  • Datenanalyse-Werkzeuge
  • E-Mail-Verteilung
  • F & A
  • Feedback-Sammlung
  • Live-Ergebnisverfolgung
  • Mehrere Fragetypen
  • Online-Umfragen
  • Präsentations-Tools
  • SMS-Umfragen
  • Telefonumfragen
  • Unterstützt Audio / Bilder / Video
  • Verzweigungslogik
  • Abzeichen-Management
  • Aussteller- / Lieferanten-Management
  • Block-Management der Räumlichkeiten
  • Budgetierung
  • Freiwilligen-Management
  • Gamification
  • Hochzeiten / Feiern
  • Kartenverkauf
  • Konferenzen/Tagungen
  • Promotion in sozialen Medien
  • Sponsoren-Management
  • Umfragen & Feedback

Die hilfreichsten Reviews für Slido

Simple Setup, Great for Conferences

Bewertet am 30.11.2018
Verifizierter Rezensent
Regional Digital Provisoning Manager
Marketing & Werbung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: With Sli.do we've been able to get more feedback from attendees at the ends of conferences. The question and answer sessions have gone much more smoothly since there's no need to get up, find a mic, or go to the front. They just keep flowing from the screen.

Vorteile: Sli.do literally invites persons attending conferences to ask questions from the comfort of their mobile device for speakers and presenters to answer. It returns an interactive element that has been long missing in big event sessions. It's ridiculously easy for attendees to get in and participate without having to download an app and just as easy to set up for a multimedia team. If you're not using Sli.do at your next conference then you're missing out on valuable opportunities for audience feedback. If you're worried about people posing inappropriate questions, there's moderation feature so you can control what questions go live.

Nachteile: The hardest part was for the multimedia team or presenter in controlling Sli.do and the other presentation content. They had to keep switching back and forth. There is a download available that allows you to overlay Sli.do content on top of your presentation now. That make things a bit easier.

MCJA Lead Trainer

Bewertet am 2.10.2019
Ted H.
Patrol Sergeant
Strafverfolgung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We are creating a window for communication that would otherwise go untouched, using your program. I feel it is easier for a person who may feel they do not have anything positive to contribute to bury their heads. Then they may look the other way, verses using a program which keeps their anonymity, allowing them to ask a question, or make comment that may impact many others in the industry they are in.

Vorteile: I found this software portion that we used to be easy to maneuver around. I also feel it is easy enough that even a beginner can be comfortable using the software / program to aid them in teaching and communicating the needs of a group.

Nachteile: Have not really stumbled across anything negative to date. Of course, I do not look for negative when things work seamlessly.

Great engagement app for events

Bewertet am 24.8.2016
Dimitar T.
Marketing Specialist
2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have used Sli.do for audience polling and QA sessions at two consecutive Eventex conferences, and I'd have to say we are very pleased with the results.
The audience is actively engaged and whereas in usual QA sessions some might feel embarrassed or shy to participate, with Slido, they are very comfortable asking the questions they want to have answered. Up-voting questions and crowdsourcing the most popular questions is also very useful, as in large events, like ours, it saves a lot of time, and attendees feel connected to the others, who share the same thoughts.
Perhaps where Slido are leaders, is the usability of their service. It's very simple for attendees to join the conversation through Twitter, through our event app, or through the Slido website.
If you want to increase engagement at your QA sessions, discussions or presentations, I would definitely recommend using Slido.

Vorteile: Usability
Attendee Engagement
Crowdsourcing the most popular questions
Twitter connectivity

Great way to generate company concerns anonymously

Bewertet am 8.3.2018
Katie B.
MSC
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Our company uses Sli.do for all employee meetings. We post topics that we would all like to discuss and then we vote the topic most important to us. You can post anonymously which I find helpful if you are hesitant to talk about a topic in front of your entire company. This product is very easy to use and navigate.

Nachteile: I work for a credit union and we were told that this site isn't 100% secure so we are instructed to not post any confidential information on it. It hasn't been a problem yet but I could see where in other companies this may be an issue.

Great for quick answers to one question

Bewertet am 26.7.2019
Verifizierter Rezensent
Advisory Board Member
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Instantly showing the answers to your question to the public. This is very important when it comes to making polls. Slido is good at instant gratification.

Nachteile: I've experienced sometimes that Slido works very slowly. This means that when you are sitting in an audience it can take a long time to get into Slido because of all the traffic. Once you've made your vote it responds instantly.

Lies weitere Bewertungen