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Was ist FreeBusy?

Online-Planungsassistent zur schnelleren Koordinierung von Besprechungen mit Kontakten innerhalb und außerhalb deines Unternehmens. Funktioniert mit allen Kalendern.

Wer verwendet FreeBusy?

Menschen, die gerne in die Zukunft reisen und mit KI in ihrer einfachsten Forum produktiver arbeiten möchten. Also Gewinner, im Grunde genommen.

FreeBusy Software - 1
FreeBusy Software - 2
FreeBusy Software - 3
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FreeBusy

FreeBusy

4,5 (59)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
11
Keine Integrationen gefunden
4,5 (59)
4,6 (59)
4,4 (59)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
74
6
4,7 (55)
4,3 (55)
4,8 (55)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu FreeBusy

Robin
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Schreibtischreservierung
Verfügbarkeitsanzeige
Calendly
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung
Google Sheets
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Suchen / filtern
hybo
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierungs-Management
Schreibtischreservierung
QReserve
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Ressourcen-Planung
RESS
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
ConexED
Am besten bewertete Funktionen
Filesharing
Privater Chat
Videokonferenzen
Teem
Am besten bewertete Funktionen
Besucher-Nachverfolgung
Online-Buchung
Zimmerbuchung
Vyte
Am besten bewertete Funktionen
Kalender-Synchronisierung
Kalenderverwaltung
Online-Buchung

Bewertungen über FreeBusy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
25%
3
8%
2
2%
Paul
Paul
User Experience, Usability, Strategy and Operations in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great service, customers are wow'd by the functionality

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Takes a ton of time away from the process of scheduling a meeting. For someone to be able to click a link and pick a time that works for them saves tons of back-and-forth negotiating a meeting time.

Vorteile:

My favorite feature is I can link all of my calendars and it's able to find time slots for my customers to set meetings--incorporating personal, business, and other calendars. It's easy to use. You can add the ability to use a calendar to block out time so you don't have to access a special interface to do this (a lot of time I'm blocking out time with my phone). It doesn't get in my way at all, which is a huge win because a lot of these types of services cause lots of problems. Once you set it up, you don't need to constantly administer Freebusy.

Nachteile:

Some confusing interface interactions. When you log in from one of their emailed links to confirm an email, the workflow is a bit confusing to me.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Basic Calendaring

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: It solved an issue with calendaring with customers - the time consuming task of the back and forth to schedule. Put the customer at the wheel with scheduling when it works for them. It integrates with meetin tools (such as RingCentral) thus creating/populating the meeting bridge information seamlessly.

Vorteile:

I like the ability to create teams of people - we want to show availability of more than one person and only allow selection of an appt time if all people are available. It make it easier to put the scheduling in the customers hands than the back and forth and checking multiple calendars.

Nachteile:

Unless you set up more than one calendar link, you can't specify an agenda for meetings. Or have an option to allow the customer to select preset agendas.

John
John
Vice President, Sales in Curaçao
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very helpful.

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Convenience to allow others to schedule my time. Very flexible and works well with multiple calendars.

Nachteile:

Still has minor kinks to work out. Could do much more with IOS so you can enjoy the functionality on all devices.

Patrick
Patrick
Sales Operations Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Eventservice, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

I could not do my job without this!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: The ease of setting up meetings is something you cannot do without once you start using it.

Vorteile:

I was first introduced to this through a co-worker, and it has become such a staple of my day to day work life I would not know what to do without it. It's in my signature line and every email I send

Nachteile:

I wish it would have an API with GoToMeeting since the only downside is having to update the call in information each time I set up a meeting

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medienproduktion, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

A useful and sleek tool for appointment scheduling.

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I have used some appointment scheduling software and this is one of the simples to use. Basic UI and very comfortable workflow.

Vorteile:

I like the simplicity of this application, it is very fast and easy for the customer to make an appointment. Integration with google account and google calendar is really important so I don't have to install another test app on my phone. It just gets the image from my Gmail account and shows on the registration form which is really good as I don't have to upload it. Creating a meeting on behalf of a client is also very simple, just add my email address and fill some basic info and all is done, very simple.

Nachteile:

I can not update the URL which my client use and uses my email as an endpoint. I am not very confident to share with unknown people.