Wer verwendet FreeBusy?

Menschen, die gerne in die Zukunft reisen und mit KI in ihrer einfachsten Forum produktiver arbeiten möchten. Also Gewinner, im Grunde genommen.

Was ist FreeBusy?

Online-Planungsassistent zur schnelleren Koordinierung von Besprechungen mit Kontakten innerhalb und außerhalb deines Unternehmens. Funktioniert mit allen Kalendern.

FreeBusy – Details

FreeBusy

https://freebusy.io/

Gegründet 2015

Videos zu FreeBusy
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FreeBusy – Preisübersicht

FreeBusy bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

FreeBusy – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Installiert - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Installiert - Windows
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

FreeBusy Funktionen

  • Aktivitäts-/Newsfeeds
  • Aufgabenmanagement
  • Chat / Messaging
  • Content-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Filesharing
  • Kalenderverwaltung
  • Mitarbeiterverzeichnis
  • Umfragen & Feedback
  • Wissensmanagement

Siehe die vollständige Digital Workplace Software (Digitaler Arbeitsplatz) Liste

  • Instandhaltungsmanagement
  • Mietmanagement
  • Nachhaltigkeits-Management
  • Projektmanagement
  • Raumplanung
  • Vermögensverwaltung
  • Zimmer-Planung

Siehe die vollständige IWMS Software Liste

  • Agenda verwalten
  • Ausschusssitzungen
  • Gesetzgebungs-Meetings
  • Interne Sitzungen
  • Materialwirtschaft
  • Protokoll-Management
  • Reisemanagement
  • Tagungsraum-Buchung
  • Teilnehmer-Management
  • Terminplanung
  • To-do-Listen Verfolgung
  • Tools für Vorgänge nach abgeschlossenen Meetings
  • Tools zum Vorbereiten von Meetings
  • Verwalten von Einladungen
  • Vorstandssitzungen
  • Wahl-Management

Siehe die vollständige Meeting Software Liste

FreeBusy Alternativen

Mehr Alternativen zu FreeBusy

FreeBusy – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,5/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,5
Kundenservice 4,4
Funktionen 4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,6

Software bewerten

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Paul S.
User Experience, Usability, Strategy and Operations
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.11.2017

"Great service, customers are wow'd by the functionality"

Kommentare: Takes a ton of time away from the process of scheduling a meeting. For someone to be able to click a link and pick a time that works for them saves tons of back-and-forth negotiating a meeting time.

Vorteile: My favorite feature is I can link all of my calendars and it's able to find time slots for my customers to set meetings--incorporating personal, business, and other calendars. It's easy to use. You can add the ability to use a calendar to block out time so you don't have to access a special interface to do this (a lot of time I'm blocking out time with my phone). It doesn't get in my way at all, which is a huge win because a lot of these types of services cause lots of problems. Once you set it up, you don't need to constantly administer Freebusy.

Nachteile: Some confusing interface interactions. When you log in from one of their emailed links to confirm an email, the workflow is a bit confusing to me.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.11.2017
Verifizierter Rezensent
Manager of Customer Success
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 4.1.2020

"Basic Calendaring"

Kommentare: It solved an issue with calendaring with customers - the time consuming task of the back and forth to schedule. Put the customer at the wheel with scheduling when it works for them. It integrates with meetin tools (such as RingCentral) thus creating/populating the meeting bridge information seamlessly.

Vorteile: I like the ability to create teams of people - we want to show availability of more than one person and only allow selection of an appt time if all people are available. It make it easier to put the scheduling in the customers hands than the back and forth and checking multiple calendars.

Nachteile: Unless you set up more than one calendar link, you can't specify an agenda for meetings. Or have an option to allow the customer to select preset agendas.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 4.1.2020
John R.
Vice President, Sales
Internet, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.11.2017

"Very helpful."

Vorteile: Convenience to allow others to schedule my time. Very flexible and works well with multiple calendars.

Nachteile: Still has minor kinks to work out. Could do much more with IOS so you can enjoy the functionality on all devices.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.11.2017
Patrick C.
Sales Operations Manager
Eventservice, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.11.2017

"I could not do my job without this!"

Kommentare: The ease of setting up meetings is something you cannot do without once you start using it.

Vorteile: I was first introduced to this through a co-worker, and it has become such a staple of my day to day work life I would not know what to do without it. It's in my signature line and every email I send

Nachteile: I wish it would have an API with GoToMeeting since the only downside is having to update the call in information each time I set up a meeting

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.11.2017
Verifizierter Rezensent
Photographer
Medienproduktion, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 22.10.2019

"A useful and sleek tool for appointment scheduling."

Kommentare: I have used some appointment scheduling software and this is one of the simples to use. Basic UI and very comfortable workflow.

Vorteile: I like the simplicity of this application, it is very fast and easy for the customer to make an appointment.
Integration with google account and google calendar is really important so I don't have to install another test app on my phone.
It just gets the image from my Gmail account and shows on the registration form which is really good as I don't have to upload it.
Creating a meeting on behalf of a client is also very simple, just add my email address and fill some basic info and all is done, very simple.

Nachteile: I can not update the URL which my client use and uses my email as an endpoint. I am not very confident to share with unknown people.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 22.10.2019