Wer nutzt diese Software?

SmartLinx provides workforce management solutions to companies in long-term care, post-acute care, and senior care from 100 employees to 100,000.

Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 3 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • SmartLinx Solutions
  • http://www.smartlinxsolutions.com
  • Gegründet 2000

Über Smartlinx

SmartLinx optimizes workforce management by connecting real-time data and processes across multiple facilities so you can visualize staffing, expenses, predict Five-Star Ratings, and make smarter decisions. As the only workforce management suite designed specifically for long-term and senior care, SmartLinx streamlines operations, closes scheduling gaps, reduces overtime, and ensures compliance. Thousands of skilled nursing and senior care facilities rely on SmartLinx every day.

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Smartlinx Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Lebensmittel- / Ernährungs-Management
  • Marketing- / Lead-Management
  • Medikamenten-Nachverfolgung
  • Mitarbeiter-Management
  • Pflegeplanung
  • Störfallmanagement
  • Veranstaltungs-/Aktivitätsplanung
  • Zulassungsmanagement
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Online Stempeluhr
  • Ressourcenmanagement
  • Schichttausch
  • Terminplanverteilung
  • Textnachrichtenversand
  • Arbeitsprognose
  • Auftragnehmer-Management
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • Kostenplanung und Prognosen
  • Lebenszyklus-Management für Mitarbeiter
  • Leistungsbeurteilung
  • Personalbeschaffung-Management
  • Terminplanung
  • Variable Mitarbeiter
  • Zeit & Teilnahme
  • Altenpflege
  • Elektronische Gesundheitsakten
  • Für Pflegeheime
  • Für häusliche Pflege-Anbieter
  • Klinische Pflege
  • MDS Bewertung
  • Patientenakten
  • Personal-Planung
  • Reklamationsabwicklung

Die hilfreichsten Reviews für Smartlinx

I am the scheduler and I work with this program 40 hours a week

Bewertet am 26.6.2018
Carolyn M.
LPN-SD
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Time saving features

Vorteile: Fairly easy to get to where you want to go when making changes and scheduling vacations. easy to get

Nachteile: Each month is not clearly defined on the schedule. You have to continually remember to look at the tiny box to make sure you are on the right month when scheduling specific requests and is easy to make mistakes.
when scheduling a partial absence for an employee. the daily roster and the descrepency report both flip the hours when printed out and show the portion of the shift to be off rather than worked.
PPD is incorrect
I don't see the point in generating a schedule every month I would like to look at the schedule months ahead without generating one.
Be able to have a daily print out that separated all 3 shifts AND title instead of all mixed together.
Be able to print a SMALL monthly schedule that has everyones name only but separated by shift then title and an X in the box for scheduled days to work or be able to print a blank one for us schedulers to figure out a schedule. We still have to do a paper one like this when we get new employees or make changes in rotations to be able to plan who works each day, then plug it into your program. Yours is not useful visually for planning.
Also daily schedules shifts and title need separated with ROOM enough to write their assignment in

Love the Text Feature

Bewertet am 27.9.2019
Rebecca K.
HR
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Scheduling and time and attendance are a breeze!

Vorteile: Love how T&A communicates with Scheduling - LOVE the text feature

Nachteile: Not the best at calculating PBJ for CMS - had some issues that cost money and star ratings.

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