Was ist Squire?

Squire ist ein komplettes Business-Management-Tool für Männerfriseure und Friseursalons. Die Lösung kombiniert robuste CRM- und POS-Funktionen, die speziell für die einzigartigen Aspekte der Schönheitsindustrie entwickelt wurden. Die Plattform bietet Eigentümern und Managern die Möglichkeit, die Zeitpläne ihrer Top-Mitarbeiter zu verwalten, Verkäufe und Leistungen zu analysieren und den Umsatz zu maximieren. Einige der vielen Funktionen sind Treueprogramme, Aktionscodes, Geschenkkarten und Wartelisten.

Wer verwendet Squire?

Männerfriseur, Salons

Wo kann Squire bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Windows (On-Premise), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Squire Technologies
  • Ansässig in New york, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Squire Technologies
  • Ansässig in New york, USA
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Englisch

Squire – Videos und Bilder

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Squire

30,00 $/Monat
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25,00 $/Monat
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Gratis Testen

Squire Funktionen

  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Für Salons und Spas
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenprofile
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Terminplanung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Wiederkehrende Termine

Alternativen für Squire

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Online-Buchungs-, Ressourcenplanungs-, Lead-Generierungs- und Berichterstattungslösung für Fitnessstudios.
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Bewertungen über Squire

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
77%
4
10%
3
6%
1
6%
Tariq
Tariq
Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Atlanta Shop Owner/Celebrity Barber’s POV

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: In a time like this (Covid-19), having a management software that makes it easy to track business productivity is essential for finding funding. On a daily, it’s allowed me the luxury of focusing on marketing and developing my team as daily/weekly payroll operations are very simple.

Vorteile:

It’s just easy to use as an individual or for an entire shop. Scheduling, payroll, marketing, mass communication with your clients, and so much more. It’s really a barbers dream operating system.

Nachteile:

Initially (in 2017) there were a lot of features that were missing. That provided some challenges with client communication, but that has long been fixed. No real cons now.

Elliott
Owner in USA
Verbraucherdienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

More than just a booking app.

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Being able to collect and exam data is imperative to my small business. Squire allows my to see trends and act accordingly to maximize sales opportunities, not only in service categories but in retail also. I’m able to easily check and modify inventory, and make sure the products that are top sellers are ordered on time to avoid missing sales due to being out of stock. Squire has helped my business run more efficiently Which helps my business be more profitable.

Vorteile:

Inventory control, reporting features, time clock, analytics, ease of appointment setting. POS system very easy to use and collects all imperative data of sales and customer history.

Nachteile:

I wish the customer service was easier to reach via phone and were more accommodating to west coast business operations. However they respond pretty quickly through the online chat support.

Verifizierter Rezensent
CTO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great, if you never want to let your customers leave

1,0 vor 3 Wochen Neu

Vorteile:

I dream of a day I won't have to get emails and reminders from them for something I do not want.

Nachteile:

You will unsubscribe as a customer, and magically be re-subscribed. It's very annoying as an end user, but probably great if you want a large database of customers. They'll do this via sms, and email.

Samuel
Owner in USA
Kunst & Handwerk, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I can’t survive without it...

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, I couldn’t be more satisfied... I have worked with several different scheduling platforms but SQUĪRE blows all of them out the water. It’s more than just a scheduling app, it’s complete management software. Fro POS to mass communication, from merchant transactions to customer care, from presentation to efficiency... SQUĪRE makes me look 20x better.

Vorteile:

The user friendly easy to understand analytics. The software makes it easy for me to track my day to day operations as a whole but more importantly, from barber to barber. Also, at the week end, it allows me to see my earnings collectively on one screen to see what days were more productive than others.

Nachteile:

I can’t honestly say there’s anything I don’t like about it but rather, there are some things I think should be added to the software.

Thomas
President in USA
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Eye Opener

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Being able to raise prices has been a huge help. Not only to my clients but as well as my employees by being able to track their progress.

Vorteile:

Squire helped me realize how much money was coming in per chair and which employee had the most clients coming back. I never knew how important that information was until it was shown to me. Such an game changer for my business.

Nachteile:

I’d love to have the option to collect the payment of an appointment the day they booked their appointment.