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Was ist Fullstory?

Die digitale Erlebnisplattform von FullStory ermöglicht es Unternehmen, das Kundenerlebnis über Websites und Anwendungen hinweg kontinuierlich zu verbessern.

Das Herzstück der Plattform von FullStory ist eine leistungsstarke Analyse-Engine, die digitale Interaktionen mit den Kennzahlen verbindet, die für Unternehmen am wichtigsten sind. FullStory zeigt proaktiv die besten Möglichkeiten zur Optimierung digitaler Erlebnisse auf und ermöglicht es den Teams, Probleme zu verstehen, Prioritäten zu setzen, Fehler zu beheben und die Auswirkungen dieser Änderungen zu messen.

Wer verwendet Fullstory?

Die Zielmärkte von FullStory reichen von Produktteams bis hin zu Engineering, Kundenerlebnis und mehr. FullStory befähigt jeden in einer Organisation, das beste Online-Erlebnis aufzubauen.

Fullstory Software - 1
Fullstory Software - 2
Fullstory Software - 3
Fullstory Software - 4
Fullstory Software - 5

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Fullstory

Fullstory

4,6 (66)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
152
55
4,4 (66)
4,1 (66)
4,3 (66)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
39,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
5
Keine Integrationen gefunden
4,2 (30)
3,7 (30)
3,5 (30)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Fullstory

Inspectlet
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Aanalyse
Etikettierung
Risikokarten
Pendo
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kommunikationsmanagement
Nutzungsverfolgung/-analyse
Mouseflow
Am besten bewertete Funktionen
Benutzerinteraktion-Nachverfolgung
Risikokarten
Verhaltensbezogene Analysen
Hotjar
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Verfolgung
Risikokarten
Umfragenerstellung
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobiloptimierung
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Germain UX
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Berichterstattung / Analyse
Dashboard
Lucky Orange
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Verfolgung
Berichterstattung / Analyse
Risikokarten
Heap
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Daten-Connectors
Datenvisualisierung

Bewertungen über Fullstory

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
27%
3
6%
Frank
Frank
Co-Founder, CTO and Product Lead in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Fullstory ushers in a new era of live data analytics

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: The ability to see exactly how your users are struggling with a particular element of your website whether in real-time or not makes this a truly revolutionary product. It's really easy to set up and has the added benefit of an API that we've recently incorporated into our admin portal to aid in diagnosing customer issues. Just a solid product all around.

Vorteile:

The first time you see a live view of a user browsing/struggling on your website is almost magical. It turns what could routinely be a maddening experience into a fun activity. It's very easy to filter out sessions to land on a particular session of interest and also allows you to save searches that you've identified for whatever reason. Analyzing the customer experience through Fullstory has almost replaced the need to give out giftcards at a random Starbucks to view customers in action.

Nachteile:

There's not really anything I can knock this product for. It's exceptional.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Onlinemedien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great product for learning about your customer usage! Highly recommend for any product team!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Excellent, Highly recommend it to any product out there trying to understand their product and customer experience on the next level.

Vorteile:

Loved that you could review widget screen recordings for our app where other competitor products did not allow us to do this.

Nachteile:

Pricing was hard to understand initially but the excellent support team cleared this up for us. Thanks heaps [SENSITIVE CONTENT] 5 star support!

Bharath
Bharath
Director - Marketing in Indien
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Too pricey for the features and functionality it supports

3,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Gives a nice overview of how website visitors are browsing the site and how they are moving from one page to the next page. We can also see where they are clicking, where they are spending more time etc.

Nachteile:

For the price it demands, I feel the ROI is very low. Of all the features, I only found website session recording to be the only useful one. That too, after seeing a few sessions, you can get a sense of what to optimize. After that, more recorded sessions won't really help. Also, it's not practically possible to go thru all recorded sessions.

Thomas
Director in Hongkong
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

State of the art product, but poor customer service and retention, unjustified price increase

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Everything about the software itself was great, unfortunately the service and pricing packages ruined my day.

Vorteile:

It was very easy to use, and very useful to debug issues, and trace or track usage abuse.

Nachteile:

Customer service was poor. Price for minimum package was increased from USD $199 to $899. When I raised a concern, that I have recommended a new client, they did not consider my case as an existing partner introducing a customer to them, did not make any adjustments or gave me the old price as a one-time exception. First, a price increase of 450% does not make any sense. Secondly, no exception granted from a loyal customer and partner.

Kyle
Product Manager in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

LOVE this tool, helps me be so much better at my job

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: I love it, it's been super helpful in troubleshooting with users, finding bugs, finding room for improvement with our product...etc. I Love the weekly reports and all the benefits that this tool has brought me as a product manager.

Vorteile:

I love the ability to go in and find specific user sessions on different products I'm working on and watch exactly what the users went and clicked, where they got stuck....etc. I also love seeing the dead clicks and the rage clicks...etc.

Nachteile:

The difficulty in trying to find the specific sessions I'm looking for, would love some AI integration where I could just say what i'm looking for and have AI find me sessions rather than having to build out a logic tree to filter into what i'm looking for.