FullStory

Wer verwendet FullStory?

Die Zielmärkte von FullStory reichen von Support-Mitarbeitern über Produktteams und Wachstumshacker bis hin zum Engineering. FullStory befähigt jeden in einer Organisation, das beste Online-Erlebnis aufzubauen.

Was ist FullStory?

FullStory verfolgt einen grundlegend anderen Ansatz, um deine Kundenerfahrung zu verstehen. Ein winziges Skript ermöglicht pixelgenaue Wiedergabe, automatische Einblicke, Trichteranalysen und robuste Such- und Segmentierungsfunktionen, ohne dass du den Code deiner Website manuell markieren musst.

FullStory – Details

FullStory

https://www.fullstory.com/

Gegründet 2014

Videos zu FullStory
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FullStory – Preisübersicht

FullStory bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

FullStory – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

FullStory Funktionen

  • Analytik
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Kundensegmentierung
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Negatives Feedback Management
  • Prädiktive Analytik
  • Textanalyse
  • Wissensmanagement

Siehe die vollständige CEM Software (Customer Experience Management) Liste

  • Dashboard
  • Dynamische Karten
  • Einbettbare Karten
  • Element-Analytik
  • Für den Vertrieb
  • Für die Wissenschaft
  • Radiale Abbildung und Zuordnung
  • Territoriales Mapping
  • Verhalten-basiertes Mapping
  • Website-Analytik

Siehe die vollständige Heatmap Tools Liste

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Siehe die vollständige Mobile Analytics Software Liste

  • Content-Management
  • Keyword-Recherche Tools
  • Leistungskennzahlen
  • Link-Management
  • Warnungen zu Problembereichen
  • Wettbewerbsanalyse

Siehe die vollständige Software zur Webseitenoptimierung Liste

  • Animation
  • Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
  • Entwicklung eines Prototypen
  • Für Mobil
  • Für Webseiten
  • Nutzerforschung
  • Risikokarten
  • Tests der Benutzerfreundlichkeit
  • Unmoderiertes Testing
  • User Journeys

Siehe die vollständige UX Software Liste

  • Benutzerinteraktion-Nachverfolgung
  • Empfehlungsquelle nachverfolgen
  • Kampagnenmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Seitensuche-Nachverfolgung
  • Seitenzugriff-Tracking
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Verwaltung mehrerer Websites
  • Zeit auf der Website nachverfolgen
  • Ziel-Nachverfolgung

Siehe die vollständige Webanalyse-Tools Liste

FullStory Alternativen

Mehr Alternativen zu FullStory

FullStory – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,6/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,4
Kundenservice 4,4
Funktionen 4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,1

Software bewerten

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Frank R.
Co-Founder, CTO and Product Lead
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.1.2019

"Fullstory ushers in a new era of live data analytics"

Kommentare: The ability to see exactly how your users are struggling with a particular element of your website whether in real-time or not makes this a truly revolutionary product. It's really easy to set up and has the added benefit of an API that we've recently incorporated into our admin portal to aid in diagnosing customer issues. Just a solid product all around.

Vorteile: The first time you see a live view of a user browsing/struggling on your website is almost magical. It turns what could routinely be a maddening experience into a fun activity. It's very easy to filter out sessions to land on a particular session of interest and also allows you to save searches that you've identified for whatever reason. Analyzing the customer experience through Fullstory has almost replaced the need to give out giftcards at a random Starbucks to view customers in action.

Nachteile: There's not really anything I can knock this product for. It's exceptional.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.1.2019
Thomas C.
Director
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    2 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 21.11.2019

"State of the art product, but poor customer service and retention, unjustified price increase"

Kommentare: Everything about the software itself was great, unfortunately the service and pricing packages ruined my day.

Vorteile: It was very easy to use, and very useful to debug issues, and trace or track usage abuse.

Nachteile: Customer service was poor. Price for minimum package was increased from USD $199 to $899. When I raised a concern, that I have recommended a new client, they did not consider my case as an existing partner introducing a customer to them, did not make any adjustments or gave me the old price as a one-time exception. First, a price increase of 450% does not make any sense. Secondly, no exception granted from a loyal customer and partner.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 21.11.2019
Verifizierter Rezensent
Analyst
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 25.9.2020

"Can't Imagine Not Having It"

Kommentare: One major benefit is debugging. It makes the process way faster because we don't always have to re-create the scenario to see what happened. Another major benefit is that it helps us understand the psychology of our customers. What makes sense to them, what doesn't, what frustrates them, etc. FullStory has a neat "RageClick" tracking feature. 10/10 would recommend.

Vorteile: Once my company got FullStory, I couldn't imagine a world without it. How can you *really* tell what your customers are doing? Reviewing at a list of events is just not adequate, and FullStory solves this problem. It's extremely intuitive and flexible. You can change the speed, skip inactivity, leave comments inside the videos, and much more. Plus, they have integration with a variety of analytical platforms, like Heap.

Nachteile: Occasionally, the reconstructed videos of user behavior are misleading. One serious issue is the inability to see iframes, but there's probably nothing anyone can do about that. I've also noticed that dropdowns don't always appear as they should. This makes it difficult to determine which options the user is actually seeing. The way they portray the user zooming-in is also a little disorienting.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 25.9.2020
Bharath A.
Director - Marketing
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 18.8.2017

"Too pricey for the features and functionality it supports"

Vorteile: Gives a nice overview of how website visitors are browsing the site and how they are moving from one page to the next page. We can also see where they are clicking, where they are spending more time etc.

Nachteile: For the price it demands, I feel the ROI is very low. Of all the features, I only found website session recording to be the only useful one. That too, after seeing a few sessions, you can get a sense of what to optimize. After that, more recorded sessions won't really help. Also, it's not practically possible to go thru all recorded sessions.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 18.8.2017
Nikola S.
Marketer
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 28.7.2020

"Great for understanding user behavior"

Kommentare: FullStory is helping us immensely with UX/UI research and how to improve our app. It also helps us with customer support because we can easily identify what a user did and where he ran into trouble. I recommend it for any SaaS company looking to better understand the behavior of their users.

Vorteile: It lets you view what your customers are doing on your website and how they interact with your product. It's great for learning which features and functions of a website make sense and which ones are poorly designed and confusing users. Really invaluable tool for UX/UI Research, but also for Customer Support, because you can easily see what problems a user had when using your tool, for example if you are a SaaS, and then quickly identify their problem.

Nachteile: Sometimes the software loads slowly, especially if you have a few other apps open at once. It probably takes up a lot of memory from the computer. Also, at times when watching a user's session, it will randomly pause at a point, we then have to refresh the page and start over. Probably related to the app loading slowly and taking up a lot of memory.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 28.7.2020