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von FullStory

Wer verwendet FullStory?

Die Zielmärkte von FullStory reichen von Support-Mitarbeitern über Produktteams und Wachstumshacker bis hin zum Engineering. FullStory befähigt jeden in einer Organisation, das beste Online-Erlebnis aufzubauen.

Was ist FullStory?

FullStory verfolgt einen grundlegend anderen Ansatz, um deine Kundenerfahrung zu verstehen. Ein winziges Skript ermöglicht pixelgenaue Wiedergabe, automatische Einblicke, Trichteranalysen und robuste Such- und Segmentierungsfunktionen, ohne dass du den Code deiner Website manuell markieren musst.

FullStory – Details

FullStory

https://www.fullstory.com/

Gegründet 2014

FullStory – Preisübersicht

FullStory bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für FullStory findest du unten.

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Online

FullStory Funktionen

CEM Software (Customer Experience Management)
Analytik
Dashboard
Empfindungsanalyse
Feedback-Management
Kundensegmentierung
Multichannel-Datenerfassung
Prädiktive Analytik
Survey/Poll Management
Textanalyse
Wissensmanagement
Dashboard
Dynamische Karten
Einbettbare Karten
Element-Analytik
Für den Vertrieb
Für die Wissenschaft
Radiale Abbildung und Zuordnung
Territoriales Mapping
Verhalten-basiertes Mapping
Website-Analytik
Content-Management
Keyword-Recherche Tools
Leistungskennzahlen
Link-Management
Warnungen zu Problembereichen
Wettbewerbsanalyse
Benutzerinteraktion-Nachverfolgung
Empfehlungsquelle nachverfolgen
Kampagnenmanagement
Konversion-Tracking
Seitensuche-Nachverfolgung
Seitenzugriff-Tracking
Stichwort-Nachverfolgung
Verwaltung mehrerer Websites
Zeit auf der Website nachverfolgen
Ziel-Nachverfolgung

FullStory – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 51 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.5/5
Benutzerfreundlichkeit
4.4/5
Kundenservice
4.4/5
Funktionen
4.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2/5
Frank R.
Co-Founder, CTO and Product Lead
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.1.2019

"Fullstory ushers in a new era of live data analytics"

Kommentare: The ability to see exactly how your users are struggling with a particular element of your website whether in real-time or not makes this a truly revolutionary product. It's really easy to set up and has the added benefit of an API that we've recently incorporated into our admin portal to aid in diagnosing customer issues. Just a solid product all around.

Vorteile: The first time you see a live view of a user browsing/struggling on your website is almost magical. It turns what could routinely be a maddening experience into a fun activity. It's very easy to filter out sessions to land on a particular session of interest and also allows you to save searches that you've identified for whatever reason. Analyzing the customer experience through Fullstory has almost replaced the need to give out giftcards at a random Starbucks to view customers in action.

Nachteile: There's not really anything I can knock this product for. It's exceptional.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.1.2019
Verifizierter Rezensent
Thailand Country Manager
Glücksspiel & Casinos, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.9.2019

"Fullstory- a complete story of what your customers are doing onsite"

Kommentare: Help a lot in determining the specific market segmentation behavior, which helped us decide what our market was missing. Good tool to learn about users behavior and how to adapt to their needs and make their experience much better.

Vorteile: Like the overall product where you could see what the users where doing onsite where it be rage clicks, missed content, and where the user came from. You can also customize metrics to your preference, thus upon logging in you can head direct to that group of chosen metrics to see the overall performance or status each day. Lots of metrics and variable to choose and monitor, which helps in making decisions. Software has a summary section also which is great, analytics and trends are very useful and you can also integrate into jira for reports and decision making.

Nachteile: It was pretty complete, not much to dislike. Although having slow internet would make viewing the video replays a bit slow to upload and watch one by one.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.9.2019
Thomas C.
Director
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.11.2019

"State of the art product, but poor customer service and retention, unjustified price increase"

Kommentare: Everything about the software itself was great, unfortunately the service and pricing packages ruined my day.

Vorteile: It was very easy to use, and very useful to debug issues, and trace or track usage abuse.

Nachteile: Customer service was poor. Price for minimum package was increased from USD $199 to $899. When I raised a concern, that I have recommended a new client, they did not consider my case as an existing partner introducing a customer to them, did not make any adjustments or gave me the old price as a one-time exception. First, a price increase of 450% does not make any sense. Secondly, no exception granted from a loyal customer and partner.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.11.2019
Nicole R.
Senior Product Designer
Konsumgüter, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.12.2019

"Get the Full Story on your Users"

Kommentare: They have been very nice and helpful to work with, from implementation to troubleshooting and determining a plan that might work for my company. It provided unique insights and revealed places where we could optimize in our usability and design of the product.

Vorteile: I love not only how it records your users' sessions so you can literally watch what they did on your website, but also how it then provides you analytics on their habits. It breaks down device usage, what browser they were on, clicks, error clicks, page load times, and more. It also helps determine where there are issues in your funnel and what a potential solution might be to improve it.

Nachteile: What I like least is how expensive it is. It is very useful and robust software, but pretty expensive if you get a lot of users visiting your site per month. It also charges by session, not unique users, so if someone comes back again after 30 mins, it counts as another session.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.12.2019
Bharath A.
Director - Marketing
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.8.2017

"Too pricey for the features and functionality it supports"

Vorteile: Gives a nice overview of how website visitors are browsing the site and how they are moving from one page to the next page. We can also see where they are clicking, where they are spending more time etc.

Nachteile: For the price it demands, I feel the ROI is very low. Of all the features, I only found website session recording to be the only useful one. That too, after seeing a few sessions, you can get a sense of what to optimize. After that, more recorded sessions won't really help. Also, it's not practically possible to go thru all recorded sessions.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.8.2017