Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Singular?

Marketingteams von LinkedIn, Rovio, Lyft, Warby Parker, Twitter und viele andere verlassen sich auf Singular, um einen vollständigen Überblick über ihre Marketingleistung zu erhalten, mithilfe einer umfassenden Suite von Tools, die ihr Wachstum zukunftssicher machen.
Mit Singular können Vermarkter ihre Daten über den gesamten Nutzerlebenszyklus hinweg verfolgen und analysieren.
Miss und berichte über alle Kanäle, mit denen sie arbeiten, und analysiere den ROI mit kombinierter Attribution und Kostenaggregation – eine einfache, ganzheitliche Lösung für eine bessere Optimierung und ein schnelleres Wachstum.

Wer verwendet Singular?

Vermarkter, die eine App haben und ihre App auf vier oder mehr Medienquellen bewerben.

Singular Software - 1
Singular Software - 2
Singular Software - 3
Singular Software - 4
Singular Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Singular das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Singular

Singular

4,6 (27)
795,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
122
26
4,4 (27)
4,8 (27)
4,9 (27)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
164
44
4,4 (22)
4,6 (22)
4,8 (22)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Singular

Improvado
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Connectors
Datenbank-Umwandlung
Datenspeicher-Management
Branch
Am besten bewertete Funktionen
Aussagen zu Entschädigungen
Bonus-Management
Self-Service Portal
Kochava
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Adjust
Am besten bewertete Funktionen
Cross Channel Attribution
Multi-Touch-Attribution
ROI-Tracking
AppsFlyer
Am besten bewertete Funktionen
Konversion-Tracking
Leistungskennzahlen
ROI-Tracking
Branch Metrics
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Konversion-Tracking
ROI-Tracking
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobiloptimierung
ActiveDEMAND
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Leadmanagement
Marketing-Automatisierung
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management

Bewertungen über Singular

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
59%
4
41%
Warren
Warren
Chief Growth Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A Versatile Suite of Tools for Mobile Marketers

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Singular has been a key part of my mobile data stack for many years. When it comes to a robust analytics aggregation platform with great out-of-the-box reporting they continue to stand in a league of their own.

Vorteile:

*Great data aggregator product to join MMP data and ad networks *Easy and versatile "out of the box" reporting *Great Customer Success team

Nachteile:

*Limitations on historical data and cohorts (Analytics) *MMP onboarding challenging for less experienced developers

Antwort von Singular

vor 3 Jahren

So appreciative of our continued relationship with you, Warren, and grateful for the time you took to send in this review. We commit to continuing to support you through the challenges and to always celebrate your successes (and to boost your optimization so that the successes are always in abundance)

Volkan
Chief Revenue Officer in USA
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Bang for the buck for smaller marketing teams

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

We love Singular here for as an attribution provider as well as cost aggregator. We are able to do what used to take a team of 15 data engineers a couple years back now with 0.5 data engineer and half of a technical marketing analyst. Cost aggregation layer makes thing simpler and easier to manager. The availability of the data pipelines to tie marketing data back to product data is awesome.

Nachteile:

Delays in pipeline, especially for Facebook, not enough granularity at sub-campaign level ROI calculations but overall still a great experience.

Antwort von Singular

vor 3 Jahren

We are so happy that we can support your efforts with such a comprehensive solution and look forward to continuing to do so as you scale!

Daan
Senior Accounant in Niederlande
Buchhaltung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Great support, great for smaller teams

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Great app, even better customer service. One reason to pick Singular over e.g. Google Analytics.

Vorteile:

The analytics feature is solid. While the data can be a bit slow to load, all the data is there and ready to use. The visualizations are easy to read and last but not least: customer service is AMAZING!

Nachteile:

Data can be bit slow to load, UI could be a bit better but overall very pleased with the software!

Ishita
Manager - Digital Marketing in Indien
Konsumgüter, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Making App Tracking Easy

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

The following things make it a good product:- Fraud detection which helps understanding the reliability of the product.- Helps understanding the click tracking for click fraud.- With web conversions being tracked now, it helps understanding the performance of the website.- Extremely detailed creative analysis also available with creative clustering. - Source level data easily available with both standard and custom metrics.

Nachteile:

- There are many analysis that can be done, which people aren't aware about- Little off tracking and the reasons for over-reporting cannot be determined.- Less suggestions given by the team

Jerome
Head of R&D in Frankreich
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A powerful MMP with an excellent support

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Despite some lingering growing pains, my experience with Singular was positive, in part due to their excellent support and powerful ETL features.

Vorteile:

• Very good Analytics features (despite some initial data inaccuracies) • Excellent ETL — all the data is pushed directly to our database • Excellent support • A willingness to include us in their product roadmap — our feedback and needs matter

Nachteile:

• Some initial hiccups (from both sides) lead to sometimes inaccurate data • Some ETL table schemas could be improved

Antwort von Singular

vor 3 Jahren

Jerome, thank you very much for taking the time to write and submit this review. We look forward to working with you to continue improving on the capabilities you need to keep growing and optimizing