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Was ist Showpass?

Tausende Organisatoren wählen Showpass für Event-Ticketing und Kassenverwaltung. Die Snowpass Software für Mobilgeräte und Desktop ist mit vielen Funktionen ausgestattet. Keine Weiterleitungen, dafür Werbe-Add-ons bei Bezahlung und ine bessere Reichweite mit dem Facebook Native Ticketing. Promotern und dem Box-Office-Management stehen Funktionen zur Verwaltung von Gästelisten, Checkins, Mitarbeiter- und Verkäufernetzwerken auf allen Mobilgeräten zur Verfügung. Kanadische, US-amerikanische und Euro-Währungen.

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Wer verwendet Showpass?

Showpass bietet einzelnen Promotern bis hin zu großen Entertainmentunternehmen mit Tausenden Arbeitskräfte umfassende Funktionen und kann für Unternehmen aller Größen angepasst werden.

Showpass Software - 1
Showpass Software - 2
Showpass Software - 3
Showpass Software - 4
Showpass Software - 5

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Showpass

Showpass

4,7 (375)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
112
5
4,6 (375)
4,6 (375)
4,6 (375)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,79 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
57
32
4,6 (5.082)
4,5 (5.082)
4,3 (5.082)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Showpass

Eventbrite
Am besten bewertete Funktionen
Eventplanung
Online-Anmeldung
Ticket-Reservierungen
Universe
Am besten bewertete Funktionen
Angebot in sozialen Medien
Echtzeit-Daten
Kampagnenanalysen
Cvent Event Management
Am besten bewertete Funktionen
Online-Anmeldung
Registrierungs-Management
Teilnehmer-Management
Brown Paper Tickets
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenverwaltung
Sitzplan
Ticket-Reservierungen
ShowClix
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Ticket-Reservierungen
Zuhause drucken
Internal
Am besten bewertete Funktionen
Designvorlagen
Drag-and-Drop
Veränderungsmanagement
Etix
Am besten bewertete Funktionen
Barcode-/Ticketscans
Sitzplan
Zuhause drucken
Ticketpro
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Shopify
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Einkaufswagen
Mobiler Zugriff

Bewertungen über Showpass

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
69%
4
28%
3
2%
2
0%
Justin
Justin
Marketing and Graphic Designer in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Sport, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A great alternative to the big ticketing platforms

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Our overall experience is positive and the platform works and reports well.

Vorteile:

Showpass is a local business and our company loves to work with other local businesses. We love a good alternative to the high fees of the larger platforms. It's easy to use and we can customize so much without Showpass stepping in.

Nachteile:

We have lots of demands and some of the features are not there or slow to implement or complete.

chris
bandleader promoter in Kanada
Musik, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great ticketing service for throwin concerts!

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: I have had zero issues in setting up and selling tickets, scanning tickets at concerts and payment has been very prompt.

Vorteile:

Very easy to use. Staff are very helpful when things go wrong and reply to the chat window really fast. Event set-up is largely intuitive, ticket scanning was flawless. Low fees for customers, lots of fees payee selections . Emailing all guests is great. I don't know how much going into the weeds is valuable here, but I can say that this service has been excellent and I would definitely recommend it.

Nachteile:

One of the only thing I can think of is that some of the language/terminology isn't clear at first, but the FAQ really helps with that so it's not a real issue. 1 thing I wish was clearer though is that I had to absorb a lot of fees in order to do full refunds for a cancelled event. I was told I would be invoiced. It wasn't super clear to me in all the reporting exactly what amount was what I paid. The breakdowns are numerous, there's a lot of info which is great, but that one thing wasn't clear to me. For my year end, doing my taxes, it would be nice to demonstrate that amount separately instead of it being included in the rest of the overall amounts. Support emails aren't replied to quickly, but then again the chat window is extremely fast and much more efficient for dealing with multiple issues at once, so forget that, I'm looking for flaws where there haven't really been any. None of this is really a big issue.

Stanley
General Manager in Kanada
Musik, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Review

2,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

easy to learn and set up for the basic event build

Nachteile:

scheduling is horrible for ticket launch and cant combine tickets after launch

Tyler
Filmmaker in Kanada
Kino & Film, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Personalized Service

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: My experience has been excellent so far. I had a great customer service representative help sign me up. Then another great representative helped me sort out a challenging location issue as my event was on a college campus, and the building the event was in was a long ways away from where the map was directing people using the College's address. The representative spent the time working with me using the longitude and latitude of where I needed the audience members of the event to be directed to, ensuring that no one would get lost and miss the event.

Vorteile:

Excellent personalized customer service. My event was on a college campus and the only address for the campus took event goers to the main college entrance, which was 2 Km away from the building where the event was occurring on campus, which would be a huge problem on the day of the event as people would a long ways away from where they needed to be, and be wandering around aimlessly, possibly missing the event Customer service representative [sensitive content hidden] worked with me to use the longitude and latitude coordinates to make sure that my event goers would be taken directly to where they needed to be.

Nachteile:

Haven't found anything I don't like yet.

Antwort von Showpass

vor 2 Monaten

Hey Tyler, We are simply over the moon to hear that you had such an awesome experience! We're confident that this is the first of many amazing experiences you'll have on Showpass. P.s. Your shoutout for Brandon has been passed along to the entire team, it's reviews like yours that keep us going!

Robert
General Manager in Kanada
Unterhaltung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

EBP review

4,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

ease of use, simple setups for ticketing, able to clone events especially where many of our events are similar

Nachteile:

glitches when setting up tickets such as items not saving properly