Was ist AccountSight?

Einfach, erschwinglich und mit umfassender Zeiterfassung. Verfolge abrechenbare oder nicht abrechenbare Zeit über das Web, mobil oder über den Timer mit automatischer Erinnerung. Mehrstufige Genehmigungsworkflows. Chargenberichte zu Zeit, Anwesenheit, Nutzung, Budget und Rentabilität sowie Fähigkeiten. Möglichkeiten, fehlende Berichte zu melden.

Gute Lösung für Teams und Organisationen jeder Größe.

Die Lösung umfasst:
Zeiterfassungs-Verfolgung
Überstunden
Freizeit
DCAA-Konformität
Ressourcenplanung
QB-Integration
Kosten
Fakturierung

Wer verwendet AccountSight?

Über 500, über 1.000 und mehr große Unternehmen – Ressourcenplan, Nachverfolgung von Zeit und Ausgaben mit bis zu fünf Genehmigungsebenen. 1 bis 5.000 Nutzer – Dienstleistungsunternehmen: End-to-End-Lösung. Integration in die Buchführung.

Wo kann AccountSight bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Foxit Software
  • 2001 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Foxit Software
  • 2001 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

AccountSight – Videos und Bilder

AccountSight Software - 1
AccountSight Software - 2
AccountSight Software - 3
AccountSight Software - 4
AccountSight Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu AccountSight
AccountSight Software - 1
AccountSight Software - 2
AccountSight Software - 3
AccountSight Software - 4
AccountSight Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie AccountSight vergleichen

AccountSight

10,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
65,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
10,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen

AccountSight Funktionen

  • Abrechenbare & nicht abrechenbare Stunden
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Rechnungen
  • Aufgabenplanung
  • Automatische Zeiterfassung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung / Projektverfolgung
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • Kalenderverwaltung
  • Kapazitätsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kostenverfolgung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mobiler Zugriff
  • Nutzungsberichte
  • Online-Abrechnung
  • Online-Zahlungen
  • Online-Zeiterfassung
  • Prognose
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Rechnungshistorie
  • Ressourcen-Planung
  • Ressourcenmanagement
  • Ressourcenzuordnung und -planung
  • Timesheet Management
  • Urlaubsverwaltung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zahlungsabwicklung
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeitverfolgung
  • Überstunden-Berechnung

Alternativen für AccountSight

JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
Eine cloudbasierte Plattform zur Projektzeiterfassung, mit der du sofort Einblicke in abrechnungsfähige Stunden, Ressourcen, Kunden, Projekte und Fakturierungen erhältst. Erfahre mehr über Replicon
Ravetree ist eine Best-in-Class-Arbeit-Management-Lösung für projektorientierte Organisationen.
Genaue Zeiterfassungssoftware mit Projektmanagement-Komponente. Große Auswahl an Schätz-, Reporting- und Rechnungsoptionen.
Factorial optimiert die HR-Prozesse in jeder Phase des Mitarbeiterlebenszyklus, damit HR sich auf das Wesentliche konzentrieren kann. Erfahre mehr über Factorial
Von Gartner als führende Projektmanagementlösung bezeichnet. „Mavenlink ist mein Go-To für Projektmanagement“ – Forbes
Hochwertige Lösung für effektive Zusammenarbeit, Kommunikation, Social Networking, Workflow und Wissensmanagement. Erfahre mehr über Bitrix24
Axelor ist ein leistungsfähiges, flexibles und einfach anpassbares Open-Source-ERP-System, das aus mehr als zwanzig integrierten Geschäftsanwendungen besteht.
monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Open-Source-Set mit integrierten Geschäftsanwendungen für CRM, POS, Website, eCommerce, Vertrieb, Buchhaltung, Lager, HR, Projekt und Marketing. Erfahre mehr über Odoo
Intervals ist die perfekte Kombination aus Aufgaben-, Zeit- und Projektmanagement für kleine Unternehmen.
Proteus vereint Unternehmenserfolg, Ressourcenmanagement, Projektmanagement, Projektfinanzen und Business Intelligence in einer einzigen Ansicht.
Ab 15 $ / Monat. Leicht zu bedienende Online-Abrechnungs- und Zeiterfassungs-Lösung. Wird von mehr als 10 Millionen Personen verwendet.

Bewertungen über AccountSight

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
94%
4
6%
Jecki J.
Jecki J.
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

AccountSight is a robust and easy to use

5 vor 5 Jahren

Kommentare: AccountSight is a robust and easy to use cloud-based software with the following : Time and time-off tracking, Resource planning, Expense Tracking, Multi-level approvals, Estimates, Invoicing and payment receipt, Payables, Company Account Balances and extensive set of useful reports and dashboards. AccountSight is the perfect solution for professional services organizations at all stages of growth.AccountSite's easy to navigate platform and intuitive project set up got my consulting projects off the ground and running. The flexibility to manage multiple projects and the beauty of the timer that runs in the background right from the timecard is priceless. It streamlines directly with the mobile app so that logging time on the go is accurate and effortless. This tool makes time tracking part of the daily flow of business and captures to the minute accurate records that quickly flow to items to invoice our customers after approval. As our consulting firm grows this will be a powerful tool to keep track of billable time and internal time and expense to be in touch with the pulse of our business.

Vorteile:

The support team is responsive to questions and any time I have needed to reach out they not only quickly provide information on what I was inquiring about but often add value beyond the original support by pointing out a feature I wasn't aware of yet to enhance my use of the tool.

Nachteile:

I have yet to find anything that I don't like about this platform

Sebastien D.
Executive Director in Frankreich
Unternehmensberatung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Time Management tool

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Accuracy : all the hours are tracked.
Reporting: know resources allocation and project profitability
Productivity : really llittle time spent for great benefits!

Vorteile:

I have been testing many Time Management tools and it is by far the best one. It suits perfectly our need as a consulting company. Creating project and tasks are made really easy as well as reporting for our team. You can also create reports that allow you to check if you are on line with the budget. You also have a tool allowing you to create planning for your team and better manage availability of each consultant.

Nachteile:

For the moment I have been able to find solutions to all the doubts or issues we had regarding the team. On-line chat is really useful and if they have not the answer they escalate it and send you back an email. My only concern would be regarding available languages. I wish the tool could be available in Spanish!

Bonnie F.
Virtual Assistant in USA
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Not bad.

5 vor 4 Jahren

Kommentare: I managed to use it for a couple of projects.

Vorteile:

Has the features I need, customer service was always at hand and knowledgeable. Once I figured out how the most common features worked, it was not as rocky. This is the first time using this type of program and it was recommended to me.

Nachteile:

Not easy to use, really had to search for what I wanted to do, had to contact Customer service to have my account made into a free account when I signed up for free to begin with but they gave me a premium trial. Information is hard to come by when you're looking to do something and it's not clearly obvious how certain things can be done. Even when I had done the task before, I still had to ask customer service how to do it again.

Mark N.
Vice President of Operations in USA
Kapitalmärkte, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Very valuable tool

5 vor 5 Jahren

Kommentare: We are very pleased with AccountSight as our time/expense/billing system. As a specialty consulting firm with consultants all across North America we have found AccountSight to be a very valuable tool for our firm. It was easy for me to learn as an Administrator and it is easy for our new consultants to utilize. We find it flexible enough to customize to our business, our clients and our projects. The customer service is second to none when I have a question or learn something new about the capabilities of AccountSight. I would recommend any consulting firm looking for a new software tool take a look at AccountSight.

Vorteile:

Easy to implement, easy to use as an Administrator, easy to train new consultants, simple but powerful. Completely meets our needs for tracking time & expenses. Very powerful reporting capabilities and easily searchable. And the support and customer service is the best we've experienced with a software firm.

Nachteile:

We can't say we have found anything we dislike about the softwware.

Victoria W.
Operations Manager in USA
Unternehmensberatung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to Use. Great Customer Service. Does Everything We Need.

5 vor 6 Jahren

Kommentare: I was given the task to pick a system for the company. Our main requirements/priorities were time tracking, enterprise level resource planning, approval of workflow for the time tracking system and lastly billing. We looked at several options. The closest thing we found to accountsight to fit our needs was 6 times the cost per user.
AccountSight did everything we needed for a fraction of the price. We can now easily track employees time on the various projects we have going on and bill accordingly. We just started using the expense feature, no feedback on that yet, but again very easy to use.

Vorteile:

AccountSight is very easy to use and required minimal time to implement and roll out to our employees.

Nachteile:

There are a few things that aren't as intuitive as I would like them to be - I would love to just click on what I want to edit rather than click on the edit tool first. I would like to see the time sheet approval process cascade from approver to approver. There was some confusion with us at first but we solved this by making the PM the approver.